• Het grote Sims topic!

    The Sims is een strategisch levenssimulatiespel dat is bedacht door Will Wright, ontwikkeld door Maxis en uitgebracht door Electronic Arts. In dit computerspel kan de speler over het leven van virtuele mensen (Sims) beschikken. De pc-versie van het spel kwam in Europa op 10 februari 2000 uit. (2000????? Feel old yet?) In ieder geval - van de sims 1 tot de sims 4, iedereen is wel bekend met het spel. Of je er nou nostalgisch op terug denkt als het spelletje dat je vroeger zo veel speelde of dat je samen met mij nog zit te hypen want SEASONS KOMT ERAAN fueguehgiehgugeo. I'm not crying you are

    The Fam <3geef even een gil als je op de lijst wil

    ~ Eilandpiraat // Britt // Sims 2 (alles) Sims 3 (alles) en sims 4 (alles)


    Gebruik dit topic vooral om om tips te vragen, je leukste ervaringen te delen, screenshots te plaatsen, hulp te vragen bij je zoektocht naar de perfecte CC, en whatnot. HAVE FUn







    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 20:55 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ah dit topic is geweldig, I needed this ^^
    Ik speel trouwens alleen nog maar Sims 4+ uitbreidingen, mijn laptop kan de rest niet aan (':

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 0:08 ]


    We were the forever that didn't last

    Ik speel Sims 3 met Jaargetijden, Levensweg, Na Middernacht en Luxe Accessoires. Ik houd ook een dagboek bij ^^


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oké door dit topic had ik weer zin en nu ga ik weer verder met mijn legacy! Ik volg geen standaard regels, maar heb gewoon zelf wat bedacht.

    - ABC legacy. De naam van de founder begint met een A, van de opvolger een B, enzovoorts. Zo probeer ik het hele alfabet vol te krijgen.
    - De opvolger trouwt enkel met iemand wiens naam ook met de juiste letter van het alfabet begint. Dus C met C, E met E, enzovoorts.
    - Één kind per generatie, tweelingen uitgezonderd. Zo heb je geen buffer.
    - En ik doe altijd heeeeel hard mijn best om de levenswens van m'n Sim te vervullen, want soms best een uitdaging is :')

    Dit is wat ik nu heb:

    Adam & Ashley
    Bradley & Bella
    Casper & Chloe
    Delilah & Dorian
    Elaine & Edwin - Emily & Ethan (Elaine en Emily zijn tweeling)
    En nu is generatie F een tiener met een hele nare levsnwens :'D En hoe ik een vrouwelijke Sim ga vinden wiens naam toevallig ook met een F begint is mij een raadsel.

    Dus. Dat is mijn current family.

    Jullie nog leuke stambomen, legacy's of iets?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waddeneiland schreef:
    Oké door dit topic had ik weer zin en nu ga ik weer verder met mijn legacy! Ik volg geen standaard regels, maar heb gewoon zelf wat bedacht.

    - ABC legacy. De naam van de founder begint met een A, van de opvolger een B, enzovoorts. Zo probeer ik het hele alfabet vol te krijgen.
    - De opvolger trouwt enkel met iemand wiens naam ook met de juiste letter van het alfabet begint. Dus C met C, E met E, enzovoorts.
    - Één kind per generatie, tweelingen uitgezonderd. Zo heb je geen buffer.
    - En ik doe altijd heeeeel hard mijn best om de levenswens van m'n Sim te vervullen, want soms best een uitdaging is :')

    Dit is wat ik nu heb:

    Adam & Ashley
    Bradley & Bella
    Casper & Chloe
    Delilah & Dorian
    Elaine & Edwin - Emily & Ethan (Elaine en Emily zijn tweeling)
    En nu is generatie F een tiener met een hele nare levsnwens :'D En hoe ik een vrouwelijke Sim ga vinden wiens naam toevallig ook met een F begint is mij een raadsel.

    Dus. Dat is mijn current family.

    Jullie nog leuke stambomen, legacy's of iets?



    Als je echt niemand met een F kan vinden, kan je altijd een eigen gemaakte sim (of van de gallery) in je save droppen, tenzij je dat echt een no go vindt natuurlijk hahah.

