• St. Julian's Bay | Praattopic


    St. Julian, California — USA. 2018.



          ‘‘Pretty girls with pretty smiles all decked out in the latest styles
    Breathtakin', hip-shakin' cuties now. . .’’


          De zomerbeats vliegen je om de oren — en dat kan maar één ding betekenen: het hitteseizoen is officieel begonnen en in St. Julian's staat men een mega drukke zomer te wachten.
          Het toevluchtsoord loopt vol vreemdelingen die grootse plannen hebben voor de komende weken — evenals de locals, die zich opmaken om bergen geld binnen te harken voor de rest van het jaar. St. Julian's Bay is een parel van God dat voor iedereen een plekje lijkt te bieden: nergens ter wereld lijkt het zo makkelijk om overnieuw te beginnen of een compleet nieuwe identiteit aan te nemen. De inwoners zijn er vriendelijk en open en doen er alles aan om een assortiment aan activiteiten en feestjes te organiseren.
          Net als alle voorgaande jaren beloofd het een kwartaal aan overvloedig genieten te worden — met zoete zomerliefdes, oneindige BBQ's en overdadige feestjes.
          Tot het misdaadpijl langzaamaan hoger stijgt dan het kwik en de broeierige warmte voor een onaangename sfeer zorgt in het lokale Sheriff—station. . .


    Regels

    • Minimaal 50 woorden per post.
    • Houd aantallen gelijk.
    • 16+ is toegestaan mits gewaarschuwd.
    • Relaties mogen worden besproken mits dat netjes hier het praattopic wordt geregeld.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 20:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    JufAnk schreef:
    Ik wil Alyx ook gaan posten vandaag. Zal ik haar naar iemand toe sturen? Ik doe wel dat ze nieuw is, want ik heb verder ook geen relaties afgesproken. c:


    Ze kan naar Soyeon toe. Ik heb nog niet voor haar geschreven, maar ik laat haar wel rondlopen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    IrisWestAllen schreef:
    Hugo is op het strand, maar ik kan hem ergens heen sturen om iemand uit de brand te helpen. Het lijkt nu namelijk wel of er 4 losse posts zijn gepost voor Montana


    Uh, why? :')
    I heb aangegeven dat ik Mo ergens op af zou sturen en er is gewoon gepost in de tussentijd voor iedereen?
    Ipv vooraf af te spreken kun je ook gewoon mensen bij een post betrekken, that's no problem at all.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arsonist schreef:
    (...)

    Uh, why? :')
    I heb aangegeven dat ik Mo ergens op af zou sturen en er is gewoon gepost in de tussentijd voor iedereen?
    Ipv vooraf af te spreken kun je ook gewoon mensen bij een post betrekken, that's no problem at all.


    Het was zeker geen kritiek op jou. Sorry als het zo leek, dat was zeker niet de bedoeling.

    Het was meer dat ik Hugo anders ergens heen kan sturen als dat voor iemand makkelijker is om verder te posten/in te springen, gezien me wel opviel dat de posts van Mateo, Arabella, Jett, en Hugo allemaal lost staan.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 17:20 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik weet even niet zo goed wat er gaande is en heb nog geen tijd gehad om alle posts te lezen, aangezien ik druk bezig ben met afstuderen en mijn masterscriptie. Máár — waar kan ik Tobin naartoe sturen? Dan kan ik een dezer dagen posten.


    •

    Mirts — zal ik hem in een post van Alyx betrekken? Ik heb ook nog niet gepost.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Mirts — zal ik hem in een post van Alyx betrekken? Ik heb ook nog niet gepost.


    Yes, ga je gang!


    •

    IrisWestAllen schreef:
    Hugo is op het strand, maar ik kan hem ergens heen sturen om iemand uit de brand te helpen. Het lijkt nu namelijk wel of er 4 losse posts zijn gepost voor Montana


    Ik vond het wel lastig om Mateo ergens random op af te sturen, zeker in zo'n beginsituatie. Vindt je het goed als ik mijn post anders een beetje aanpas en hem Hugo laat aanspreken?

    Oriole schreef:
    (...)

    Ik vond het wel lastig om Mateo ergens random op af te sturen, zeker in zo'n beginsituatie. Vindt je het goed als ik mijn post anders een beetje aanpas en hem Hugo laat aanspreken?


    Is helemaal top! Een begin post is inderdaad erg lastig. Ik kan Hugo ook naam hem toe sturen

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 18:29 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Is helemaal top! Een begin post is inderdaad erg lastig. Ik kan Hugo ook naam hem toe sturen


    Ik heb mijn post wel even aangepast, ik kon wel even iets verzinnen wat hij kon vragen. :')

    Oriole schreef:
    (...)

    Ik heb mijn post wel even aangepast, ik kon wel even iets verzinnen wat hij kon vragen. :')

    Hij is leuk (: Ik ga zo snel mogelijk reageren


    Bowties were never Cooler

    De post is een beetje prut, sorry


    Bowties were never Cooler

    Ik probeer vandaag of morgen met Soyeon te posten. Iemand naar wie ze toe kan?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 11:24 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Gashina schreef:
    Ik probeer vandaag of morgen met Soyeon te posten. Iemand naar wie ze toe kan?

    Ze zou naar Arabella toe kunnen? Die zit op de rand van het strand te tekenen :)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)
    Ze zou naar Arabella toe kunnen? Die zit op de rand van het strand te tekenen :)


    Ik stuur haar dan zo snel mogelijk naar haar toe (:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Gashina schreef:
    (...)

    Ik stuur haar dan zo snel mogelijk naar haar toe (:


    Okido! ^^


    « The "earth" without "art" is just "eh." »