• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MaFlodder schreef:
    Afgewezen worden voor je droombaan op basis van je zelfvertrouwen.
    Wacht? Welk zelfvertrouwen? Dat is nu namelijk helemaal weg.


    Schrap dat.
    Afgewezen worden voor je droombaan omdat ze uiteindelijk toch niet een nieuwe werknemer kunnen betalen, en het dus maar gooien op je zelfvertrouwen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oké dus ik wil heel graag (weer) de House of Night-serie lezen, want daar ben ik vroeger ooit mee begonnen maar nu wil ik ze dus best graag kopen, alleen zijn ze soms best duur.. eBooks dan maar? D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Oké dus ik wil heel graag (weer) de House of Night-serie lezen, want daar ben ik vroeger ooit mee begonnen maar nu wil ik ze dus best graag kopen, alleen zijn ze soms best duur.. eBooks dan maar? D:

    Ik heb ze allemaal, maar ik heb het laatste boek nog steeds niet gelezen. :o


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    wacht wacht wacht... zei mijn zus nou dat ze mij helemaal begrijpt??? en verdedigde ze me??? wow ging ze tegen mijn verwachting in zeg keep that up


    A to the Z

    Natuurlijk levert het urine/onderzoek opnieuw niets op. Ik voel toch dat ik een blaasontsteking heb?! Ik weet zelf dondersgoed hoe mijn lichaam in elkaar zit en heb geen zin om weer te wachten totdat ik naar het ziekenhuis moet.


    WAAROM KAN IK NOOIT IETS FUCKING GOED HEBBEN IN MN LEVEN.
    Shit load aan gitaarspullen gehaald voor onderhoud netjes alle snaren vervangen op de laatste snaar knapt ie, weer een tientje door de plee gespoeld.
    En ook de hele nacht niet geslapen en moet zo direct door zonder slaap naar een groep schreeuwende kinderen om die een heel weekend te vermaken.
    Hopelijk overleef ik dat.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mental breakdown here we go


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Alleen nog feedback verwerken over Beperkingen huidig onderzoek & Implicaties toekomstig onderzoek. You've got this, Mirte. Ondanks de pijn. You've fucking got this.


    Burke schreef:
    Alleen nog feedback verwerken over Beperkingen huidig onderzoek & Implicaties toekomstig onderzoek. You've got this, Mirte. Ondanks de pijn. You've fucking got this.


    Munis schreef:
    (...)



    How I feel right now:


    Top. Top. Top.

    Ik cancel wel gewoon elke dag. Leuk. Love it.


    look at the stars, look how they shine for you;

    So where the hell do I go from here?
    Who do I believe when everyone feels so insincere?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sad.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pls, laat mijn stiefmoeder in de efteling eten. Ik ben liever alleen met papa en mijn broertjes

    Waarom vinden we onze verjaardag zo'n big deal?


    look at the stars, look how they shine for you;