    Ik heb zelf meerdere pogingen tot een legacy challenge gedaan, maar ik raak altijd verveeld van de familie bij generatie drie en dan begin ik een andere save. Mijn families hebben ook altijd minstens twee kinderen — ze hebben iets met tweelingen en drielingen krijgen lol.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 13:40 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ^ Nope, dat vind ik juist onderdeel van de uitdaging. Ik hoop het alfabet vol te kunnen maken maar het stopt dus als de heir sterft voor hij of zij een kind krijgt, want ik heb niemand om op terug te vallen (tenzij de ouders toevallig nog volwassenen zijn en nog een kind kunnen krijgen, maar meestal niet), of als de heir geen partner vind. Bij vrouwen heb je ook veel minder tijd, dus ik ben in ieder geval blij dat dit weer een vent is. Die kan tot z'n dood nog een kind verwekken, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heel vet idee, doet me een beetje denken aan Lilsimsie's 100 baby challenge, zij doet ook met 't alfabet, al probeert zij elke generatie het hele alfabet af te krijgen (dus gen 1 doet a-z, gen 2 doet a-z, gen 3 doet a-ź & gen 4 a-v). Ik ben nu bezig met een beetje alle levenswensen proberen te doen en ik wil nog een beetje met vampiers spelen voor ik terug ga naar de sims 3 hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Heeft iemand een leuk doel om te stellen bij het spelen van sims? Ik heb ze alle 4, (Ook al willen 1&2 niet installeren en werken) 3 is bijna compleet en 4 ook redelijk gevuld.
    Maar ik heb nooit echt een doel, dus na 2 dagen intensief spelen ben ik vaak alweer klaar :')


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    @Arooncat ik probeer vaak challenges van internet te halen, en anders probeer ik een bepaald aspect van het spel te ontdekken, bijvoorbeeld zo veel mogelijk verzamelingen compleet krijgen of leven van stelen met de kleptomaan eigenschap, of een levensdoel wat ik nog nooit uitgespeeld heb voltooien oid ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Heel leuk topic! Zelf heb ik alleen sims 3 en 4. Ik heb ook meestal het zelfde probleem dat ik twee dagen intensief speel en dan het spel voor een jaar laat liggen. Best jammer. Ik merk wel dat er enorm veel creatievelingen zijn in dit topic die het spel leuker maken! Ga het topic zeker blijven volgen.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    YES SIGN ME UP. Ik heb wel enkel de Sims 4 tho, met een aantal pakketten. Ik realiseer me net dat ik het al een maand niet meer heb gespeeld ofzo maar ik vind het echt leuk.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Speelt iemand hier de Sims Mobile?
    Mijn vrienden code is: 4EPNTQH.

    Als je mij wilt toevoegen, ga je naar het menu rechts, klik je op vrienden (Symbool met mensen), dan druk je op het poppetje met de plus ernaast en dan ''Vrienden code invoeren''en dan druk je op ''Uitnodiging versturen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 14:42 ]

    Mondler schreef:
    YES SIGN ME UP. Ik heb wel enkel de Sims 4 tho, met een aantal pakketten. Ik realiseer me net dat ik het al een maand niet meer heb gespeeld ofzo maar ik vind het echt leuk.


    Ik ken eigenlijk niemand die de Sims speelt die niet van die periodes heeft dat ze het of niet spelen of juist heel veel :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sims is echt vreselijk hard mijn guilty pleasure, maar ik moet wel echt in de mood zitten om het te kunnen spelen :')
    Anways ik heb;
    - Alles van Sims 1 (god, wat mis ik dat spel. Zulke mooie tijden)
    - Sims 2 basis
    - Alles van Sims 3
    - Sims 4 op PS4

    De laatste vind ik overigens wel echt de minste :/ Ziet er leuk uit en all, maar voor mijn gevoel geeft sims 3 je toch veel meer te doen en heb je veel meer vrijheid.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb seasons besteld, hij komt morgen binnen ahhhhh


    Spinning around, I'm weightless.

    Omgggg sims yasss
    ik heb alles van sims 2 en de helft van sims 3 ongeveer.
    Ik vind sims 2 denk ik nog steeds het leukste vanwege alle uitbreidingen, maar dat je in de stad kan gaan bij 3 maakt het wel veel leuker!


    A to the Z