• St. Julian's Bay | Praattopic


    St. Julian, California — USA. 2018.



          ‘‘Pretty girls with pretty smiles all decked out in the latest styles
    Breathtakin', hip-shakin' cuties now. . .’’


          De zomerbeats vliegen je om de oren — en dat kan maar één ding betekenen: het hitteseizoen is officieel begonnen en in St. Julian's staat men een mega drukke zomer te wachten.
          Het toevluchtsoord loopt vol vreemdelingen die grootse plannen hebben voor de komende weken — evenals de locals, die zich opmaken om bergen geld binnen te harken voor de rest van het jaar. St. Julian's Bay is een parel van God dat voor iedereen een plekje lijkt te bieden: nergens ter wereld lijkt het zo makkelijk om overnieuw te beginnen of een compleet nieuwe identiteit aan te nemen. De inwoners zijn er vriendelijk en open en doen er alles aan om een assortiment aan activiteiten en feestjes te organiseren.
          Net als alle voorgaande jaren beloofd het een kwartaal aan overvloedig genieten te worden — met zoete zomerliefdes, oneindige BBQ's en overdadige feestjes.
          Tot het misdaadpijl langzaamaan hoger stijgt dan het kwik en de broeierige warmte voor een onaangename sfeer zorgt in het lokale Sheriff—station. . .


    Regels

    • Minimaal 50 woorden per post.
    • Houd aantallen gelijk.
    • 16+ is toegestaan mits gewaarschuwd.
    • Relaties mogen worden besproken mits dat netjes hier het praattopic wordt geregeld.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 20:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hoi, stalk stalk.

    Ik zag St.Julians en ik werd even blij.

    Deze zomer ga ik tien dagen naar Malta, St.Julians.

    Adios!


    - thank you for existing -

    Mededeling

    Hierbij wil ik laten weten dat Arsonist door privé omstandigheid minder / niet op Quizlet zal komen in de aankomende periode (tot wanneer is onbekend).
    Hierdoor wordt haar rol tijdelijk inactief en komt de 'leiding' over de RPG bij mij te liggen (en over de spelers).


    •

    Wie voor mijn rol. Hij loopt door het water.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Wie voor mijn rol. Hij loopt door het water.


    De strandwacht is net weg (,;


    Bowties were never Cooler

    LittleOwlet schreef:
    Wie voor mijn rol. Hij loopt door het water.


    Nu Arsonists' rol wegvalt, is Jett alleen, so maybe him?

    Also, veel sterkte gewenst Arsonists, hopelijk gaat het goed met je <3


    We were the forever that didn't last

    Gashina schreef:
    (...)

    Ik stuur haar dan zo snel mogelijk naar haar toe (:


    enig idee wanneer je een momentje hebt? Geen haast, gewoon ter info ^^


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    LittleOwlet schreef:
    Wie voor mijn rol. Hij loopt door het water.


    Ik heb Jett naar Amory gestuurd ^^


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    (...)

    Ik heb Jett naar Amory gestuurd ^^


    Geantwoord (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.