• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HaIe schreef:
    Mijn uitstelgedrag.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    lompen mannen die meteen het bed met je willen, ook al heb je een felle ruzie met diegene. Mannen die op een ding zijn, ook al is die erg onrespectvol en scheld die je met erge scheldwoorden uit.
    Mensen die sloom voor je lopen!
    Trolls, kinderachtige mannen. -.-
    Mannen die je snel oordelen en beweren dat ik mezelf niet kent, echt alsof hij me wijs wilt maken van: 'Ik ken jou! Zo ben jij, want jij kent jezelf niet!' en nog me belachelijk maken ook nog! STFU en ga weg! :@
    Heb te veel ergernissen gister en vandaag.

    Je ouder chatberichten doorlezen en beseffen wat voor een oen je toen was....


    Verander je niet door wat mensen van je zeggen

    net ongesteld 😑

    Mijn Xbox die mijn voortgang van CoD ineens niet meer opslaat.

    Dat de tentamenweek net is afgelopen en ik volgende week weer gewoon colleges heb, maar dat ik nu wel meteen weer HuiSWeRk MoET gAan mAkEN.
    LAAT ME VERDOMME MET RUST OFZO ARGHH.

    HaIe schreef:
    Mensen die geen interpunctie gebruiken en vercrackte spelling hebben.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mensen die hun richtingaanwijzers niet gebruiken wanneer ze een rotonde verlaten ugH


    The soul needs autumn.

    Het hele verkeer dat ontspoort als er een stroomstoring is waardoor de stoplichten het niet doet. En mensen die in de stad maar stug 70 blijven rijden buiten de bebouwde kom...

    En dat dit m'n 20.000ste post is, wat ik compleet vergeten was...

    [ bericht aangepast op 4 nov 2018 - 13:14 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    wanneer je een sticker ergens vanaf haalt en er lijm nog blijft plakken weet je wel en dan scheurt de sticker en dan moet je eraan pulken maar dat gaat moeilijk en voor je het weet ben je de rest van je leven bezig om ergens een prijskaartje vanaf te halen


    y'all got any uhhhhh lamp

    Treinen die niet rijden :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    In een WhatsApp gc zitten waarbij er meiden zijn die steeds beweren dat mensen jarig zijn, terwijl ze dat niet zijn. Wil ik überhaupt nog in die groep zitten?!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die FaceTimen in het ov zonder oortjes in te hebben waardoor je beide kanten van het gesprek kunt volgen. :/


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die met hun karretje door de poortjes van de supermarkt lopen en onmiddelijk daarna gaan STILSTAAN TERWIJL IK ER GEWOON LANGS WIL

    windesheim.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO