• Een dagje shoppen, cultuur snuiven, bios bezoeken, gezellig op het terras zitten...
    Waar ben jij voor het laatst geweest? Met wie? Wat heb je allemaal gedaan? Raad je het anderen aan? Vertel wat leuks!

    Amsterdam vandaag, al was het niet om te shoppen oid. :') Ik moest mijn pleisters en hechtingen laten verwijderen. :W


    Caution first, always.

    Leuven, aangezien ik hier studeer :') Maar mn laatste trip was ook in Leuven, ik had toen met een vriendin een culturele tour gemaakt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben net in Tilburg geweest voor een kijkavond ^^


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Gent, maar daar ben ik elke dag om te studeren. Verder wel aangenaam centrum met veel cultuur, dus aan te raden!
    laatste echte uitje voor plezier; Berlijn. Superleuke stad :) Met vrienden een mini citytrip.


    A to the Z

    Brisbane, voor mijn werk ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik was onlangs in Sluis. ^^ En verder zit ik dagelijks in Gent.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    arnhem!


    Let's drink Jasmin tea!

    Zwartsluis, voor mijn stage? Tja, dat telt niet helemaal mee denk ik.
    Mijn laatste 'citytrip' was naar Assisi in Italië. Wat een prachtige basiliek hebben ze daar. Oh en deze berg? Die heet de Monte Subasio en is 1274 meter hoog. Ben ik even vanaf gesprongen. Groetjes!


    What’s tasty in Busan?

    Arnhem xd


    No growth of the heart is ever a waste

    Ede


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Amsterdamm


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Aken, gewoon omdat het kan :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dinant om de tourist uit te hangen en keihard te gillen in een kabelbaan :’)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ben nu in Utrecht voor uni, yaay..


    Stenenlikker

    New York omg *O* We zaten met ons hotel een straat verder van Times Square. Super leuk - maar als ik nog een keer zou gaan, zou ik meer in het uptown gedeelte gaan zitten - net iets rustiger.