• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    At least weet ik nu zeker wat ik al dacht te weten. Niet de uitkomst die ik wilde maar at least I was right about all of it. (cat)


    The truth is out there.

    NEE JE HEBT ME NET ABSOLUUT NIET ONLINE GEZIEN OP SOCIAL MEDIA *gooit telefoon uit raam*


    The truth is out there.

    Op deze manier kan ik mn studie niet eens afmaken. Kuttics. Hoe moet dit in de toekomst dan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb honger en koud en ik heb nog geen woord geschreven vandaag en bleh. Gelukkig zie ik mijn vriend vanavond terug.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Ik heb echt een flinke trap onder m'n kont nodig want ik ben de laatste tijd zo energieloos ja oke ik ben ook ziek geweest but still en lui. En ik moet zo werken en mijn lichaam is echt van; nee ik wil niet. En mijn hoofd denkt ook; nee ik staar liever hersenloos naar de tv.
    Waar is mijn motivatie gebleven? Hm? :')

    Elke keer als ik Paul Rudd in Friends zie, vind ik het op één of andere manier heel raar om hem in te beelden als Ant-Man.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    TaeTae schreef:


    Ik heb echt een flinke trap onder m'n kont nodig want ik ben de laatste tijd zo energieloos ja oke ik ben ook ziek geweest but still en lui. En ik moet zo werken en mijn lichaam is echt van; nee ik wil niet. En mijn hoofd denkt ook; nee ik staar liever hersenloos naar de tv.
    Waar is mijn motivatie gebleven? Hm? :')


    YOU CAN DO IT GIRL
    i superbelieve in uuuu


    A to the Z

    Soms kan het zo lekker zijn om even de wereld in te gooien wat je denkt zonder mensen lastig te vallen c:
    Trigger warning, I'm sorry!

    Ik voel alles weer terugkomen asdlfkjdfkj. Het is net alsof 15-jarige Lieke weer uit haar hol is gekropen en alles overneemt. Sociale paniek, emo muziek, eenzaamheid dat als een monster in mijn borst woont. Het eindeloze verlangen naar schrijven, online ronddwalen, lezen. Iedereen weg willen duwen, te veel medicatie willen nemen, scheermesjes stelen. Twenty One Pilots, grote truien, alleen zijn op mijn kamer. Te veel snacken. Eindeloos willen blowen als ontsnapping. Het verlangen naar grijze dagen die mijn hoofd weerspiegelen. En bovenal het verlammende gevoel van niks kunnen doen, niet eens energie hebben om een glas water te pakken terwijl ik verga van de dorst.
    Ik dacht dat deze periode voorbij was. Ik wil niet weer terug naar mijn depressie :c

    [ bericht aangepast op 9 sep 2018 - 17:40 ]

    dad you so fucking annoying


    There are poems inside of you that paper can't handle

    ik zet deze maar in een spoiler want wie weet is hij wel triggerend voor sommigen idk


    why do i feel so sad and anxious and nervous again ik had een leuke dag en heb niets te doen
    er is absoluut geen reden om me zo te voelen
    do i have an anxiety disorder waarvan ik het gewoon nog niet weet cuz boi that would explain some of this ongoing healthproblems shit


    A to the Z

    Morgen een spannende en zenuwslopende dag... Hopelijk gaat alles goed. En Filiz, huil morgen niet, want het komt -hopelijk- goed, meh.


    One Who Travels A Higher Path.

    Hasj I missed you <3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hahahaha, oude gb berichten terug lezen is hilarisch. Goede oude tijd met gb's van 2000+ woorden.


    Stenenlikker

    Ughhhhhhhjhh


    The truth is out there.

    Ik moet echt gezonder gaan leven in plaats van klagen over mijn lichaam en er vervolgens niks aan doen.



    26 - 02 - '16