• Lieve gebruikers van Q,

    Hoogstwaarschijnlijk kom ik je niet erg bekend voor. En als ik eerlijk mag zijn, dat lijkt me enigszins ergens ook geen wonder, want zo heel lang zit ik nog niet op Quizlet.
    Maar, ik ben Cayline!

    Of je me kent of niet, daar gaat het gelukkig gaat het ook niet om. Maar omdat Q zijn eigen community leert kennen.

    Zoals je waarschijnlijk al aan de titel van het topic ziet, in Quizlet: The Untold Stories interview ik sinds een aantal weken leden van Quizlet.
    In dit topic kun je je aanmelden om geïnterviewd te worden.
    De lijst staat echter momenteel op stop. De interviews gaan door, maar voorlopig verwerken we geen nieuwe aanmeldingen meer. Ik laat het jullie weten als we weer op zoek zijn naar meer Untold Stories...



    Het Quizlet: The untold Stories team bestaat uit:

    Baechu Interviews
    Cayline Interviews
    Tentacion Lay-out (recentste interviews)
    Cro Lay-out (oudste interviews)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2018 - 10:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 sep 2018 - 18:16 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Leuk! Ik zet je op de lijst


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Guys! Nieuw interview is .. up! Check it out!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Oeh dit lijkt me echt heel leuk om te lezen. Mocht je nog meer mensen zoeken, I'm your guy... of woman in dit geval (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dit is echt een super idee, ook super goed uitgewerkt die interviews!


    Do I look like Mother Teresa?

    Je mag mij van de lijst af halen. ):

    Dat is jammer Pastiche. Ik wilde juist deze week weer nieuwe interviews gaan doen :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Guys! Nieuw hoofdstuk staat online !


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Een nieuw interview! En ook weer een interview afgenomen vandaag, het gaat met een lekker tempo door :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Een nieuw interview! En ook weer een interview afgenomen vandaag, het gaat met een lekker tempo door :)


    Respect voor alle tijd die je hierin steekt! (flower)


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ahw lief


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Clapton > Hendrix


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Even terug van weggeweest, maar hier zijn we dan! Nieuw interview! Ga snel kijken wie het is...


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Super leuk initiatief dit! En mocht je door je lijst met interviews heen zijn, meld ik me ook graag aan om geïnterviewd te worden. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kom dit nu pas tegen, maar wat zijn de interviews ontzettend leuk om te lezen! Hopelijk komt er snel meer ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik vind deze echt superleuk!
    Je mag mij ook gerust op de lijst zetten om te interviewen, trouwens :D


    A to the Z