• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, dit is 99% weer een blaasontsteking alleen de vorige keer wilde de huisarts me ook niet geloven en bracht ik drie uur in het ziekenhuis door voordat ik volgepropt werd met morfine. Fijn dat ik nog wat morfine pillen over had, waardoor ik vannacht nog een béétje kan slapen en dan hopen dat ik morgen gewoon een antibioticakuur krijg.


    Iedereen denkt dat ik in September gewoon weer vrolijk mijn leventje oppak, dat is wat er van mij wordt verwacht. Maar alles in mijn schreeuwt dat het te vroeg is, onmogelijk. Ik zou zo graag willen dat ik het onder worden kon brengen en de moed zou hebben om dit aan te geven. Maar als ik dat zou kunnen had ik nooit in deze situatie gezeten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Give me a fucking break please, I can't handle this anymore :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nou ja dan vind je het maar ‘niet wijs’ dat ik mijn kandidatuur voor vandaag te werken terug ingetrokken heb.
    Ik vind het best wel logisch dat als ik om 7 uur sochtends nog geen antwoord heb of ik om 10u moet gaan werken (terwijl ik al van gisterenavond wacht en mijn ene datum voor morgen wel gewoon geaccepteerd werd) dat ik dan gewoon toch kan annuleren?
    I need the money, ja, maar ik heb ook geen zin om mijn hele zomervakantie te moeten spenderen afwachtend of ik die dag nu wel moet werken of niet als het nog steeds niet bevestigd is die ochtend.
    Plus een annulatie wil toch niet zeggen dat ik elke keer zou afzeggen. Voor hetzelfde geld was ik gewoon ziek en moest ik die dag afbellen, dat wil niet zeggen dat ik elke dag zou afzeggen.
    En eigenlijk daarbij, zij hebben mijn data al een aantal keren geannuleerd nadat het bevestigd was dus miss zochten ze vandaag toch niemand meer en was het nog niet weggehaald, of gingen ze alsnog weigeren.
    Dus ze hoeven niet moeilijk te doen over een annulatie. De knop staat er voor iets en ze maken er zelf ook vaak genoeg gebruik van.


    A to the Z

    Vandaag laatste examendag en dan eindelijk vakantie, i need it


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ugh not ready voor opstaan.


    The truth is out there.

    Uuugh, ik wil niet verkouden worden. (no_chears)
    Neus, hou op met verstopt zijn en laat me gewoon normaal kunnen ademen. Ik heb morgen een lange dag om doorheen te komen ja.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oof ik heb geen zin in vandaag


    This ain't no place for no better man.

    Tad schreef:
    Ik hoop zo dat België onderuit gaat tegen Colombia in de 'makkelijke' helft. Op jacht naar en juichen om gele kaarten, alsjeblieft zeg. :')


    Want ja, Engeland speelde duidelijk wel om te winnen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kinda wish he could’ve stayed. Maar ja, we’ll take it :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké, blaasontsteking en helse pijn of niet — vandaag lever ik die godvergeten scriptie in.


    Ik was gewoon nog op tijd geraakt, oef. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ledecky schreef:
    (...)

    Want ja, Engeland speelde duidelijk wel om te winnen. :Y)
    Sorry, ik was me er niet van bewust dat dit het analyseer-de-wedstrijden-grondig-topic was. :Y) Op het moment van posten werd gezegd dat de Vlaamse analisten juichten toen een Vlaamse speler een gele kaart pakte en dat vond ik zodanig ongepast dat ik mijn hart erover moest luchten, ja.

    Wat betreft mijn volledige analyse: ik vond het een wedstrijd die van beide kanten weinig met sport te maken had, op een speler die dacht fuck it, ik wil laten zien dat ik op het veld hoor met een prachtdoelpunt na (waar mijn 'finally' overigens op slaat) en ik hoop dat deze speler ervoor wordt beloond. Daarnaast denk (en hoop ik) overigens dat Engeland hard onderuit gaat tegen de 'makkelijke' helft, zoals Argentinië behoorlijk onderuit ging tegen het 'makkelijke' Kroatië, Brazilië niet verderkwam dan een gelijkspel tegen het 'makkelijke' Zwitserland, ...


    She's imperfect but she tries

    Afgewezen worden voor je droombaan op basis van je zelfvertrouwen.
    Wacht? Welk zelfvertrouwen? Dat is nu namelijk helemaal weg.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Is it just me of is het wel triest dat jullie geen rekening met me willen houden en ik dus naar huis moet om te leren. En dan nog boos worden omdat ik dan niet op tijd terug ben om jouw boodschappen van de jumbo aan te nemen. Jij vond dat thuisbezorgen zo makkelijk maar je bent al wel 3 keer op rij weg op het bezorgmoment en dan kan ik ervoor op draaien.