• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm so sorry.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    mira mira mira lo, papi esta rico, papi esta guapo


    Heaven is a place that we all have

    weet je, ik zeg wel gewoon helemaal niks meer, of zo

    Uugh, ik wil niet tuinieren. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I actually did it.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ga dus een archeologie vak volgen volgende periode en ik moet daarvoor een bepaalde voorkennis hebben, die ik niet heb uit de bijbehorende vakken. Vervolgens zoek ik dus op welke boeken bij die vakken horen, staat er bij literatuur: wordt nader bekend gemaakt.
    Ja, daar heb ik dus niets aan, jongens.... Dan maar de boeken lezen die door Marleen worden aangeraden, ook al heeft zij geschiedenis op een andere uni gedaan.


    Stenenlikker

    I.. just.. can't. Het spijt me klasgenootjes en vriendinnen, ik gun het jullie echt maar het doet me zoveel pijn.
    Ik heb die psycholoog echt nodig.

    Ik hoop zo dat België onderuit gaat tegen Colombia in de 'makkelijke' helft. Op jacht naar en juichen om gele kaarten, alsjeblieft zeg. :')


    She's imperfect but she tries

    Finally.


    She's imperfect but she tries

    En toen lag ik zwaar gefrustreerd en overprikkeld in bed. Denk maar niet dat ik nog naar beneden kom vanavond of morgen mee ga naar de dierenarts. Jullie hebben verdomme toch jullie stagiair? Gebruik haar maar. Ik ben jullie gedrag zó strontzat! En maar denken dat jullie o-zo geweldig zijn en alles maar kunnen doen zoals jullie dat willen, zonder rekening te houden met een ander.

    Rot toch even lekker op. Niet eens luisteren naar jullie enigst overgebleven dochter, terwijl jullie me continue wel lopen te vertellen dat ik dit allemaal ga erven zodra jullie er niet meer zijn. En ik wéét verdomme dat dat binnen tien jaar t geval is. En ik neem t jullie erg kwalijk dat ík dus al jullie problemen ga krijgen zodra jullie dr niet meer zijn, doordat júllie niet willen luisteren naar andere mensen.

    Echt. Hopeloos dit. Hopelijk kan ik sne aan geld komen en hier weg. Want ik ben het spúúgzat om behandeld te worden als een klein kind /slaaf zonder gewaardeerde mening. Ik word met de dag gekker hier in huis en jullie willen je absoluut níét ook maar een klein beetje aan mijn behoeftes aanpassen. Inmiddels doe ik LETTERLIJK alleen nog maar dingen VOOR JULLIE EN T WORDT NIET EENS GEWAARDEERD! Maar o wee als ik dr wat van ezeg, want dan kan ik mn spullen pakken en vertrekken.

    Doe me een lol, vertrek zelf eens ff lekker. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom heb ik hoofdpijn? Oh wacht, Filiz je denkt teveel na. Hou eens op. Misschien is het beter om eens een keer lekker vroeg naar bed te gaan en te gaan slapen.


    One Who Travels A Higher Path.

    well guess who's going to live with crappy art supplies until she paid off her goddamn debt


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Nou kunnen ze voor overmorgen mijn werkdatum accepteren en voor morgen nog niet??? Moet ik morgenochtend maar ruiken of ik moet komen werken? Waar is de logica :’(
    I need to relax tho het betaalt echt goed en ik vind het nog een leuke job ook dus ik doe mijn best hoe dan ook


    A to the Z

    Um wtf waarom share je deze info met mij ik weet dat mijn auto warm is zonder airco in de zomer, tuurlijk weet ik dat WANT HET IS MIJN AUTO. Logisch he.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 22:20 ]


    The truth is out there.

    God you never know how much you need physical affection till you had it. For fucks sake I miss you so much already.


    This ain't no place for no better man.