• St. Julian's Bay | Praattopic


    St. Julian, California — USA. 2018.



          ‘‘Pretty girls with pretty smiles all decked out in the latest styles
    Breathtakin', hip-shakin' cuties now. . .’’


          De zomerbeats vliegen je om de oren — en dat kan maar één ding betekenen: het hitteseizoen is officieel begonnen en in St. Julian's staat men een mega drukke zomer te wachten.
          Het toevluchtsoord loopt vol vreemdelingen die grootse plannen hebben voor de komende weken — evenals de locals, die zich opmaken om bergen geld binnen te harken voor de rest van het jaar. St. Julian's Bay is een parel van God dat voor iedereen een plekje lijkt te bieden: nergens ter wereld lijkt het zo makkelijk om overnieuw te beginnen of een compleet nieuwe identiteit aan te nemen. De inwoners zijn er vriendelijk en open en doen er alles aan om een assortiment aan activiteiten en feestjes te organiseren.
          Net als alle voorgaande jaren beloofd het een kwartaal aan overvloedig genieten te worden — met zoete zomerliefdes, oneindige BBQ's en overdadige feestjes.
          Tot het misdaadpijl langzaamaan hoger stijgt dan het kwik en de broeierige warmte voor een onaangename sfeer zorgt in het lokale Sheriff—station. . .


    Regels

    • Minimaal 50 woorden per post.
    • Houd aantallen gelijk.
    • 16+ is toegestaan mits gewaarschuwd.
    • Relaties mogen worden besproken mits dat netjes hier het praattopic wordt geregeld.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 20:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Foca is af en ik zoek relaties (:


    Bowties were never Cooler

    AroonCat schreef:
    Ik wil ook wel meedoen c: kan een female local?


    Het liefst heb ik er nog een toerist bij: helemaal als het een dame is, om de verhoudingen wat gelijk te krijgen.

    @ all:
    Ik drop morgen even een lijstje voor wat ik zoek voor Mo. Het is goed mogelijk dat ze heel veel locals nog kent van vroeger etc maar ik zal ook zeker indrukken opschrijven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arsonist schreef:
    (...)

    Het liefst heb ik er nog een toerist bij: helemaal als het een dame is, om de verhoudingen wat gelijk te krijgen.

    @ all:
    Ik drop morgen even een lijstje voor wat ik zoek voor Mo. Het is goed mogelijk dat ze heel veel locals nog kent van vroeger etc maar ik zal ook zeker indrukken opschrijven.


    Okido, is ook goed!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Relatie voorstellen Foca
    • Amory • You're weird and I'm not sure that that's a good thing in your case
    Al op school was Amory een aparte jongen. Hugo sprak soms wel met hem, maar de jongen leek altijd een soort trieste emotionele aanwezigheid over zich heen te hebben. Over de jaren heeft Hugo hem wel eens met zijn oma op het strand gezien, wat hem weer een wat beter gevoel gaf, maar hoe Amory de laatste tijd naar de groep zeehonden kijkt die een thuis heeft gemaakt van een zandbank voor de noordpunt van het strand, bevalt hem allerminst.

    • Soyeon • Don't be scared of the ocean, but always respect her
    Hugo snapt niet goed hoe mensen bang kunnen zijn van de oceaan. Ja, hij heeft op zijn werk ook gezien hoe gevaarlijk het water kan zijn, maar als je haar respecteert, komt het vaak wel goed. Desalniettemin zal ze vast aardig zijn, maar Hugo gaat gewoon weinig met haar om door het leeftijdsverschil en hun compleet andere levensstijl.

    • Tobin • He's a great friend, but he needs a big brother to look out for him
    Hugo en Tobin leerden elkaar in eerste instantie kennen door het feit dat hun zusjes al heel jong vriendinnetjes waren. Het klikte al snel tussen de twee en ze werden echt goede vrienden. Ze waren eigenlijk altijd wel buiten te vinden in de straten en op het strand. Beiden waren ze nu niet echt geïnteresseerd in school en waren liever buiten. Hugo voelt zich ook een beetje verantwoordelijk over Tobin, vooral om ervoor te zorgen dat hij niet te hard tegen zichzelf is. Hij ziet Tobin voor de geweldige lieve jongen die hij is, in tegenstelling tot de slechterik die Tobin denkt zelf te zijn. Hugo mist Tobin heel erg als hij aan het reizen is, maar kijkt altijd uit naar de dag dat hij terugkomt, waarbij Hugo als het even kan een dagje vrij neemt om Tobin van het vliegveld te halen. Hij geniet van alle verhalen die zijn vriend meeneemt uit het buitenland. Hugo hoopt ooit een keer mee te kunnen naar een ver vreemd land, zeker als er prachtige golven zijn, maar hij wil ook niet zijn maten van de strandwacht met een tekort achterlaten. Dit is ook de reden dat hij al 7 jaar geen vakantie heeft gehad.

