• Lieve gebruikers van Q,

    Hoogstwaarschijnlijk kom ik je niet erg bekend voor. En als ik eerlijk mag zijn, dat lijkt me enigszins ergens ook geen wonder, want zo heel lang zit ik nog niet op Quizlet.
    Maar, ik ben Cayline!

    Of je me kent of niet, daar gaat het gelukkig gaat het ook niet om. Maar omdat Q zijn eigen community leert kennen.

    Zoals je waarschijnlijk al aan de titel van het topic ziet, in Quizlet: The Untold Stories interview ik sinds een aantal weken leden van Quizlet.
    In dit topic kun je je aanmelden om geïnterviewd te worden.
    De lijst staat echter momenteel op stop. De interviews gaan door, maar voorlopig verwerken we geen nieuwe aanmeldingen meer. Ik laat het jullie weten als we weer op zoek zijn naar meer Untold Stories...



    Het Quizlet: The untold Stories team bestaat uit:

    Baechu Interviews
    Cayline Interviews
    Tentacion Lay-out (recentste interviews)
    Cro Lay-out (oudste interviews)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2018 - 10:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 sep 2018 - 18:16 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)


    Aangezien mijn lay-outs zo goed als non existent zijn, lijkt dat me geen probleem! Het zo ontzettend gaaf zijn als je dat zou willen doen, al organiseer ik de inhoud van de interviews graag zelf :)


    Ja, maar daar 'bemoei' ik me dan ook helemaal mee. Zo'n slechte eigenschap, I know. Maar daar bescherm ik mezelf even voor (en jou ook).


    Ik wil ook wel helpen met de layout anders :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik had je ook graag willen helpen, maar ik ben bang dat ik ook niet geschikt ben; te perfectionistisch en ik wil alles altijd op mijn manier enzo. Pff. Heel irritant, I know. Ik zal het je niet aan doen hahaha.
    Maaar, als je hulp nodig hebt met vragen, wil ik best wat verzinnen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Nahh ja anyway ik vind het een heel leuk idee en hmu als je hulp nodig hebt met lay-outs (:
    — ik wil ook wel geinterviewd worden


    I just caught the wave in your eyes

    Jawel, als ik alleen maar niet wéér steeds word overgeslagen zoals bij de vorige.

    Sattler schreef:
    (...)

    Ja, maar daar 'bemoei' ik me dan ook helemaal mee. Zo'n slechte eigenschap, I know. Maar daar bescherm ik mezelf even voor (en jou ook).


    Ah haha, well fijn dat je dat zegt :)



    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik zou het waarschijnlijk wel volgen, ben benieuwd naar Q'ers die ik minder goed ken^^ Originele vragen zijn voor mij wel een must tho :p
    Voor de rest zou ik ook wel geïnterviewd willen worden :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tropisch_Eiland schreef:
    Jawel, als ik alleen maar niet wéér steeds word overgeslagen zoals bij de vorige.


    Ik kan natuurlijk niets beloven en wil geen onhaalbare doelen voor mezelf stellen. (bijvoorbeeld iedereen van Quizlet interviewen) Dat zou een nachtmerrie zijn! Ik ben however een harde werker en sla niemand over omdat ik daar zin in heb.
    Vergeet daarnaast niet hoeveel werk in een leuk interview zit! Ik ben namelijk van plan meer te vragen dan je naam en je hobby's :')


    Eiland schreef:
    Ik had je ook graag willen helpen, maar ik ben bang dat ik ook niet geschikt ben; te perfectionistisch en ik wil alles altijd op mijn manier enzo. Pff. Heel irritant, I know. Ik zal het je niet aan doen hahaha.
    Maaar, als je hulp nodig hebt met vragen, wil ik best wat verzinnen.


    Die hulp is natuurlijk altijd welkom!

    Mamilapinatapai schreef:
    Nahh ja anyway ik vind het een heel leuk idee en hmu als je hulp nodig hebt met lay-outs (:
    — ik wil ook wel geinterviewd worden



    En deze hulp is ZEER welkom. Thanks

    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 22:17 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Wat een geinig idee! Ik ben voor, en mij mag je ook interviewen.
    Mocht je op andere vlakken iets nodig zijn - stuur maar een berichtje!


    We were the forever that didn't last

    Chilton schreef:
    Het lijkt me zeker leuk om te lezen over andere Q'ers. Altijd interessant om meer over ze te weten te komen en leuke feitjes te horen.
    Als dit op een leuke manier gedaan wordt, met bijvoorbeeld een ordelijke en mooie lay-out, als er regelmatig wat geplaatst wordt, als de interviews tot interessante verhaaltjes worden verwerkt en als er leuke vragen worden gesteld, denk ik dat het een geweldig project kan worden!

    Ik bied me aan om geïnterviewd te worden. Dat lijkt me erg leuk!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Cayline, dat begrijp ik echt volkomen.
    Het was alleen bij de vorige zo dat er heel vaak net nieuwe users werden geïnterviewd en na een tijdje voelde ik mij zelfs overgeslagen, omdat al bijna elke actieve user aan de beurt was geweest en ik zelfs nog had gevraagd of ik ook nog een keer aan de beurt kwam.

    Lijkt me leuk om zowel te lezen als interview te krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuk joh! Zeker als de vragen anders zijn dan van de story's die er al zijn, is het heel leuk. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tropisch_Eiland schreef:
    Jawel, als ik alleen maar niet wéér steeds word overgeslagen zoals bij de vorige.

    Dat gaat over de mijne, hè? :'P

    Just wanted you to know dat ik áltijd random mensen pikte en geen enkel verzoekje heb gedaan. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    JufAnk schreef:
    Ik vind het een leuk idee! En dan zeker met die vragen die Anna stelt. c: Gewoon iets minder normale vragen dan normaal. ^^ Ik bied me aan geïnterviewd te worden. :Y)


    Dit ^^
    Het klinkt erg leuk! Eventueel kan ik nog wel helpen met de lay-out, maar ik ben bang dat ik ook te veel op mijn eigen manier werk voor dat soort dingen :’)
    Dan zou je misschien wel bij iedereen andere vragen doen, zou ook leuk zijn!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.