• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Ik vind dit WK oprecht leuk om te zien, maar waarom moeten die mannen elkaar continu onderuit trekken en tijd rekken? Het is toch zeer kinderachtig om te zien dat zo'n Fransman wel héél rustig naar de zijlijn loopt en tussendoor iedereen gedag zegt. En ik vind Frankrijk leuk, maar ik heb het ook bij andere ploegen gezien. En echt, continu elkaar vastpakken, shirts en broeken naar beneden trekken... nee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan dus niet die boeken nu bestellen, want dan komt het tweede boek in augustus naar dit adres en hij moet naar het nieuwe adres. En morgen ben ik niet op het nieuwe adres en het weekend gaan we verhuizen.

    Ik wilde gewoon zo graag nu bestellen en morgen het eerste boek hebben.


    Physics is awesome

    I wonder if you know.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ”Ik vind het zo erg voor jou dat ik nu wel een vaste school heb en jij niet.”

    Ach, rot toch op mens.


    •

    Omg hou er toch over op en accepteer het! 😫 en maak iets van je leven en laat het verder! 😠😣


    Ik wil een tuin vol egels

    I don’t feel anything.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En... Toen voelde ik me weer fucking kut. Godverdomme, ik ben deze mooddrops echt zat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aah heerlijk dit ^^

    Feeling kinda sad and worried and lonely and I just want to cry.


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    Feeling kinda sad and worried and lonely and I just want to cry.

    You wanna call me?


    Do I look like Mother Teresa?

    TheCaptain schreef:
    (...)
    You wanna call me?


    Dan moet ik echt heel hard janken denk ik tho. Like ugly crying.


    The truth is out there.

    Nu heb ik zo'n zin om The Fall weer te kijken en 8 uur te janken :')


    Caution first, always.

    Oké ik weet geeneens meer waarom ik verbaasd ben — ik zou het ondertussen gewend moeten zijn dat ik meer om mensen geef dan zij om mij.


    •

    I can't help but to feel a little sad and I really try to keep the positive vibes but it is a big deal for me and ugh. Period. I should just go to bed


    She's imperfect but she tries

    Sattler schreef:
    Oké ik weet geeneens meer waarom ik verbaasd ben — ik zou het ondertussen gewend moeten zijn dat ik meer om mensen geef dan zij om mij.


    Je komt vast mensen tegen die even veel om jou gaan geven als jij om hen. Zie het zo, deze mensen zijn jou niet waard en zo kun je dit soort mensen eerder herkennen en uit de weg gaan.

    Ik geef om je!


    Physics is awesome