• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ben strot chagrijnig op dat wijf! Zeik niet veel als je me te veel ondeduidelijke opdrachten geeft! En doe niet dom als je ik je niet gehoord heb en onduidelijk bent. Twee uur is twee uur! Zeik ook geen achterlijke opdracht onvoorspelbaar rot wijf dat ze is :@

    Dit weer omg :(

    Half schooljaar verder en eindelijk is mijn LWS2 goedgekeurd... Die man verdient een nekschot o.i.d.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mannen die loafers dragen. Krijg er echt rillingen op m'n rug van die schoenen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    Mannen die loafers dragen. Krijg er echt rillingen op m'n rug van die schoenen.


    Amen to this one.


    Queer zijn is gewoon alles

    Verbrand bij de horeca 😑

    Gister niet genoeg personeel voor de service, vandaag niet genoeg keuken personeel. Wat betekent dat ik allebei de dagen de lul was om het werk van 2 personen te doen en dat vind ik no bueno


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wanneer mijn Nintendo Switch nauwelijks tot geen verbinding wil maken tot het internet, waardoor ik o.a. geen updates kan downloaden...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer de TP LINK steeds problemen heeft zodat mijn fucking Wi-Fi steeds weg valt...


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Waarom is de gaming console markt zo ingewikkeld en uitgebreid, waardoor ik geen idee meer heb wat ik wil, nodig heb en kan betalen.

    Wanneer een of ander zwakbegaafd gek nudes foto post oo de whatsapp, terwijl je er niet om gevraagd hebt. Getver. 😑😒