• HET GROTE BOEKENTOPIC
    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.”


    Er zijn al een paar boekentopics op Q, maar nog geen algemene, en ik vond het hoognodig dat er eentje kwam. Hier kan je praten over al je favoriete boeken, vragen om aanraders, en natuurlijk je boekenhauls laten zien. Gelieve spoilers over boeken onder de spoilerknop te zetten. Als je nog leuke ideeën hebt voor het topic, evenementen, goodreads of bookstagrams die toegevoegd moeten worden, just let me know!

    BOOKEVENTS
    28 juni - 30 juni 2018 || Nieuwe Types || Arnhem || €0 - 5
    1 juli 2018 || Van Pierre YA summerbookloving event || Eindhoven || €12,50

    GOODREADS
    Morrigann || Cheryl



    BOEKENTOPICS
    Eiland || Bookbuds
    Sattler || Booketlist 2018

    BOOKSTAGRAMS
    Morrigann, Verkleurd & JamesPotter || bookishsisters
    FireKeeper || slytherinreading

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 21:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb mijn owlcrate boxxxxxx.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow dat is zo vet! Ik ga de Juli OwlCrate box bestellen denk ik. Die lijkt me heel tof.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik heb van FairyLoot de juni én juli box besteld en ben zooo benieuwd.


    •

    Ik twijfel heel erg of ik ook nog FairyLoot ga bestellen. Idkk. Het is wel echt zo leuk.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Koldovstoretz schreef:
    Ik twijfel heel erg of ik ook nog FairyLoot ga bestellen. Idkk. Het is wel echt zo leuk.
    wat is dat?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)wat is dat?

    Een book subscription box (:


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik heb vandaag Every Day en The Exact Opposite of Okay gekocht ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb in 3 dagen 31 boeken gekocht, waar is het mis gegaan.
    Nee even serieus. Ik had een bon van Urban outfitters gekregen met een secret Santa met mijn klas, alleen vind ik hun kleding niet zo leuk. Gelukkig hebben ze ook boeken (in de aanbieding zelfs!) dus heb ik er daar 2 van gekocht(1 van Louis Theroux en 1 met lamas en quotes). Toen ging ik naar Waterstones wat echt mijn favo winkel in Amsterdam is want ik had ook nog een boekenbon en daar heb ik Dracula en Moby Dick gekocht. Vandaag is er bij ons op de markt (ik ben nu bij mijn ouders) een boekenmarkt en daar heb ik eerst alle 12 delen van Sherlock Holmes gekocht in een box en verder ook nog Skippy tussen de Sterren en Bob de straatkat. De bieb had ook boekenverkoop en daar heb ik nog eens 13 boeken gekocht. Dus ik denk dat ik wel weer wat de lezen heb.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Had mij die Urban bon gegeven, echt love die winkel <3


    I just caught the wave in your eyes

    Ristridin schreef:
    (...)

    Yes, het is een serie. Zo te horen klinkt het wel echt alsof je de boeken leuk zou vinden, dus ik zou t aanraden!


    Heb het eerste boek besteld en gelezen. Want hij was €5 op bol.

    Vond hem wel tegenvallen qua plot, de Romeinse cultuur krijg je wel mee zoals jij zei. Maar ik twijfel of ik nog het tweede boek ga lezen.


    Physics is awesome

    Ik heb weer acht boeken gekocht vandaag whooops.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb legit vet veel boeken gekregen voor m'n verjaardag en ik ben zo happy. Ik heb direct die dag Leah on the Offbeat uitgelezen. Wat een geweldig boek was dat, zeg. Echt adorable. Dat boek hoort thuis in mijn hart.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben gisteren begonnen in Bella Italia van Suzanne Vermeer (a.k.a. the late Paul Goeken) en gosh, ik moest er echt even weer inkomen na alle Engelstalige boeken (':


    We were the forever that didn't last

    Negentien schreef:
    Ik heb legit vet veel boeken gekregen voor m'n verjaardag en ik ben zo happy. Ik heb direct die dag Leah on the Offbeat uitgelezen. Wat een geweldig boek was dat, zeg. Echt adorable. Dat boek hoort thuis in mijn hart.


    Welke boeken heb je gekregen c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heeft er iemand hier nog goede aanraders voor boeken als je bijv. fan bent van ACOTAR?
    Oh en heeft iemand hier al de Grisha-trilogie gelezen of Six of Crows? Want daar ben ik wel benieuwd naar. Ik was begonnen met Grisha-trilogie maar ik vond het een beetje cliché en ik had niet veel tijd dus heb ik het weer dichtgeslaan, maar ik ben er eigenlijk nog altijd benieuwd naar want ik zie veel verschijnen van een zekere 'Nicolai' personage en ik weet dat ik van Acotar bijv. ook geen fan was totdat Rhysand verscheen haha dus miss moet ik het nog een kans geven :')


    A to the Z