• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Wat ik nu aan het doen ben, maakt mij echt gelukkig. Ik vind het zo leuk daar! <3 Kindjes die naar mij toe rennen om een knuffel van mij te krijgen en die blije gezichtjes, zodra ze mij zien. 😍 En mijn coördinator is ook een ontzettend lieve vrouw. Whoosh ik ben blij. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik snap het niet. Iemand bied, ik stuur een bericht wanneer die persoon het wil ophalen, die persoon leest en stuurt geen antwoord. Dus heb ik nogmaals een bericht gestuurd en die persoon antwoord weer niet. Stuur dan zoiets als, ik weet nog niet precies wanneer ik kan, moet even kijken wanneer er een gaatje is om langs te komen. Want nu denk ik dat die persoon me gewoon negeert en voor de lol heeft geboden.


    Physics is awesome

    Rant.

    Altijd fijn om je moeder en zusje ruzie te horen maken, waarbij je moeder ineens over jou start te praten. Schijnbaar ben ik nutteloos, lui, lig ik alleen maar op bed te lezen, doe ik niets en kom ik nergens. Fijn, mama. Fijn.


    Ik vind het oprecht leuk dat ik bij dit soort kleine dingetjes aan oma denk: wanneer ik een knopje in de lift indruk of wanneer ik iets zuurs drink. Het is echt grappig. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik HAAT muggen ohmygod ik zit echt onder de schaafplekken en bulten van die schijtbeesten. Als iemand een manier vind om er vanaf te komen ben ik forever je slaaf :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ugh hoe kan ik nou uit drie miljoen yoga matten de juiste mat kiezen #lost #ikhebhiergeenverstandvan.


    The truth is out there.

    Natuurlijk heb jij nu wel een perfecte baan en heb ik nog steeds niets te horen gekregen over mijn plaatsing.

    I know I shouldn’t be jealous of this but ugh.


    Ik wil naar huis :')


    Caution first, always.

    En ik smeer een laag basecoat op mn nagels ipv het tweede laagje kleurnagellak, fantastisch. Echt super. I should just go to bed.


    The truth is out there.

    I will never come home to that house again.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I think I found that something
    I think I'll finally breathe right in
    I think I feel that love I won't give up
    I think you soaked into my skin
    So much has come from nothing
    I think I found that something


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er komt een moment dat jij in een inrichting gaat zitten en dat allemaal dankzij haar. Jij weet dondersgoed wat het echte probleem is. Zij is jou tumor, zij is enige die toxic voor jou is en zij is jou ondergang. En je laat het nog gebeuren ook.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik wil slapen. De rest van mijn leven slapen.
    Tot ik me fijn kan voelen. Tot alle nare gedachtes en gevoelens weg zijn.
    Laat me slapen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alsjeblieft... stop hiermee... ik kan hier niet tegen.
    Stopstopstop. Ik kan je niet helpen, ga hier niet mee naar mij alsjeblieft.


    i wanna die with you once or twice.

    Sorry maar ik vind het egoïstisch dat je me met deze wetenschap opzadeld en zegt dat ik deze informatie niet mag delen met mensen die er wel iets mee kunnen. Je weet dondersgoed dat ik genoeg aan mn kop heb en ik heb het dus wel vertelt. Deze verantwoordelijkheid ligt niet bij mij.


    i wanna die with you once or twice.