• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Te snel je username intypen om erachter te komen dat het in caps moest. FML lol.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Burke schreef:
    Whut, nu is het design van m'n universiteit email ook veranderd. I CAN'T HANDLE ALL THIS DESIGN CHANGES.


    Samsung heeft ook een mega update gehad. AUTISM TRIGGERED

    Thorunn schreef:
    (...)

    Samsung heeft ook een mega update gehad. AUTISM TRIGGERED


    Wait whut? Alweer een Samsung update?!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Blijkbaar was deze username nog vrij? U people don't like clapton ? was wrong wiv u?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Yesh zo te lezen doet de username verandering. ^^ Time for a change - zodra ik thuis ben. *O*


    One Who Travels A Higher Path.

    Melaina schreef:
    Yesh zo te lezen doet de username verandering. ^^ Time for a change - zodra ik thuis ben. *O*

    Oehhhh, hij wordt vast en zeker weer supercool jou kennende! Ik ben benieuwd :3


    A to the Z

    Eponlne schreef:
    (...)

    Wait whut? Alweer een Samsung update?!


    Niet gemerkt? Alles is helemaal veranderd, de icoontjes, je lockscreen, alles :')

    Leuke username ;P

    Ik heb nog geen update van Samsung. (should I be happy)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan geen medelijden met je hebben. Ik kan geen medelijden hebben met iemand die zo two faced is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lekker mijn profiel geupdate voor de layout :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    God. Wat hen ik een hekel aan mezelf. Ik had mezelf beloofd om goed voor mezelf te zorgen maar toch zit ik hier mezelf te verwaarlozen. Het is niet alsof ik beter verdien dan dat, maar zij wel. Ugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ugh hij is zo knap en lief en leuk ik kan het niet meer handelen


    A to the Z

    Het is grappig dat jullie vrienden toevallig wel allemaal mensen zijn die graag iedereen z'n vriend wil zijn. Zou het toevallig zijn omdat mensen met standards jullie niet willen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Anxiety pls leave me alone for once okay?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh — het voelt als een blaasontsteking, maar ik weet het echt niet meer. Als ik morgen naar de huisarts ga, zegt ze toch dat het niets is. Maar ik heb geen zin om nóg een keer bij de huisartsenpost terecht te komen.