    • Montana • You might have been raised on the beach, but you still gotta listen to the lifeguards. Still glad you`re back though.
    Hugo heeft in principe niets tegen het meisje en ze surfen ook wel eens samen, maar van tijd tot tijd maakt ze zijn baan toch bar lastig. Ze mag dan goed kunnen zwemmen en surfen, maar als hij of een van zijn collega's zegt niet in een bepaald gebied van de zee te zwemmen of surfen, gebeurt dat niet voor niets. Soms krijgt hij wel het gevoel dat ze tegen een stenen muur staat te roepen als ze haar zeggen te verplaatsen of het water uit te komen. Het is dan ook al een aantal keer gebeurt dat ze haar het water uit hebben moeten halen. Daarna is alles vaak al snel weer goed, maar het wordt soms gewoon wat irritant als het de 4e keer in een maand is dat het gebeurt. Dit was zo tot de dag dat Montana plots verdween. Hugo dacht eerst dat het tijdelijk was, maar het duurde steeds langer zonder enig bericht, waardoor Hugo er langzaam vrede mee kreeg dat ze gewoon was vertrokken. Toch heeft het hem best wel pijn gedaan dat ze niet eens gedag heeft gezegd. Nu ze terug is, heeft hij wel een dubbel gevoel. Hij is blij om haar weer te zien, maar heeft toch zeker ook wel vragen waar hij antwoord op wil hebben.



    Ik heb geen niet-locals neergezet omdat ik geen idee heb hoe lang die er al zijn, dus of er a een kans is geweest om elkaar te leren kennen. Als jullie ideetjes hebben hoor ik het graag. Ook als jullie andere ideeen hebben voor de locals, roep maar.


    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 13:32 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Relatie voorstellen Foca
    • Amory • You're weird and I'm not sure that that's a good thing in your case
    Al op school was Amory een aparte jongen. Hugo sprak soms wel met hem, maar de jongen leek altijd een soort trieste emotionele aanwezigheid over zich heen te hebben. Over de jaren heeft Hugo hem wel eens met zijn oma op het strand gezien, wat hem weer een wat beter gevoel gaf, maar hoe Amory de laatste tijd naar de groep zeehonden kijkt die een thuis heeft gemaakt van een zandbank voor de noordpunt van het strand, bevalt hem allerminst.


    • Soyeon • Don't be scared of the ocean, but always respect her
    Hugo snapt niet goed hoe mensen bang kunnen zijn van de oceaan. Ja, hij heeft op zijn werk ook gezien hoe gevaarlijk het water kan zijn, maar als je haar respecteert, komt het vaak wel goed. Desalniettemin zal ze vast aardig zijn, maar Hugo gaat gewoon weinig met haar om door het leeftijdsverschil en hun compleet andere levensstijl.

    • Tobin • He's a great friend, but he needs a big brother to look out for him
    Hugo en Tobin leerden elkaar in eerste instantie kennen door het feit dat hun zusjes al heel jong vriendinnetjes waren. Het klikte al snel tussen de twee en ze werden echt goede vrienden. Ze waren eigenlijk altijd wel buiten te vinden in de straten en op het strand. Beiden waren ze nu niet echt geïnteresseerd in school en waren liever buiten. Hugo voelt zich ook een beetje verantwoordelijk over Tobin, vooral om ervoor te zorgen dat hij niet te hard tegen zichzelf is. Hij ziet Tobin voor de geweldige lieve jongen die hij is, in tegenstelling tot de slechterik die Tobin denkt zelf te zijn. Hugo mist Tobin heel erg als hij aan het reizen is, maar kijkt altijd uit naar de dag dat hij terugkomt, waarbij Hugo als het even kan een dagje vrij neemt om Tobin van het vliegveld te halen. Hij geniet van alle verhalen die zijn vriend meeneemt uit het buitenland. Hugo hoopt ooit een keer mee te kunnen naar een ver vreemd land, zeker als er prachtige golven zijn, maar hij wil ook niet zijn maten van de strandwacht met een tekort achterlaten. Dit is ook de reden dat hij al 7 jaar geen vakantie heeft gehad.

