• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thorunn schreef:
    (...)

    Glad you're asking, ik ben net negen minuten geleden 19 geworden en ik ben trots op het feit dat ik meeschreeuw met de beste musical ever made. :Y)


    Happy birthday!


    26 - 02 - '16

    <3.

    Ok. Ik ben enorm gestresst nu. Ik hoop echt dat die punten vroeg komen want als ik zo moet gaan rijden...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I wanna go hooome before I snap :') like cmon I don't wanna be rude but nooo I still have to hold out for like four and a half hours


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik word hier zo moe van he ugh.


    The truth is out there.

    Mijn signature is op het moment wel de beschrijving van mijn gevoel over bepaalde dingen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I'm so tired, bluh — vandaag maar even niet aan m'n scriptie.


    Oh... Ik was vergeten hoe ziek NieR eigenlijk is... God, en die soundtrack maakt het niet beter. was al sad, en dan ook nog eens dit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eventjes een paar uurtjes lekker home alone zijn. Echt super relaxed. Muziekje aan en zometeen maar even prutsen met het photoshop. Heerlijk. *O*
    En zaterdag naar kasteel Doornenburg voor de Slag! Perfect timing to bring my camera!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En als de examencommissie dan even mijn Amerikaanse vakken goed wil keuren, zou dat fijn zijn. Ik wacht al weken en over drie dagen moet ik mijn vakkenpakketaanvraag hebben afgerond en dat kan niet als die er nog niet bij staan. Uuugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Iemand neem mijn stress weg alsjeblieft. Ik vind dit niet leuk...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik voel me echt leeg. Geen energie en niet weten wat te denken. Alleen heel graag willen gaan slapen. Het is beter dat we vandaag nog niet praten zodat ik vroeg kan gaan slapen (heb ik zelf voorgesteld) maar ik wil het toch weten en achter me hebben wat ik nu wel moet doen. I need your help, advise and support.
    En dat m'n ouders precies ook niet zien hoe groot de wallen onder mijn ogen zijn. Oké, ik zit dan ook niet de hele avond bij hen waardoor het niet opvalt. Ik wandel wat voorbij en blijf niet te lang staan. (En stiekem wil ik ook niet dat ze het zien.) Maar thuiskomen, gaan eten en dan weten dat je niet erg veel tijd meer hebt voordat je moet slapen, dat is niet fijn en ik denk dat mensen dat pas zien als ze het zelf meemaken. Bullshit als "je kan wel op de trein slapen" slik je maar beter terug in, want dat is niet waar. Je slaapt niet echt, het is een verstoorde slaap en op de trein heb je jammer maar helaas geen comfortabele bedden... Zittend slapen is slecht voor je rug, mijn rug weet dat...! Ook voor je nek en.. Het gaat gewoon niet. Je wordt steeds weer wakker. Raar dat iemand die zelf wekelijks de trein gebruikt dat tegen mij zei. Als je ooit zelf hebt geprobeerd te slapen op de trein merk je dat toch.. Oké, wrs heeft ie het gewoon niet vaak gedaan en ik ondertussen wel en dan merk je hoe slecht het is.
    Voorlopig ga ik me afsluiten en enkel richten bij jou voor de steun. Niet dat anderen er ook voor me mogen zijn, maar het gaat me meer moe maken en te veel is ook niet goed. Daarbij wil ik ook even niet dat de rest mee in dit hoeft te zitten. Beter voor ons allemaal.


    Ik wil een tuin vol egels

    Whut, nu is het design van m'n universiteit email ook veranderd. I CAN'T HANDLE ALL THIS DESIGN CHANGES.


    Oh shit... volgens mij heb ik één van mijn collega's gekrenkt. :x Het was niet mijn bedoeling, maar ze liet mij ook niet uitpraten en ze is zo betweterig...
    Ergens wel grappig, stapt ze de bus in, ziet ze mij zitten, zegt ze: Ik ga hier zitten, want anders praat ik teveel. (Met een glimlach erbij)
    Ik weet niet goed of dat een sneer is, maar jezus vrouw, zie je dat niet zelf in? (Terwijl mijn coördinator ervan genoot toen ik een opmerking maakte naar mijn collega :'D )


    One Who Travels A Higher Path.

    Thank you for being here.


    Feel the fire, but do not succumb to it.