• St. Julian's Bay | Praattopic


    St. Julian, California — USA. 2018.



          ‘‘Pretty girls with pretty smiles all decked out in the latest styles
    Breathtakin', hip-shakin' cuties now. . .’’


          De zomerbeats vliegen je om de oren — en dat kan maar één ding betekenen: het hitteseizoen is officieel begonnen en in St. Julian's staat men een mega drukke zomer te wachten.
          Het toevluchtsoord loopt vol vreemdelingen die grootse plannen hebben voor de komende weken — evenals de locals, die zich opmaken om bergen geld binnen te harken voor de rest van het jaar. St. Julian's Bay is een parel van God dat voor iedereen een plekje lijkt te bieden: nergens ter wereld lijkt het zo makkelijk om overnieuw te beginnen of een compleet nieuwe identiteit aan te nemen. De inwoners zijn er vriendelijk en open en doen er alles aan om een assortiment aan activiteiten en feestjes te organiseren.
          Net als alle voorgaande jaren beloofd het een kwartaal aan overvloedig genieten te worden — met zoete zomerliefdes, oneindige BBQ's en overdadige feestjes.
          Tot het misdaadpijl langzaamaan hoger stijgt dan het kwik en de broeierige warmte voor een onaangename sfeer zorgt in het lokale Sheriff—station. . .


    Regels

    • Minimaal 50 woorden per post.
    • Houd aantallen gelijk.
    • 16+ is toegestaan mits gewaarschuwd.
    • Relaties mogen worden besproken mits dat netjes hier het praattopic wordt geregeld.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 20:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    LittleOwlet schreef:
    Niet om te zeiken of zo, maar 3 linkshandige? ;'D
    Ik weet niet hoeveel linkshandige er bestaan hoor, maar drie op 9 mensen is veel toch? Of niet.

    Again, niet om te zeiken, maar gewoon een vraag. ^^


    Dat had ik nog niet door, hahah. Ik lees rollen pas doordacht door nadat ik een perso heb gemaakt zodat ik daar niet teveel door wordt beïnvloed. Desnoods verander ik het, want ik snap het punt wel.

    Ik ben zelf een lefty en kan bevestigen dat er niet heel veel linkshandigen te vinden zijn. Het is echter een minor detail, maar als er wat variatie in kan komen is dat altijd fijn natuurlijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    In principe zou ik het ook wel kunnen veranderen dat Amory met beiden handen kan schrijven. Dat kan ik namelijk ook in real en daar is echt bijna niemand van te vinden ^^
    Ik vind het geen probleem mocht het beter zijn.

    Het viel gewoon op ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Didn't know this existed yet MT (flower)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 22:54 ]


    We were the forever that didn't last

    Well, voor de geïnteresseerden, Mateo is nu officieel rechtshandig.

    Kan/wil iemand helpen met mijn fc? Ik twijfel namelijk heel erg tussen een aantal jongens. De linker zijn surfers(vel watergerelateerde plaatjes voor de lifeguard), de rechter niet. Het is voor een Mexicaanse/half Mexicaanse jongen van 23

    Evan Geiselman
    Gabriel Medina
    Marlon Teixeira
    Nate Niehaus

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 17:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Oeh lastig, ik vind Gabriel en Marlon beide wel lifeguard/Mexicaans achtig, Evan en Nate iets minder


    We were the forever that didn't last

    Thanks!

    Het begin van Hugo staat. Ik probeer hem morgen af te maken

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 23:30 ]


    Bowties were never Cooler

    MT


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lieverds ik wil zondag het speeltopic openen als dit voor iedereen uitkomt ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tof ^^


    We were the forever that didn't last

    Prima!


    •

    Top. Ik zal vanavond Foca afmaken


    Bowties were never Cooler

    Ik wil ook wel meedoen c: kan een female local?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ik zoek nog relaties voor Amory


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.