• Hey Q,

    Ik ben Cay!

    Zoals je misschien wel weet hoste ik met mijn team Quizlet: The Untold Stories.
    Een initiatief om elkaar beter te leren kennen. Er staan prachtige interviews op die je zeker niet wilt missen.




    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 12:23 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Guys lol niet handig als niemand reageert xD


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik meld me graag weer opnieuw aan. Als het goed is had ik dit vlak voor de stop in je vorige topic ook gedaan. Dus bij deze weer. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik meld me ook graag opnieuw aan :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Yay! Ik ben blij met jullie. Daarom zullen jullie allebei in het volgende half uur een uitnodiging van me krijgen :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Yay! Ik ben blij met jullie. Daarom zullen jullie allebei in het volgende half uur een uitnodiging van me krijgen :)


    Ik zag het, leuk! Ben alleen de gehele avond weg, dus ik zal morgen antwoorden. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is goed! Ik zie het wel verschijnen :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ah vet leuk ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Moeten we ons ook opnieuw aanmelden als we vóór de stop kwamen? Zo ja: ik meld me ook graag terug aan (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja! Iedereen die zich voor de stop had aangemeld :) Zegt dat voort haha


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Waarom kijk je niet gewoon in het vorige topic? Iedereen die zich toen heeft aangemeld, gaat vast nog mee willen doen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hihi, zoals in de uitleg staat, kan ik dat niet meer.

    Maar, het vorige topic heeft een rare fout, waardoor ik de reacties niet meer zie.
    Als ik die wel kon zien, had ik gewoon alle users die zich hadden aangemeld aan kunnen klikken en hen officieel uit te nodigen, ook al hadden zij hun naam verandert. Hun reacties en dus hun profielen blijven staan in het topic.
    Omdat ik dit dus niet kan, moet ik mijn lijst aanhouden. Vanwege de naamveranderingen, signature en profielfoto veranderingen is deze lijst dus niet up to date.
    Ter illustratie, op mijn lijst staan: 'Hippy', 'Trippy' 'Chilton.'
    Hippy en Trippy hebben lang geleden hun naam al verandert. Chilton niet.
    Dit betekent, dat wanneer ik mijn oude lijst afga, dat de users die hun username de laatste tijd niet hebben verandert , alsnog officieel een uitnodiging kunnen krijgen. De users die wél hun username de laatste tijd hebben verandert, kan ik niet meer achterhalen. Zou iedereen die nog geïnteresseerd is, zich nogmaals aanmelden in dit topic? Wanneer je dit niet doet, kan ik helaas niets anders dan je aanmelding laten gaan:(

    [ bericht aangepast op 16 sep 2018 - 19:35 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    -

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 8:00 ]

    Als het nog kan, doe ik ook graag mee. Vind dit een super leuk initiatief om andere Quizletters ook beter te leren kennen! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Psst, vandaag is er weer een online gezet! Neem snel een kijkje!

    Quizlet: The Untold Stories


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik had me geloof ik ook voor de stop aangemeld (: Deze interviews blijven echt leuk om te lezen haha


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"