• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    -

    [ bericht aangepast op 18 aug 2018 - 20:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 aug 2018 - 15:15 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Maandag kan ik eindelijk m'n rijbewijs aanvragen!


    26 - 02 - '16

    Een goede vriend die ik al ken van de kleuterklas (onderhand dus al zo'n 17 jaar denk ik) heeft deze week zijn vader onverwacht verloren en nu voel ik me zo immens verdrietig. Ik ben al twee jaar sinds de dood van mijn nonkel echt al heel erg bang dat ik mijn ouders te vroeg ga verliezen. En nu voelt dit een beetje als een klap in het gezicht omdat er weer iemand te jong sterft en ik mij weer heel gelukkig mag prijzen dat ik mijn ouders nog heb. Het is echt zo hartverscheurend erg voor die jongen. Zijn vader is een van de ouders van mijn vrienden die ik niet goed ken omdat ik die heel weinig zag vergeleken anderen, maar toch ken ik hem ergens wel al heel lang. Ik vind dit zo verschrikkelijk. Ik hoop dat die jongen hem niet afsluit in zijn verdriet nu en dat hij onze hulp accepteert. Ik weet nu al dat ik het woensdag niet droog hou op de plechtigheid, want dat is het ding met uitvaarten. Dan denk je altijd aan degene die je zelf ook kwijt bent.
    Ik kan het echt niet bevatten dat we dit als twintigjarigen moeten doorstaan, hier zijn we te jong voor. Geen woorden voor.
    En nu zit ik hier een deelnemingkaart te schrijven uit naam van al zn vrienden en zegt iedereen dat ik dat heel goed gedaan hebben, maar ik vraag me oprecht af of iemand ziet wat voor een verdriet erachter zit als je al goed weet hoe je een deelnemingkaart moet schrijven uit eigen ervaring
    ik hoop zo hard dat hij wat heeft aan de woorden want ze komen recht uit het hart en ik heb opgeschreven wat ik zelf ook een echte steun vind, voor zover er wat kan helpen bij een verlies

    [ bericht aangepast op 18 aug 2018 - 19:05 ]


    A to the Z

    Ja of nee? Ugh mixed feelings. Kutzooi.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2018 - 20:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Echt, ik haat mensen zo hard.


    Queer zijn is gewoon alles

    Slightly sad about Niall and Hailee????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Slightly sad about Niall and Hailee????


    Waarom dan?


    Physics is awesome

    Netflix, waarom? Waarom heb je wel Angels and Demons en Inferno erop staan, maar The Davinci Code niet?


    Stenenlikker

    Whoop random burst of confidence here I go.


    The truth is out there.

    Ik heb rauwe battle soundtracks nodig, maar helaas is niemand op het idee gekomen om een complication te maken van battle soundtracks uit films. Dit klinkt allemaal net wat te heroisch.


    Stenenlikker

    Lekker vertrouwen weer... Ga ik wel niet naar Noorwegen...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn pf en username passen weer bij elkaar (H)


    Stenenlikker

    Jezus ik ben zo klaar met hier tussen zitten


    This ain't no place for no better man.

    Mijn vriend wil ons kind laten opgroeien zonder vlees, tot het er zelf naar vraagt. Nou succes schat, want als jij er niet bent voer ik ons kind gewoon vlees c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    Mijn vriend wil ons kind laten opgroeien zonder vlees, tot het er zelf naar vraagt. Nou succes schat, want als jij er niet bent voer ik ons kind gewoon vlees c:




    //

    I love me day.