    • Montana • You might have been raised on the beach, but you still gotta listen to the lifeguards
    Hugo heeft in principe niets tegen het meisje en ze surfen ook wel eens samen, maar van tijd tot tijd maakt ze zijn baan toch bar lastig. Ze mag dan goed kunnen zwemmen en surfen, maar als hij of een van zijn collega's zegt niet in een bepaald gebied van de zee te zwemmen of surfen, gebeurt dat niet voor niets. Soms krijgt hij wel het gevoel dat ze tegen een stenen muur staat te roepen als ze haar zeggen te verplaatsen of het water uit te komen. Het is dan ook al een aantal keer gebeurt dat ze haar het water uit hebben moeten halen. Daarna is alles vaak al snel weer goed, maar het wordt soms gewoon wat irritant als het de 4e keer in een maand is dat het gebeurt.



    Ik heb geen niet-locals neergezet omdat ik geen idee heb hoe lang die er al zijn, dus of er a een kans is geweest om elkaar te leren kennen. Als jullie ideetjes hebben hoor ik het graag. Ook als jullie andere ideeen hebben voor de locals, roep maar.




    I like it.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Great! Ik zal het in zijn rol erbij zetten


    Bowties were never Cooler

    @ Foca & Montana.

    Dat klinkt inderdaad enorm als Mo. :')
    Alhoewel ze er dus wel een à twee jaar tussenuit is geweest en de Montana die is teruggekeerd dit seizoen wel wat is veranderd ten opzichte van de Middelbare scholier die ze was toen ze het voor 't laatst haar thuis noemde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arsonist schreef:
    @ Foca & Montana.

    Dat klinkt inderdaad enorm als Mo. :')
    Alhoewel ze er dus wel een à twee jaar tussenuit is geweest en de Montana die is teruggekeerd dit seizoen wel wat is veranderd ten opzichte van de Middelbare scholier die ze was toen ze het voor 't laatst haar thuis noemde.

    Hoe klinkt dit?

    • Montana • You might have been raised on the beach, but you still gotta listen to the lifeguards. Still glad you`re back though.
    Hugo heeft in principe niets tegen het meisje en ze surfen ook wel eens samen, maar van tijd tot tijd maakt ze zijn baan toch bar lastig. Ze mag dan goed kunnen zwemmen en surfen, maar als hij of een van zijn collega's zegt niet in een bepaald gebied van de zee te zwemmen of surfen, gebeurt dat niet voor niets. Soms krijgt hij wel het gevoel dat ze tegen een stenen muur staat te roepen als ze haar zeggen te verplaatsen of het water uit te komen. Het is dan ook al een aantal keer gebeurt dat ze haar het water uit hebben moeten halen. Daarna is alles vaak al snel weer goed, maar het wordt soms gewoon wat irritant als het de 4e keer in een maand is dat het gebeurt. Dit was zo tot de dag dat Montana plots verdween. Hugo dacht eerst dat het tijdelijk was, maar het duurde steeds langer zonder enig bericht, waardoor Hugo er langzaam vrede mee kreeg dat ze gewoon was vertrokken. Toch heeft het hem best wel pijn gedaan dat ze niet eens gedag heeft gezegd. Nu ze terug is, heeft hij wel een dubbel gevoel. Hij is blij om haar weer te zien, maar heeft toch zeker ook wel vragen waar hij antwoord op wil hebben.


    Bowties were never Cooler

    Love it!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okay. Dan zet ik haar erbij (:


    Bowties were never Cooler

    Alyx kan er al wel wat langer zijn, enkele weken misschien.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Alyx kan er al wel wat langer zijn, enkele weken misschien.


    Heb jij een idee of zij en Hugo elkaar al hebben leren kennen/elkaar zijn tegengekomen?


    Bowties were never Cooler

    Jett komt net aan, dus idk hoe of wat tbh (':


    We were the forever that didn't last

    @ IrisWestAllen

    Ik vind het helemaal leuk tussen Foca en Tobin.


    •

    Ik zet hem erbij (:


    Bowties were never Cooler