• St. Julian's Bay | Praattopic


    St. Julian, California — USA. 2018.



          ‘‘Pretty girls with pretty smiles all decked out in the latest styles
    Breathtakin', hip-shakin' cuties now. . .’’


          De zomerbeats vliegen je om de oren — en dat kan maar één ding betekenen: het hitteseizoen is officieel begonnen en in St. Julian's staat men een mega drukke zomer te wachten.
          Het toevluchtsoord loopt vol vreemdelingen die grootse plannen hebben voor de komende weken — evenals de locals, die zich opmaken om bergen geld binnen te harken voor de rest van het jaar. St. Julian's Bay is een parel van God dat voor iedereen een plekje lijkt te bieden: nergens ter wereld lijkt het zo makkelijk om overnieuw te beginnen of een compleet nieuwe identiteit aan te nemen. De inwoners zijn er vriendelijk en open en doen er alles aan om een assortiment aan activiteiten en feestjes te organiseren.
          Net als alle voorgaande jaren beloofd het een kwartaal aan overvloedig genieten te worden — met zoete zomerliefdes, oneindige BBQ's en overdadige feestjes.
          Tot het misdaadpijl langzaamaan hoger stijgt dan het kwik en de broeierige warmte voor een onaangename sfeer zorgt in het lokale Sheriff—station. . .


    Regels

    • Minimaal 50 woorden per post.
    • Houd aantallen gelijk.
    • 16+ is toegestaan mits gewaarschuwd.
    • Relaties mogen worden besproken mits dat netjes hier het praattopic wordt geregeld.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 20:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Guys ik moet wat eerder inspringen op werk ivm uitgevallen collega. Het speeltopic komt daarom hopelijk rond half 6 online als ik pauze heb. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik post vandaag mijn rol, sorry dat het zo laat is -- heb het super druk gehad.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mateo komt ook pas net aan op St. Julian's. Ik zoek alleen iemand die toevallig een kamer naast hem heeft in het hotel (niet echt een fancy hotel, Mateo heeft het niet zo breed namelijk). En verder weet ik het ook niet echt.

    Wildfowls > Eostre


    We were the forever that didn't last

    Is het speeltopic er ondertussen al? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, maar de TS moest werken, dus misschien is het gewoon erg druk op haar werk en is het niet gelukt.


    Bowties were never Cooler

    Het was inderdaad extreem druk.

    Maar ik ben het speeltopic nu in elkaar aan het zetten dus het komt!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    SPEELTOPIC!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Voor wie wil, Hugo zit een beetje uitgeput op het strand


    Bowties were never Cooler

    Ik post later vandaag of morgen. Al iemand voor Alyx?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik post vanavond of morgenochtend met Montana. Ik ga haar gewoon iemands kant opsturen. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik moet vanavond zo'n miljoen posts schrijven en ik hoop eveneens aan St. Julian toe te komen.

    Mocht iemand hem willen meeten: let me know (GB is het gemakkelijkst).


    •

    Iemand naar wie ik Soyeon kan sturen?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hugo is op het strand, maar ik kan hem ergens heen sturen om iemand uit de brand te helpen. Het lijkt nu namelijk wel of er 4 losse posts zijn gepost voor Montana


    Bowties were never Cooler

    Ik wil Alyx ook gaan posten vandaag. Zal ik haar naar iemand toe sturen? Ik doe wel dat ze nieuw is, want ik heb verder ook geen relaties afgesproken. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.