• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    =

    [ bericht aangepast op 10 sep 2018 - 16:15 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leef en laat leven.


    Life is a beautiful struggle

    Waarom voel ik me nu weer zo onzeker..? Ik had echt niet gedacht dat ik terug zo onzeker zou worden, pff.. Terwijl ik tot een half jaar - jaar terug me echt wel zelfverzekerd voelde. :/ (Op een paar dingetjes na dan.) Ik dacht dat het alleen zou beteren, maar de laatste tijd gaat het zo naar beneden.. Ja, die vermoeidheid zal er wel mee te maken hebben, maar ik geloof het niet zo. :/ Misschien omdat ik toen niet in deze situatie nu zat (ook al ervaar ik deze situatie niet slecht), misschien omdat het gaat om iets dat iemand zei die me nauw aan het hart ligt, misschien idk... Ik wil me helemaal niet zoveel aantrekken van "een uitspraak/mening". Ik dacht dat ik dat ook niet zoveel deed. Maar nu ik erover nadenk kwam ik vroeger ook helemaal niet zulke uitspraken tegen, geloof ik. Maar nu ik het eens meemaak, wordt me op de neus gedrukt dat ik er toch meer mee inzit dan ik wil toegeven. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    Zo veel frustraties en zo veel twijfels en uuuuugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kut kut kut kut.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    So much to do so much to do so much to do
    do do do do do do

    eerste lesdag was weer eens een feest.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Looolll, accepteer me dan ook even op Skype of zoiets xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, eeeuh, waarom krijg ik nu weer dit appje?


    Stenenlikker

    oké dus het wordt weer eens hetzelfde riedeltje dat ik me weer hopeloos sad voel in september
    sure got it, had toch niets beters te doen dan genieten van mijn laatste weken vakantie of zo ja


    A to the Z

    Gelukkig is alles goed gegaan. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Wauw. Heb echt zin in zaterdag, puur omdat ik dan weer gewoon even lam kan worden zonder excuses.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Prick, ga eens gewoon met een normale snelheid downloaden aub.


    Stenenlikker

    oml ik haat dit bedrijf en ik ben blij dat ze opgeschort worden maar HALLO MAG IK EERST MIJN KAARTJES NOG EVEN het concert is al zaterdag en ik heb nog niets NIETS. Maximale stress hier ugh. Anders moet ik last minute van iemand kaartjes overnemen via twitter ofzo maar daar zit ik ook niet op te wachten. Jongens ik kan huilen

    Wanneer de warme/hete kraan open staat en het water langzaam heet word, maar de koude kraan niet open wil. #nakedandafraid


    Physics is awesome

    I wish talking about mental health was okay, but society is fucked up but so is my head.


    — Inner peace, it's hard to find. —