• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer je treinen zo optijd rijden dat je niks te klagen hebt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wanneer de kat er om half vier al van overtuigd is dat het etenstijd is. En een uur later vervolgens weer naar d'r bakje lopen alsof er niks gebeurt is.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het feit dat mijn internet soms zo belachelijk traag is, zodat ie er uren over doet om iets te downloaden.


    Stenenlikker

    Ik erger me de laatste tijd aan veel dingen! Lang leve de hormonen (30 weken zwanger)
    - zeurende klanten
    - mensen die smakken
    - het weer (regen op koningsdag ): )
    - snurken

    Zo kan ik nog wel ff doorgaan 😅


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Mensen die je veroordelen om je politieke standpunten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wanneer je ergens iets wil bestellen en denkt dat je gratis bezorging krijgt, maar het net twee cent scheelt en je dus geen gratis bezorging krijgt.


    Physics is awesome

    Wanneer je naar de aula fiets (fucking gasthuisberg op) om fucking half acht 's ochtends, dan drie kwartiers met je duimen zit te draaien en dan te horen krijgt dat de enige les van die dag niet door gaat. En om het allemaal nog erger te maken plant die prof die niet kwam opdagen die les in op een dag waar je normaal gezien vrij was. Great, just great.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2019 - 12:36 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mijn darmen. Doe eens normaal alsjeblieft.


    Stenenlikker

    De NS.

    Rokers die het rokersverbod negeren goed wetende dat het verboden is.
    En zeker als je nog gaat ontkennen ook terwijl je het rookalarm van het plafond hebt gehaald.


    Ik wil een tuin vol egels

    Het feit dat ik graag meer vrienden zou willen, maar niet de ballen heb om daar echt voor te gaan.


    26 - 02 - '16

    Dumbo schreef:
    Het feit dat ik graag meer vrienden zou willen, maar niet de ballen heb om daar echt voor te gaan.

    Same lol


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nilas schreef:
    De NS.


    Sorry :(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Fanfics waarbij schrijvers nog niet eens de moeite nemen om hoofdletters en punten te gebruiken...
    Sorry hoor, maar dan haak ik af.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Fouten corrigeren van anderen of tijd verliezen aan controleren of iets uitzoeken, omdat de ander verkeerd overschrijft of niet communiceert. Niet dat ik nooit fouten maak, maar nu komt het toch wel veel voor op korte tijd bij sommigen.


    Ik wil een tuin vol egels