• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die zichzelf belangrijk gaan voelen door een misplaatst gevoel van autoriteit.


    We're all mad here.

    Valse hoop hebben dat iets gaat lukken, terwijl je eigenlijk kan weten dat het toch niks wordt en dat je dan teleurgesteld bent in jezelf als het daadwerkelijk niks is geworden.


    26 - 02 - '16

    Dat een paar van mijn cijfers na meer dan een maand nog niet bekend zijn. Om het nog erger te maken: over twee weken zijn de eindtoetsen van deze vakken .


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Van die mensen op de tv die denken dat ze iemand wel even kunnen leren boogschieten. In een freaking achtertuin.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hondenpoep.

    O

    VER

    AL

    Na elke wandeling met onze hond kan ik m'n schoenen wel schoonpoetsen omdat ze helemaal onder de stront zitten.

    Mensen die dit topic gebruiken als een LJH-topic 2.0.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een aantal van mijn leerlingen die hun mond niet kunnen houden, ook niet na 3 waarschuwingen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Bellende mensen in het ov. Of het nou in een stilte coupé is of niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn huidige baan D: Save me pls


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sint surprises met mijn schoonfamilie. Surprises in het algemeen.

    Gaston schreef:
    Mijn huidige baan D: Save me pls


    26 - 02 - '16

    OV!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het feit dat de snelbus en de reguliere bus nu op hetzelfde moment vertrekken vanaf het station en vermoedelijk een hoop idioten met dezelfde bestemming als de snelbus alsnog de reguliere bus nemen, waardoor deze propvol zit en ik er nauwelijks meer bij kon, twee haltes verder....


    Stenenlikker

    Mensen die niet goed kunnen appen. Echt, christus kan er gek van komen. :')


    A to the Z

    Mensen die hun leefstijl door je strot proberen te drukken.


    26 - 02 - '16