• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eilandpiraat schreef:
    Oké ja thanks voor de reminder, les mis soundtrack staat aan <3

    Hoe oud zijn we nou allemaal jezus


    Glad you're asking, ik ben net negen minuten geleden 19 geworden en ik ben trots op het feit dat ik meeschreeuw met de beste musical ever made. :Y)

    Thorunn schreef:
    (...)

    Glad you're asking, ik ben net negen minuten geleden 19 geworden en ik ben trots op het feit dat ik meeschreeuw met de beste musical ever made. :Y)


    O M G HAPPY BIRTHDAYY <3 *O* (banana)


    Spinning around, I'm weightless.

    Thorunn schreef:
    (...)

    Glad you're asking, ik ben net negen minuten geleden 19 geworden en ik ben trots op het feit dat ik meeschreeuw met de beste musical ever made. :Y)


    HAPPY BIRTHDAY!!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    ya nasty.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat
    The
    Freaking
    Fuck


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Oke wat heeft het ook nog voor een zin :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Had ik dat maar eerder gelezen, dan kon ik nog mss slapen.. Of nee, het ligt ook mn fysieke gesteldheid dus zou het mss nog steeds niet hebben gelukt.. En dat mens blijft zich maar opofferen en denken dat dat de enige manier is, maar nu kom ik ineens met een vrij goede vergelijking/verhaal. Als ik dat uitleg mss laat ze het dan eindelijk los..! Hm wait, niet te snel hopen, je weet niet hoe het gaat doordringen. Maar ugh, ik wil er niet meer aan denken en toch gebeurt dat en nu weet ik wrm. Omdat nog een ander persoon me dwars zit die me dan trg doet denken aan dat mens en haar gedoe (wat nog zwak verwoord is). Terwijl die verhalen niet hetzelfde zijn! 😣 ik dacht dat eerste losgelaten te hebben voor de helft, maar het komt steeds trg door dat tweede. Ik zie wel de vergelijkingen wrm ze me toch aan elkaar doen denken en omg er is ineens haat ervoor gecreëerd ook al probeer ik het tgn te gaan. Pff, ik ben meer moe dan bij mn vorig werk. Ik besloot vandaag toch trg te gaan voor een woning in Antwerpen maar krijg weer een ander idee dat mss beter is maar weer een hele omwenteling. Eig zou die tijdelijk bannen uit mn leven wel goed doen. Ik zeg ni dat ik het doe maar die kan me toch ni helpen en nee dat bedoel ik ni slecht mr beter voor beiden..? Hm voor mij mss wat meer because.. who else X has. Anyway hoeveel mensen doen het ook nog op zn eentje? Okay ik stop hier. x) Ik wil ni hard zijn maar tis waar. Ik ben helemaal brak, maak me zorgen over mezelf. Ik wil mn werk goed kunnen doen in een gezonde conditie, slaaptekort heb ik al elke week te veel. Ja, mn gedachten gaan helemaal door elkaar en ik let ook helemaal niet op samenhang hierin, want ik wilde het gwn ff allemaal neertypen zodat ik hopelijk nu wel kan slapen. Ik voel mn ogen ook wat meer moe worden dus mss lukt het.. nog een fucking anderhalf uurtje lol. Ik wil even niets denken, enkel slapen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wtf is er met die favicon van Quizlet gebeurd. Niet alleen de layout is lelijk, maar nu ook die favicon moet er aan geloven. :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Serieus, wie gaat er nu tuinieren om 7 uur 's ochtends om er vervolgens een half uur later mee te stoppen? Ik haat mijn idiote buren.


    We were the forever that didn't last

    Ugh I just want to crawl into my bed and not come out for the next few days. I hate this..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sometimes I feel like it doesn't even matter if I talk or not and idk, it makes me kinda sad


    She's imperfect but she tries

    Eilandpiraat schreef:
    (...)

    O M G HAPPY BIRTHDAYY <3 *O* (banana)


    Mantis schreef:
    (...)

    HAPPY BIRTHDAY!!


    N'aw thanks guys (bloos)

    Mental breakdown number 3 and its not even 9 yet. This will be a wonderful day, I just know it. #dat sarcasm tho.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 8:46 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eilandpiraat schreef:
    Oké ja thanks voor de reminder, les mis soundtrack staat aan <3

    Hoe oud zijn we nou allemaal jezus


    Over een kleine week word ik 22. :Y)

    Gefeliciteerd Thorunn! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.