• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Weight watcher reclames


    26 - 02 - '16

    De kleur van bolognaisesaus die je niet uit bewaardozen krijgt afgewassen. Zelfs niet na het een dag in water met Dreft te zetten. (Al is het wel een beetje verbeterd, denk ik). Serieus, heeft iemand een tip?


    Ik wil een tuin vol egels

    Mijn stagebegeleider vanuit Windesheim, afschieten die vent.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wanneer ik ziekjes word precies op het moment dat ik thuis kom van werk op een vrijdag. -.-


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HaIe schreef:
    Mijn stagebegeleider vanuit Windesheim, afschieten die vent.

    Ik moest eigenlijk lachen om deze bekentenis. 😂😂😂 Wat een opgehoopte frustraties!

    OT; Mensen die weten dat ze slecht bezig zijn (geweest) en het dan álsnog niet durven toe te geven of zelfs maar hun excuses aan te bieden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen die als ze een duidelijke fout hebben gemaakt dat niet toegeven of altijd een of ander excuus verzinnen.

    Like dude we hadden al 10x gezegd waar je op moest letten en nog steeds durfde je zeggen dat je van niets wist????


    The soul needs autumn.

    De politiek en politici in België. Op alle mogelijke vlakken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mensen die geen keuzes kunnen maken, sorry peepz


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Debbaut schreef:
    De politiek en politici in België. Op alle mogelijke vlakken.
    Echt hé. Die vermoeid me echt. :’) En altijd maar roepen tegen elkaar. Zo komen ze geen stap vooruit. En dat vind ik van alle partijen in het algemeen.
    + de “snuggere” bevolkingsgroepen tegenwoordig die alles geloven wat hun favoriete partij zegt en zich zeer vijandig opstellen naar andere partijen... Vooral dat laatste is echt niet nodig.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...) Echt hé. Die vermoeid me echt. :’) En altijd maar roepen tegen elkaar. Zo komen ze geen stap vooruit. En dat vind ik van alle partijen in het algemeen.
    + de “snuggere” bevolkingsgroepen tegenwoordig die alles geloven wat hun favoriete partij zegt en zich zeer vijandig opstellen naar andere partijen... Vooral dat laatste is echt niet nodig.


    Amen, gewoon amen.:'D Ik heb echt iemand in de klas zitten en die is gewoon gebrainwasht. Als je die zijn mening vraagt dan zegt die niet: "Goh, ik denk persoonlijk..."
    Hij start altijd met: "Het standpunt van de N-VA is..."
    Zelfs als we niet eens over politiek bezig zijn.:')
    Ik: "Die file vanochtend was echt niet te doen."
    Hij: "De N-VA werkt aan een plan om de files te verminderen."


    Queer zijn is gewoon alles

    Wanneer je vroeg op kot wil zijn zodat je vroeg kan slapen om goed uitgerust aan je examen te beginnen, maar je trein besluit om meer dan anderhalf uur vertraging op te doen, zonder dat op voorhand te vermelden of FUCKING BUSSEN IN TE ZETTEN WANT DIE DOEN ER MAAR 20MIN OVER.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mijn buurvrouw die me elke avond irriteert en elke ochtend weer wakker maakt met haar hysterische lach en kreetjes in de telefoon. Hoe vaak moet een mens bellen?! Ffs.


    ars moriendi

    Mensen die hashtags gebruiken op sites die geen Twitter of Facebook heten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mensen die om de kleinste dingen een probleem kunnen maken.


    Life is a beautiful struggle

    Onnodige negativiteit. Het leven kan zo mooi zijn als je gewoon een positieve mindset hebt :)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2019 - 9:31 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.