• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    FUCK


    Ugh :'(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh... oh god ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik mis mijn lange haar... :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Honestly? Ik heb op dit moment echt letterlijk waar níéts in mijn leven wat mij gelukkig maakt. Geen hobby's, geen studie en geen werk. Ik doe letterlijk alles voor anderen en het breekt me kapot. Maar ik zie hier geen uitweg in. Ik wéét niet meer wat mij gelukkig kan maken en hoe ik mezelf uit deze put kan halen. En iedereen verteld me continue dat ze t zo kut voor me vinden, maar ik ben nog niemand tegen gekomen die me een tip in de juiste richting kon geven om me daadwerkelijk te helpen. Want ik kán dit niet alleen aan.


    Also; Ik mis die twee gozers nu echt verschrikkelijk. Terwijl ik er eentje van letterlijk een paar uur terug nog eindelijk weer heb kunnen zien. Sigh. 😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat bezoekje aan de openbare omroep was het zo waard. Twee nieuwsankers gespot, aan tafel gezeten in een publiek programma, op de set van het journaal staan klooien... life is gut today.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil opa niet verliezen, ik ben zo bang.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Ohhhhh my god. Ik word echt verwend

    Ugh, tentamen en ik kan dit gewoon niet.


    From these ashes, I will rise

    Merlins Beard ik vind LinkedIn zo moeilijk om goed in elkaar te zetten, allemachtig D:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Whelp volgens mij ben ik best wel ziek.🤢


    The truth is out there.

    Ik moet echt starten met leren om niet zo snel in een paniekaanval te schieten...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Merlin wat is het drúk vandaag D: Zoveel dingen gaan ook de soep in, man man man


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hallo hoofdpijn. Hallo gepieker dat nog steeds niet weg is. Hallo ongemotiveerde ik die nog steeds in bed ligt.
    Zucht. Very dissapointing actually.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    zucht.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    That wasnt a boy
    THAT WAS A MAN
    also hello weekend my old friend i missed you sm


    A to the Z

    HaIe schreef:
    zucht.


    26 - 02 - '16