• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    😑😑 Stop aub.


    Ik wil een tuin vol egels

    Janken.


    Life is a beautiful struggle

    Na 1 jaar en 8 maanden heb ik 100K reads (op wattpad) behaald op deel 1 van mijn Allison Argent fanfiction! JOEJOE


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Omfg ik houd nu al van deze serie c:

    Malaga, ik kom eraan! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké, het is nu zo erg dat ik vandaag gewoon niet naar school ben gegaan omdat ik bang werd bij het vooruitzicht om hem te zien. En dan kan je me raar aankijken en zeggen dat ik stom bezig ben, maar die jongen zegt en doet dingen die gewoon niet kunnen en ik ga me niet uit balans laten brengen door twee uur naast hem te zitten en vervolgens een maand van slag te zijn, dat vertik ik echt gewoon. En ik kan ook niet naar een leraar want het zijn allemaal mannen en ze zullen niet begrijpen hoe rot ik me voel over al die seksuele toespelingen. Kutzooi. Ik haal die les ergens deze week wel in.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat voor een schoondochter ben jij? Echt het liefst wil ik tegen iedereen zeggen dat jij je zo anders voordoet en dat je je schoonfamilie als stront beschouwt. Je bent echt gewoon een kut persoon.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik zit hier op school als stagiair en ik ben omringd door derde- en LIO-studenten en honestly I feel so out of place en incompetent en tot overmaat van ramp heb ik al de hele dag 'baby shark do do do do do do' in mijn hoofd. Someone send help. 🙃


    What’s tasty in Busan?

    Dat moment dat gisteren de tijd echt mega snel ging en nu heb ik het idee dat ik hier vandaag al 2 dagen zit :')


    Life is a beautiful struggle

    Aanvraag Beoordeling Arbeidsvermogen ingevuld en alles uitgeprint. Hoef het alleen nog op de post te doen.
    Maar ik wil niet. :c Want ik wil gewoon in staat zijn om te kunnen werken en studeren en centjes te kunnen verdienen en zélf voor mijn leven te kunnen zorgen. En ik weet echt wel dat ik daar níét toe in staat ben en voorlopig ook niet ga zijn. Maar ik baal zo verschrikkelijk van mezelf. Ik vind echt dat ik super erg gefaald heb. Mijzelf en de rest van de wereld teleurstel en ik lang niet zo'n sterk persoon ben als dat ik zou willen zijn.

    Het liefste zou ik nu gewoon een dikke knuffel krijgen en te horen krijgen dat het allemaal niet zo erg is. Dat ík niet zo verschrikkelijk slecht ben en dat alles wel goed komt. Ik voel me echt waardeloos. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Aanvraag Beoordeling Arbeidsvermogen ingevuld en alles uitgeprint. Hoef het alleen nog op de post te doen.
    Maar ik wil niet. :c Want ik wil gewoon in staat zijn om te kunnen werken en studeren en centjes te kunnen verdienen en zélf voor mijn leven te kunnen zorgen. En ik weet echt wel dat ik daar níét toe in staat ben en voorlopig ook niet ga zijn. Maar ik baal zo verschrikkelijk van mezelf. Ik vind echt dat ik super erg gefaald heb. Mijzelf en de rest van de wereld teleurstel en ik lang niet zo'n sterk persoon ben als dat ik zou willen zijn.

    Het liefste zou ik nu gewoon een dikke knuffel krijgen en te horen krijgen dat het allemaal niet zo erg is. Dat ík niet zo verschrikkelijk slecht ben en dat alles wel goed komt. Ik voel me echt waardeloos. :c


    Als we over twee weken elkaar weer zien, dan knuffel ik je de hele dag door, want je bent gewoon een sterk en een geweldig persoon. <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Fielding schreef:
    Aanvraag Beoordeling Arbeidsvermogen ingevuld en alles uitgeprint. Hoef het alleen nog op de post te doen.
    Maar ik wil niet. :c Want ik wil gewoon in staat zijn om te kunnen werken en studeren en centjes te kunnen verdienen en zélf voor mijn leven te kunnen zorgen. En ik weet echt wel dat ik daar níét toe in staat ben en voorlopig ook niet ga zijn. Maar ik baal zo verschrikkelijk van mezelf. Ik vind echt dat ik super erg gefaald heb. Mijzelf en de rest van de wereld teleurstel en ik lang niet zo'n sterk persoon ben als dat ik zou willen zijn.

    Het liefste zou ik nu gewoon een dikke knuffel krijgen en te horen krijgen dat het allemaal niet zo erg is. Dat ík niet zo verschrikkelijk slecht ben en dat alles wel goed komt. Ik voel me echt waardeloos. :c




    Hé, don't worry. Je bent een sterk persoon. En soms is sterk zijn ook even een stapje terug doen tot je er weer volledig tegenaan kan gaan. Er is niets mis met even de tijd nemen voor jezelf. Je hebt niet gefaald, je doet simpelweg iets dat goed is voor jezelf omdat je er nu even behoefte aan hebt om rust te nemen. Ik geloof in je <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Afdlsjdfkldsjkf de eerste schetsen van mijn volgende tattoo binnen en ik ben zo excited c:

    Fielding schreef:
    Aanvraag Beoordeling Arbeidsvermogen ingevuld en alles uitgeprint. Hoef het alleen nog op de post te doen.
    Maar ik wil niet. :c Want ik wil gewoon in staat zijn om te kunnen werken en studeren en centjes te kunnen verdienen en zélf voor mijn leven te kunnen zorgen. En ik weet echt wel dat ik daar níét toe in staat ben en voorlopig ook niet ga zijn. Maar ik baal zo verschrikkelijk van mezelf. Ik vind echt dat ik super erg gefaald heb. Mijzelf en de rest van de wereld teleurstel en ik lang niet zo'n sterk persoon ben als dat ik zou willen zijn.

    Het liefste zou ik nu gewoon een dikke knuffel krijgen en te horen krijgen dat het allemaal niet zo erg is. Dat ík niet zo verschrikkelijk slecht ben en dat alles wel goed komt. Ik voel me echt waardeloos. :c

    Lieve Lieve Yo, op dit moment lijkt alles heel ver weg maar stapje voor stapje kom je er wel. Wie weet kan jij over 2 jaar zoveel meer dan dat jij nu denkt, je kan nu al zoveel meer dan je denkt. Je hebt niet gefaald en je stelt niemand te leur, ik snap dat je dingen heel graag wil, maar soms is het beter om het te accepteren en te kijken wat er verder allemaal op je pad komt. Je bent een super sterk persoon en ik wil niet dat je daaraan twijfelt. Alles komt goed, het heeft soms alleen wat tijd nodig. <3


    Life is a beautiful struggle

    It felt like I was stabbed in my eye. Er zat een vuiltje achter m'n lens ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO