• Lieve gebruikers van Q,

    Hoogstwaarschijnlijk kom ik je niet erg bekend voor. En als ik eerlijk mag zijn, dat lijkt me enigszins ergens ook geen wonder, want zo heel lang zit ik nog niet op Quizlet.
    Maar, ik ben Cayline!

    Of je me kent of niet, daar gaat het gelukkig gaat het ook niet om. Maar omdat Q zijn eigen community leert kennen.

    Zoals je waarschijnlijk al aan de titel van het topic ziet, in Quizlet: The Untold Stories interview ik sinds een aantal weken leden van Quizlet.
    In dit topic kun je je aanmelden om geïnterviewd te worden.
    De lijst staat echter momenteel op stop. De interviews gaan door, maar voorlopig verwerken we geen nieuwe aanmeldingen meer. Ik laat het jullie weten als we weer op zoek zijn naar meer Untold Stories...



    Het Quizlet: The untold Stories team bestaat uit:

    Baechu Interviews
    Cayline Interviews
    Tentacion Lay-out (recentste interviews)
    Cro Lay-out (oudste interviews)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2018 - 10:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 sep 2018 - 18:16 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    JufAnk schreef:
    Zo leuk dat iedereen mijn interview zo leuk vindt. *O*


    Maar Matty jij bent ook gewoon leuk so how could we not love it. c:


    What’s tasty in Busan?

    De journalist in mij vindt dit leuk :Y) Ik sta ook altijd open om wat van mijn vreemde avonturen te delen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cayline schreef:
    @pastiche
    Haha, ik heb je op mijn lijstje gezet !
    @ firekeeper,
    haha tsja het lijstje is al wat aan de lange kant, maar ik ben echt heel blij met al de belangstelling! Bedankt voor je aanmelding :)

    @AzzyKiller en Eilandpiraat,
    die keuze is aan jullie, maar niemand is echt saai hoor ;)


    haha laten we hopen :p maar je mag me er wel bij opzetten anders :)


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Nou, zet me maar op de lijst hoor, dan zien we het vanzelf ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Nu duurt het nog vet lang voordat ik aan de beurt ben :')

    Ik ben tbh tegen een lijst en zou juist users kiezen voor een interview die op dat moment iets speciaals hebben gedaan of er even uitspringen.


    •

    Pastiche schreef:
    Nu duurt het nog vet lang voordat ik aan de beurt ben :')


    Deze week hoop ik weer drie interviews af te nemen! Ik zit zelf nog te struggelen met hoe vaak ik wil uploaden, maar met dit tempo gaan we wel ontzettend snel :)

    Sattler schreef:
    Ik ben tbh tegen een lijst en zou juist users kiezen voor een interview die op dat moment iets speciaals hebben gedaan of er even uitspringen.


    Ik werk de lijst niet af op volgorde van aanmeldingen, die lijst is slechts voor overzicht van alle mensen die in dit topic hebben gereageerd. Op die manier hoef ik niet elke keer de reacties langs.
    Daarnaast kies ik niemand omdat ze iets speciaals hebben gedaan of uitspringen. Elke user heeft evenveel kans om gepikt en gevraagd te worden.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 11:50 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Sattler schreef:
    Ik ben tbh tegen een lijst en zou juist users kiezen voor een interview die op dat moment iets speciaals hebben gedaan of er even uitspringen.


    Dan krijg je dus dat mensen die niet veel doen geen kans krijgen om geïnterviewd te worden terwijl die ook een heel groot deel uitmaken van Quizlet. En misschien juist ook wel veel interessante dingen hebben te vertellen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Cayline schreef:
    (...)

    Ik werk de lijst niet af op volgorde van aanmeldingen, die lijst is slechts voor overzicht van alle mensen die in dit topic hebben gereageerd. Op die manier hoef ik niet elke keer de reacties langs.
    Daarnaast kies ik niemand omdat ze iets speciaals hebben gedaan of uitspringen. Elke user heeft evenveel kans om gepikt en gevraagd te worden.


    Ik bedoel ook niet iets groots als speciaals, maar bijvoorbeeld iemand iemand die een nieuw topic / verhaal heeft geopend. Want nu worden alleen mensen van de lijst gekozen, terwijl er ook genoeg mensen zijn die dit topic niet kennen of zich niet aanmelden voor de lijst.


    •

    Ik vind dit concept zoals het nu gaat wel prima :)
    Zo is het voor jou overzichtelijk, en mensen die er intresse in hebben komen zich vanzelf wel melden ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het heeft in de spotlight gestaan en de topcreatie van de dag! Dat was ontzettend gaaf! Daar ben ik erg dankbaar voor. Als je op Q inlogt, is dat wel het eerste wat je ziet. Ik snap dat Q nog veel meer users heeft, maar ik moet me toch beperken. En ik vind het ook fijn als de users zelf ook een beetje moeite doen :) Interviews zijn leuk, maar kosten ook tijd. Als je zelf initiatief toont en reageert in dit topic, is dat al een enorme pre voor mij ;)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik sta ook open voor een interview, als je nooit nog iemand nodig hebt c:


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ik vind mijn interview echt super leuk om te doen. Het was eerder gezellig kletsen.

    Daarnaast vond ik het goed dat je een kleine research had gedaan over mijn creaties enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Awe dat vind ik leuk om te horen!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ga je echt in gesprek met mensen of stuur je ze een vragenlijst? Want als je ze een vragenlijst stuurt, kan je er ook meerdere sturen en heb je alvast een buffertje voor vakantie o.i.d. Ik vind het nog steeds echt supermooi!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.