• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké. Mijn drie beste vrienden zijn echt geweldig right now. Ik houd van ze. (heart2)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    IK HEB STRESS nog een half uur
    will this be the end of my summer vacajay or not???


    A to the Z

    Oke thank god kunnen we ons door de apk heen sleuren door een achterdeurtje in de regelgeving, bless this en het is soortvan te fixen ook. Eind goed al goed na een halve dag telefoneren en stressen.


    The truth is out there.

    Ik haat dit zo erg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    zo blij dat ik niet met de bus naar huis hoef dus gewoon lekker op tijd thuis ben *O*


    Life is a beautiful struggle

    life is good


    A to the Z

    Oké ik ben pas drie dagen bezig met niet bingen, frisdrank, snoep en Q. op mijn telefoon — but it feels so good. Ik zal en moet dit volhouden deze keer. I deserve to feel good about myself.


    Wanneer je veel tijd hebt om voetbalwedstrijden te kijken, dan krijg je echt door dat 9/10 van de wedstrijden niet om aan te zien zijn en dat er maar een enkele keer een wedstrijd is die echt leuk is om te kijken en de moeite is om je tijd op te offeren. Ga toch voetballen.


    She's imperfect but she tries

    Ik wil gaan slapen. (zzz) (zzz) (zzz) (zzz)


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat is dit nou, Duitsland. Kom op he. Tijdens de WK-finale ben ik in Duitsland en dat was vier jaar geleden ook al zo leuk. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Goodbye maaginhoud, jou had ik dus niet nodig blijkbaar xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hi I failed
    Ik moet weer opnieuw in jaar 1 starten

    Al vanaf iets na 16:30 komen er mensen Chinees halen en het merendeel is vrouw. Waarom verbaast mij dit? Wel leuk om zo mensen te kijken, want de meeste komen met de auto en je ziet best wel verschillende auto's langs komen.


    Physics is awesome

    OH fuck. ooooooh fuck.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Now this is entertaining to watch.


    She's imperfect but she tries