• Het grote Sims topic!

    The Sims is een strategisch levenssimulatiespel dat is bedacht door Will Wright, ontwikkeld door Maxis en uitgebracht door Electronic Arts. In dit computerspel kan de speler over het leven van virtuele mensen (Sims) beschikken. De pc-versie van het spel kwam in Europa op 10 februari 2000 uit. (2000????? Feel old yet?) In ieder geval - van de sims 1 tot de sims 4, iedereen is wel bekend met het spel. Of je er nou nostalgisch op terug denkt als het spelletje dat je vroeger zo veel speelde of dat je samen met mij nog zit te hypen want SEASONS KOMT ERAAN fueguehgiehgugeo. I'm not crying you are

    The Fam <3geef even een gil als je op de lijst wil

    ~ Eilandpiraat // Britt // Sims 2 (alles) Sims 3 (alles) en sims 4 (alles)


    Gebruik dit topic vooral om om tips te vragen, je leukste ervaringen te delen, screenshots te plaatsen, hulp te vragen bij je zoektocht naar de perfecte CC, en whatnot. HAVE FUn







    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 20:55 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Eilandpiraat schreef:
    Ik heb seasons besteld, hij komt morgen binnen ahhhhh



    Same omg ik ben zo benieuwd, heb alle YouTube filmpjes vanaf maandag moeten vermijden omdat ik het nog 'nieuw' wil houden haha (':


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    (...)


    Same omg ik ben zo benieuwd, heb alle YouTube filmpjes vanaf maandag moeten vermijden omdat ik het nog 'nieuw' wil houden haha (':


    Ik heb ze wel gekeken en ik ben zó hyped

    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 11:25 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Oké ik doe dus 2 en de levenswens van m'n sim is 50 droomdates hebben weet je hoe KUT dit is


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waddeneiland schreef:
    Oké ik doe dus 2 en de levenswens van m'n sim is 50 droomdates hebben weet je hoe KUT dit is


    HAHAHA good luck with that

    Weet iemand met sims 4 trouwens of het mogelijk is om al je spellen via origin re hebben en 1 op cd? Ik heb seasons bij bol besteld..


    Spinning around, I'm weightless.

    Eilandpiraat schreef:
    (...)

    HAHAHA good luck with that

    Weet iemand met sims 4 trouwens of het mogelijk is om al je spellen via origin re hebben en 1 op cd? Ik heb seasons bij bol besteld..


    Ik dacht van niet. Het is volgens mij of al je spellen op cd of alles op origin/via code. Ik weet het niet zeker tho


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Ik dacht van niet. Het is volgens mij of al je spellen op cd of alles op origin/via code. Ik weet het niet zeker tho


    als je via cd installeert dan komt hij toch ook op origin te staan dacht ik? Dan wordt hij toch toegevoegd aan je spellen? Ik dacht dat je hem ook gewoon kan installeren via origin en dat je dan de seriecode van de cd in moet voeren?
    (im not sure tho)


    A to the Z

    Oeps, heb 'm bij bol.com gepreordered, maar bij de beschrijving staat "format: code in box" dus volgens mij kan het dan gewoon hahah


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja dan krijg je zo'n code toch of zo. Ik heb dat weleens met Steam gehad, toen kocht ik een spel in een winkel en kreeg ik geen CD maar een boekje met een code om die dan in te voeren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou het zo ook niet weten, ik download alles via Origin.

    Trouwens, bij de laatste patchupdate heb je gratis glazen(!!!!!) dakbekleding gekregen! En je kunt nu kleding kiezen voor hete en koude dagen, ook zonder seasons (:


    We were the forever that didn't last

    Eilandpiraat schreef:
    Oeps, heb 'm bij bol.com gepreordered, maar bij de beschrijving staat "format: code in box" dus volgens mij kan het dan gewoon hahah


    Yep, dat kan! die code kan je via Origin verzilveren en dan voegt hij het toe aan je bibliotheek :)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Fijn c: ik ben echt benieuwd ieeee


    Spinning around, I'm weightless.

    Ok mijn tiener is opgegroeid en hij heeft ineens een NEUS jonge jezus geen idee waar dat ding vandaan komt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hebben jullie sinds gister ongeveer (denk ik) ook problemen met de Sims 4? Als ik naar mijn familie wil blijft hij op het laadscherm hangen. Ik kijk nu echt al 20 minuten naar dat ronddraaiende groene dingetje ;c


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Hebben jullie sinds gister ongeveer (denk ik) ook problemen met de Sims 4? Als ik naar mijn familie wil blijft hij op het laadscherm hangen. Ik kijk nu echt al 20 minuten naar dat ronddraaiende groene dingetje ;c

    Ik heb het nu ook! Heb je geupdate? En heb je toevallig ook mcc/road to fame of ui cheats extension?

    OH IK BEN ERIN! Net werd ik elke keer naar manage worlds gestuurd maar ik heb even al m'n mods geupdate en opnieuw opgestart


    Spinning around, I'm weightless.

    Eilandpiraat schreef:
    (...)
    Ik heb het nu ook! Heb je geupdate? En heb je toevallig ook mcc/road to fame of ui cheats extension?

    OH IK BEN ERIN! Net werd ik elke keer naar manage worlds gestuurd maar ik heb even al m'n mods geupdate en opnieuw opgestart


    Ik heb mcc wel, even updaten dan maar :’D


    El Diablo.