• Hoi allemaal,

    De afgelopen twee jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 1 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Pinguino || Laura || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Benzin || Anne || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Bakugou || Romi || België
    Tuena || Iris || Nederland
    Feinics || Suzanne || Nederland
    Trager || Lisa || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    LynnBlack || Lynn || België
    R3HAB || Naomi || Nederland
    Gisborne || Leentje || Nederland
    Wiarda || Jip || Nederland


    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 8:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    I'm in! Heb je mijn emailadres nog?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pinguino schreef:
    I'm in! Heb je mijn emailadres nog?

    Yay! Ja, de mailadressen van de vorige twee edities heb ik nog, zie ik (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2018 - 10:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wat een ontzettend leuk idee, ik wil graag mee doen maar toch wil ik hier nog eventjes over nadenken i.v.m. geld en tijd (:


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Oh wat een ontzettend leuk idee, ik wil graag mee doen maar toch wil ik hier nog eventjes over nadenken i.v.m. geld en tijd (:

    Je hebt nog een week of drie, dat scheelt. ^^
    Ik heb het deze keer expres een maand naar voren gehaald (normaal kreeg je je lootje pas in december) in de hoop dat tijd voor niemand een issue zal zijn, maar geld blijft natuurlijk hetzelfde. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmm twijfel. Ik verdien geen rooie cent, maar ik vond het vorig jaar met Jolijns Valentijn wel echt super leuk... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, dit lijkt me echt heel erg leuk! Ik ga er nog even over nadenken wel, dus ik laat het later deze week horen ^^


    From these ashes, I will rise

    DiNozzo schreef:
    Hmm twijfel. Ik verdien geen rooie cent, maar ik vond het vorig jaar met Jolijns Valentijn wel echt super leuk... :/


    Oja alleen toen hadden een hoop mensen niks van zich laten horen dus dat was echt heel erg jammer. Mijn Valentijn heeft het pakketje dus of nooit ontvangen of vond het gewoon heel stom, idk, nooit wat van gehoord. :'(


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb wel interesse om mee te doen, maar ik vroeg mij af hoe het zit met budget en zo en of er daar afspraken in worden gemaakt?
    Want het is natuurlijk heel sneu als je zelf voor een ander heel erg thoughtful een cadeau samenstelt met zegmaar een budget van twintig euro en dat je dan zelf iets terugkrijgt dat snel in een doos gegooid is zegmaar en dat de verzending meer gekost heeft of zo om het maar even cru met een voorbeeld te noemen. :')
    Also, ik vroeg mij af of iedereen gewoon in het algemeen zijn do's en don't kan oplijsten als het aankomt op het cadeau dat je wilt krijgen? Het is miss een heel dom voorbeeld maar ik denk dan bijv. meteen aan allergieën of zo voor bepaalde producten, aangezien ik ooit eens een cadeau gegeven heb waar diegene daardoor niets mee kon doen :')


    A to the Z

    Pinguino schreef:
    (...)

    Oja alleen toen hadden een hoop mensen niks van zich laten horen dus dat was echt heel erg jammer. Mijn Valentijn heeft het pakketje dus of nooit ontvangen of vond het gewoon heel stom, idk, nooit wat van gehoord. :'(


    Hmpfs das waar idd. :/
    Ik had geluk though. Met mn ontvanger en gever. 😇


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pixielisje schreef:
    Ik heb wel interesse om mee te doen, maar ik vroeg mij af hoe het zit met budget en zo en of er daar afspraken in worden gemaakt?
    Want het is natuurlijk heel sneu als je zelf voor een ander heel erg thoughtful een cadeau samenstelt met zegmaar een budget van twintig euro en dat je dan zelf iets terugkrijgt dat snel in een doos gegooid is zegmaar en dat de verzending meer gekost heeft of zo om het maar even cru met een voorbeeld te noemen. :')
    Also, ik vroeg mij af of iedereen gewoon in het algemeen zijn do's en don't kan oplijsten als het aankomt op het cadeau dat je wilt krijgen? Het is miss een heel dom voorbeeld maar ik denk dan bijv. meteen aan allergieën of zo voor bepaalde producten, aangezien ik ooit eens een cadeau gegeven heb waar diegene daardoor niets mee kon doen :')

    Nou iedereen koopt dus cadeaus voor ongeveer €15,- exclusief verzendkosten. (:

    En verder zet je zelf op je verlanglijst neer wat je wil hebben, dus je kan daar ook neerzetten wat je absoluut niet wilt. Ik doe ook mee met een andere Secret Santa met een vragenlijst, die zouden we ook nog kunnen invullen om het nog wat persoonlijker te maken. Met wat je graag snoept en of je ergens fan van bent. Zoiets. Ik weet nog wel dat ik eens een Bilbo-poppetje van klei als extraatje heb gekregen wat super leuk was. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vragenlijsten zijn naar mijn idee altijd goed. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, tof dat je het weer organiseert! Count me in again. (:

    En die vragenlijst klinkt als een leuke toevoeging erbij.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik stem ook voor vragenlijst!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oe, I wanna join (: Ik stuur je een berichtje wanneer ik tijd heb (want anti-faceboekpersoon hiero XD)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2018 - 13:07 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bakugou schreef:
    Oe, I wanna join (: Ik stuur je een berichtje wanneer ik tijd heb (want anti-faceboekpersoon hiero XD)

    Yay! Je hoeft op zich geen privébericht te sturen (behalve met je mailadres tegen die tijd) want jij bent wel een bekend gezicht hier. En jij bent een Belg, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.