• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een nieuwe choreo willen leren en telkens letterlijk 2 seconden verkloten ugh.


    What’s tasty in Busan?

    Mijn keel op dit moment

    Ongesteldheid waar ik afgelopen 4 maanden amper tot weinig last van heb gehad ivm medicatie en stress/ En nu is het ineens terug van "BITCH UR GONNA SUFFER"


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Spammail, vooral phising mails, ook al belanden ze bij je "ongewenste mails". Zo zie ik wel eens mails die niet ongewenst zijn, maar wel in die inbox belanden, over het hoofd. En verder is het gewoon superstorend. Ook al blokkeer je ze, er worden steeds nieuwe e-mailadressen gemaakt om terug phising mails te versturen..


    Ik wil een tuin vol egels

    Mensen die geen interpunctie gebruiken en vercrackte spelling hebben.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Rubin schreef:
    Spammail, vooral phising mails, ook al belanden ze bij je "ongewenste mails". Zo zie ik wel eens mails die niet ongewenst zijn, maar wel in die inbox belanden, over het hoofd. En verder is het gewoon superstorend. Ook al blokkeer je ze, er worden steeds nieuwe e-mailadressen gemaakt om terug phising mails te versturen..


    Ja dit dus. Super vervelend.


    26 - 02 - '16

    Lange mensen die tegenover je aan tafel zitten en zo nodig hun benen languit moeten leggen. Houd gewoon je freaking benen bij je. Deze meid met d'r korte poten wil ook gewoon ruimte voor haar benen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn uitstelgedrag.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    DIT WEER


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Mensen die 'opzoek' ipv 'op zoek' schrijven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuckboys op een dating app!
    en onduidelijke mensen! :@

    Mensen die 'gezien' en 'aangezien' op de verkeerde manier gebruiken.

    Mensen die onder ieder nieuwsbericht op Facebook spelling en grammatica ongevraagd bekritiseren en verbeteren.


    26 - 02 - '16

    HaIe schreef:
    Mijn uitstelgedrag.


    Same!

    piekerende gedachtes!

    Mensen die het kopieerapparaat laten openstaan. (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.