• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Der_Tod schreef:
    (...)

    Dit zo een beetje precies mijn verhaal, goeie vriend benaderde mij omdat hij mij vertrouwde. Hij probeerde mij voor 190 euro in een appgroep te krijgen etc door het aan iemand te doneren op paypal. Iemand die je helemaal niet kent en bovenaan staat. (Echt hoe belachelijk klinkt dit, er moeten toch alarmbellen rinkelen!) Maar goed hij probeerde het toch nog even bij mij, Ik zei echt "No Way" maar hij zit er dus nu bij omdat zijn Ex waarmee hij echt heel veel persoonlijke shit aan heeft verteld en haar vertrouwd en hij geloofd haar nog. En hij heeft niks te verliezen.

    Ik voel mij echt vreselijk aan de ene kant wil ik hem helpen, maar aan de andere kant kan het niet want hij gaat zijn gedachten toch niet veranderen. Dus het is kut. zwaar kut.
    Oh, ja het is echt jammer dat zij die erin zitten niet inzien dat ze in zo een gevaarlijk spelletje zitten. :/ De meesten komen er ook in contact door mensen die zij vertrouwen, voornamelijk vrienden en familie dus, helaas. Misschien dat er kleine alarmbellen wel rinkelden bij hem, maar dat zijn vertrouwen in zijn ex de bovenhand nam en dus uiteindelijk over de streep trok het toch te riskeren. Heel jammer natuurlijk.

    Ik kan begrijpen hoe kut jij je voelt. :/ Ik zit er niet heel diep mee in dat in mijn geval X daarin zit, maar ik ben hem ook daardoor anders gaan bekijken en stiekem voel ik me daar een beetje schuldig over dat ik afstand van hem lijk te nemen hierdoor... Net zoals jouw vriend denk ik niet dat hij zijn gedachten zal veranderen. Hij verdient nu goed (naar zijn zeggen) en heeft niets te verliezen. Ik ben bang dat we niet echt veel kunnen doen. Ze moeten het zelf realiseren, misschien door verhalen te horen/lezen van mensen bij wie dit slecht afliep. Maar als we ze onder de neus gaan duwen, gaan ze het waarschijnlijk boos van zich wegschuiven.

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 13:18 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Mensen die iedere keer moeten benadrukken hoe lelijk tattoos zijn


    26 - 02 - '16

    Rubin schreef:
    (...) Oh, ja het is echt jammer dat zij die erin zitten niet inzien dat ze in zo een gevaarlijk spelletje zitten. :/ De meesten komen er ook in contact door mensen die zij vertrouwen, voornamelijk vrienden en familie dus, helaas. Misschien dat er kleine alarmbellen wel rinkelden bij hem, maar dat zijn vertrouwen in zijn ex de bovenhand nam en dus uiteindelijk over de streep trok het toch te riskeren. Heel jammer natuurlijk.

    Ik kan begrijpen hoe kut jij je voelt. :/ Ik zit er niet heel diep mee in dat in mijn geval X daarin zit, maar ik ben hem ook daardoor anders gaan bekijken en stiekem voel ik me daar een beetje schuldig over dat ik afstand van hem lijk te nemen hierdoor... Net zoals jouw vriend denk ik niet dat hij zijn gedachten zal veranderen. Hij verdient nu goed (naar zijn zeggen) en heeft niets te verliezen. Ik ben bang dat we niet echt veel kunnen doen. Ze moeten het zelf realiseren, misschien door verhalen te horen/lezen van mensen bij wie dit slecht afliep. Maar als we ze onder de neus gaan duwen, gaan ze het waarschijnlijk boos van zich wegschuiven.



    Daarom, en hij heeft ook nog niet echt "succes "zal ik maar zeggen. Ik vind het vooral zwaar kut. Ook omdat ik weer wat hij meegemaakt en nu dus eigenlijk denkt; Ik doe dit maar misschien nog een beetje hoop.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Ik erger me aan mezelf als ik in m'n nieuwe lesauto zit en ik weer eens te vaak blijf nadenken, in plaats van doen.
    Dat wordt nog wat als ik ga afrijden op 25 april voor de vijfde keer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    Ik erger me aan mezelf als ik in m'n nieuwe lesauto zit en ik weer eens te vaak blijf nadenken, in plaats van doen.
    Dat wordt nog wat als ik ga afrijden op 25 april voor de vijfde keer.


    Troost je, ik heb de mijne pas de 6e keer gehaald. En de 6e keer ging juist het slechtste met een ingreep voor mijn gevoel.

    Don't worry het komt wel goed <3


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Mensen die klimaatverandering ontkennen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen die beginnen te toeteren als je je gewoon aan de regels houdt, omdat dertig rijden in een zone dertig en vooraan aan rechts verlenen blijkbaar te veel tijd kost voor hen. Vertrek dan eerder hè :')

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 21:14 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ferdinand schreef:
    Mensen die klimaatverandering ontkennen.


    Uuuugh, dit ja.


    Stenenlikker

    Homofobie.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mensen die met hun aanhanger aan hun auto in m'n straat file geparkeerd staat. Er is al zo weinig plek om te parkeren...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Meerminman en morsel jongen gaan ervoor!


    Let's drink Jasmin tea!

    Wanneer mensen waarmee je woont niet eerst kloppen op je slaapkamerdeur voordat ze binnen komen stormen.
    En vervolgens vergeten om de deur weer achter zich dicht te doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Weggaan uit Londen 😭


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze buschauffeur rijdt zo vreselijk langzaam en voorzichtig dat ik net zo goed naar het station had kunnen kruipen. Gas erop, maat, er zijn mensen die hun trein moeten halen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2019 - 6:57 ]

    Dat oktober, en dus New York, nog zo lang duurt ):

    [ bericht aangepast op 25 april 2019 - 14:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —