• Het grote Sims topic!

    The Sims is een strategisch levenssimulatiespel dat is bedacht door Will Wright, ontwikkeld door Maxis en uitgebracht door Electronic Arts. In dit computerspel kan de speler over het leven van virtuele mensen (Sims) beschikken. De pc-versie van het spel kwam in Europa op 10 februari 2000 uit. (2000????? Feel old yet?) In ieder geval - van de sims 1 tot de sims 4, iedereen is wel bekend met het spel. Of je er nou nostalgisch op terug denkt als het spelletje dat je vroeger zo veel speelde of dat je samen met mij nog zit te hypen want SEASONS KOMT ERAAN fueguehgiehgugeo. I'm not crying you are

    The Fam <3geef even een gil als je op de lijst wil

    ~ Eilandpiraat // Britt // Sims 2 (alles) Sims 3 (alles) en sims 4 (alles)


    Gebruik dit topic vooral om om tips te vragen, je leukste ervaringen te delen, screenshots te plaatsen, hulp te vragen bij je zoektocht naar de perfecte CC, en whatnot. HAVE FUn







    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 20:55 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Ik heb mcc wel, even updaten dan maar :’D


    Ik heb hem inderdaad even eruit gegooid en opnieuw geïnstalleerd, dat werkte voor mij ^^

    Maar elke keer als ik mijn tiener naaar z'n werk wil sturen krijg ik last exception dus misschien gooi ik heel mcc er maar uit


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb ook zo nu en dan een last exception melding, ik dacht eerst dat mods elkaar tegen zaten. Maar ik gebruik mcc teveel om weg te doen


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Ik heb ook zo nu en dan een last exception melding, ik dacht eerst dat mods elkaar tegen zaten. Maar ik gebruik mcc teveel om weg te doen


    Is vaak ook zo, maar dat kan je terugvinden als het goed is ^^ ik gebruik het alleen maar voor outfit changes HAHA. Waar gebruik jij het allemal voor?


    Spinning around, I'm weightless.

    MCC maakte er bij mij zo een zooitje van dat ik het er maar vanaf gegooid heb lol


    That is a perfect copy of reality.

    Eilandpiraat schreef:
    (...)

    Is vaak ook zo, maar dat kan je terugvinden als het goed is ^^ ik gebruik het alleen maar voor outfit changes HAHA. Waar gebruik jij het allemal voor?


    Outfits inderdaad. Ik gebruik het ook om relatie niveaus aan te passen (als het niet snel genoeg voor me gaat), behoeften vervullen, vaardigheden, zwangerschap inzien/aanpassen/versnellen. En vast nog meer dingen maar dat vergeet ik nu dan :'D


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Outfits inderdaad. Ik gebruik het ook om relatie niveaus aan te passen (als het niet snel genoeg voor me gaat), behoeften vervullen, vaardigheden, zwangerschap inzien/aanpassen/versnellen. En vast nog meer dingen maar dat vergeet ik nu dan :'D


    Daar heb ik UI cheats extension voor, vind ik fijner werken dan mcc oeps


    Spinning around, I'm weightless.

    Op wat voor een laptop/destkop spelen jullie de sims trouwens? Ik speel het op mijn macbook en ik heb daar zonder problemen MCC op gedraaid — al had ik ergens gelezen dat je op macbooks beter geen mods of iets kan draaien. Ik wil het ergens weer terug, want het zorgt voor storyprogession, maar uhh..
    Sowieso moet ik dan wel alle instellingen goed zetten zodat tieners niet met volwassenen trouwen of dat jongvolwassenen kinderen krijgen met ouderen, want dat is me een beetje té.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb een oude rotlaptop, specifiek geen idee, maar ik heb dus alles van sims 4 en draait makkelijk met nog zeker 4 script mods dus ik zie het probleem nooit zo. Nooit op een Mac gespeeld dus daar weet ik niets van haha


    Spinning around, I'm weightless.

    ik ben nu seasons aan het spelen en hadjskdjdjdjekdk


    Spinning around, I'm weightless.

    Eilandpiraat schreef:
    ik ben nu seasons aan het spelen en hadjskdjdjdjekdk


    Vertel


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amren schreef:
    Op wat voor een laptop/destkop spelen jullie de sims trouwens? Ik speel het op mijn macbook en ik heb daar zonder problemen MCC op gedraaid — al had ik ergens gelezen dat je op macbooks beter geen mods of iets kan draaien. Ik wil het ergens weer terug, want het zorgt voor storyprogession, maar uhh..
    Sowieso moet ik dan wel alle instellingen goed zetten zodat tieners niet met volwassenen trouwen of dat jongvolwassenen kinderen krijgen met ouderen, want dat is me een beetje té.


    Mods werken op mijn macbook gewoon prima :) Het werkt wel even anders dan op een windows dacht ik, maar het werkt wel ^^
    (Wat is MCC? Klinkt interessant)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ja, ook deze hier zat te spelen om middernacht.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Zo veel liefde voor sims! Het begon allemaal met SimCity 3000. Hierna sims 1 tot en met nu sims 4 gespeeld. Wat een fijne spellen zijn het zeg :D

    Seasons schreef:
    Ja, ook deze hier zat te spelen om middernacht.


    Omg je naam hahahaha

    @Texel ik heb echt maar heel even gespeeld maar
    Het sneeuwde (!!!!!) en de kleding voor in de winter is cute omg en de peuterkleding ajckdkdkwmdkek en idk of je van het tuinieren bent maar je hebt allemaal nieuwe zaadjes die je kan kopen en je planten komen echt beter uit in bepaalde seizoenen enzo en ik was zo bliijjj. Verder heb ik nog niet veel gespeeld maar ik heb vandaag de hele dag vrij oeps


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh, voor de lijst, trouwens.
    Ik speelde The Sims, The Sims 2, The Sims 3 en nu dus The Sims 4, en ergens heb ik ook nog SimCity en de The Urbz: Sims in the City gespeeld.
    Alle uitbreidingspakketten zijn niet zo interessant, denk ik, of wel?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo