• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Uitzendbureaus


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    (...)

    Amen, gewoon amen.:'D Ik heb echt iemand in de klas zitten en die is gewoon gebrainwasht. Als je die zijn mening vraagt dan zegt die niet: "Goh, ik denk persoonlijk..."
    Hij start altijd met: "Het standpunt van de N-VA is..."
    Zelfs als we niet eens over politiek bezig zijn.:')
    Ik: "Die file vanochtend was echt niet te doen."
    Hij: "De N-VA werkt aan een plan om de files te verminderen."
    Hmpf, really. Hij is idd gebrainwasht. 😅 lol.

    //
    Zwaarlijvige mensen die meelachen als een vriend(in) van hen een ander zwaarlijvig persoon pesten met hun lichaamsbouw... ._. Ik heb het ooit van dichtbij gezien en de persoon die meelachte was zelfs zwaarlijviger dan degene die werd gepest.. 😑 Niet enkel respectloos naar het slachtoffer toe, maar ook voor jezelf, echt dom. Ugh, je zou juist degene moeten zijn die zegt dat het niet oké is, maar je hebt van die mensen in de wereld.. Zowel de pester als degene die meelacht (en zeker als met wat de gepeste wordt gepest ook van toepassing is bij jou 🤦🏻‍♀️) zijn even erg.


    Ik wil een tuin vol egels

    De winter. Ben er klaar mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat het uitzenden van de nieuwe aflevering van mijn favoriete show een week wordt uitgesteld en dit al de derde keer in dit seizoen is.


    Physics is awesome

    Wanneer je midden in een gesprek zit op messenger // whatsapp en diegene laat je op read staan en is zomaar offline. Daarna dag later weer online komen: ''Óh ja sorry ik was even [insert super onbelangrijke reden dat diegene weg was] terwijl diegene weet dat ik er enorm zenuwachtig van wordt.

    Mensen die de wc niet proper achterlaten.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wanneer ik te snel aan minipizza's wil beginnen die net uit de oven komt.
    Je lip verbranden is zo geen pretje.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rubin schreef:
    Mensen die de wc niet proper achterlaten.

    Amen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Stage.
    Like- de hele fucking organisatie kan van mij metersdiep in de stront zakken, cheers.


    What’s tasty in Busan?

    Bepaalde mensen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yeosang schreef:
    Stage.
    Like- de hele fucking organisatie kan van mij metersdiep in de stront zakken, cheers.


    Levensmotto


    Mhm?

    Kriebelhoest ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Docenten die u onder uw voeten geven omdat je een uur te laat bent, ookal is er op voorhand gemeld dat je naar de dokter moest en te laat ging zijn. Sorry dat ik ziek ben en het OV suckt. Geef fucking de losers onder hun voeten die naar De Efteling gaan en helemaal niet komen opdagen.
    Dat is ook echt de laatste keer geweest dat ik nog moeite heb gedaan om in een les te geraken. De volgende keer ga ik lekker op een terrasje zitten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wanneer je in één namiddag een presentatie van minimaal 20 minuten moet maken over een wetenschappelijk artikel van 11 pagina's (11 lijkt weinig, totdat je een wetenschappelijk artikel ziet) over een onderwerp dat totaal niet meer relevant is.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dat ik schrik van blauwe enveloppen op mijn deurmat.


    26 - 02 - '16