• Lieve gebruikers van Q,

    Hoogstwaarschijnlijk kom ik je niet erg bekend voor. En als ik eerlijk mag zijn, dat lijkt me enigszins ergens ook geen wonder, want zo heel lang zit ik nog niet op Quizlet.
    Maar, ik ben Cayline!

    Of je me kent of niet, daar gaat het gelukkig gaat het ook niet om. Maar omdat Q zijn eigen community leert kennen.

    Zoals je waarschijnlijk al aan de titel van het topic ziet, in Quizlet: The Untold Stories interview ik sinds een aantal weken leden van Quizlet.
    In dit topic kun je je aanmelden om geïnterviewd te worden.
    De lijst staat echter momenteel op stop. De interviews gaan door, maar voorlopig verwerken we geen nieuwe aanmeldingen meer. Ik laat het jullie weten als we weer op zoek zijn naar meer Untold Stories...



    Het Quizlet: The untold Stories team bestaat uit:

    Baechu Interviews
    Cayline Interviews
    Tentacion Lay-out (recentste interviews)
    Cro Lay-out (oudste interviews)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2018 - 10:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 sep 2018 - 18:16 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Laleah schreef:
    Ik ga het zeker volgen en bied me zeker aan voor een interview! Gezellig! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Pastiche schreef:
    Gevonden (:

    Holy fucking shit, die opmaak van het eerste interview is echt ZO ON POINT


    Ja dat viel me ook meteen op! Super professioneel.
    Hierbij ben ik ook vrijwilliger (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh ja, ik had het niet echt expliciet gezegd, maar ik wil natuurlijk ook best geïnterviewd worden. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het eerste interview is echt super gaaf geworden!

    Pastiche schreef:
    Gevonden (:

    Holy fucking shit, die opmaak van het eerste interview is echt ZO ON POINT


    Thanks :3


    I just caught the wave in your eyes

    Ahh iedereen bedankt! Ik ben heel erg blij dat het goed is ontvangen en ben evenblij met alle nieuwe aanmeldingen :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Moest je nog niet verdronken zijn in alle aanmeldingen, zou ik het ook wel zien zitten om geïnterviewd te worden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik bied me aan om geïnterviewd te worden als je nog meer zoekt


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ben ik nou vergeten om mezelf aan te melden om te worden geïnterviewd? O gosh, dat is echt zo dom, ik dacht dat ik dat gedaan had x:

    Ik vond het eerste interview heel erg leuk, dus als je over drie jaar nog een plekje weet te vinden op de huidige wachtlijst dan meld ik me aan :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lijkt me hartstikke leuk, geïnterviewd worden, al weet ik niet of de rest dat heel interessant vindt HAHA

    Het eerste interview is in ieder geval echt heel mooi geworden, en leest lekker weg!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vond je eerste interview alvast geslaagd dus kijk er naar uit om er meer te lezen!! Echt leuk om op die manier de mensen "te leren kennen" ^^
    Of ik zelf geïnterviewd wil worden weet ik niet zo goed... Ik vraag me vooral af of het interessant genoeg is haha :p


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    @pastiche
    Haha, ik heb je op mijn lijstje gezet !
    @ firekeeper,
    haha tsja het lijstje is al wat aan de lange kant, maar ik ben echt heel blij met al de belangstelling! Bedankt voor je aanmelding :)

    @AzzyKiller en Eilandpiraat,
    die keuze is aan jullie, maar niemand is echt saai hoor ;)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Wat leuk!! Het eerste interview ziet er zo gaaf uit, holy damn.
    Zet mij maar op het lijstje dat ik graag geïnterviewd wil worden. Maar, en ik weet niet of jullie nog mensen zoeken, ik kan zeg maar ook interviewen? Ik heb er zelfs een halve opleiding voor gedaan, he he.
    Let me know als jullie nog hulp nodig zijn! Anders mag je me gewoon op de lijst droppen. c:


    What’s tasty in Busan?

    Zo leuk dat iedereen mijn interview zo leuk vindt. *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.