• Hoi allemaal,

    De afgelopen twee jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 1 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Pinguino || Laura || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Benzin || Anne || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Bakugou || Romi || België
    Tuena || Iris || Nederland
    Feinics || Suzanne || Nederland
    Trager || Lisa || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    LynnBlack || Lynn || België
    R3HAB || Naomi || Nederland
    Gisborne || Leentje || Nederland
    Wiarda || Jip || Nederland


    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 8:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ow ik heb ook nog een paar vragen ;)En dan ben ik klaar met spammen

    Draag je sierraden?
    Heb je thuis een bad, een douche of allebei? Wat gebruik je?
    Welk snoepgoed vind je lekker? en welk vies?
    hou je van sokken?
    bespeel je een instrument?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ow ik heb ook nog een paar vragen ;)En dan ben ik klaar met spammen

    Draag je sierraden?
    Heb je thuis een bad, een douche of allebei? Wat gebruik je?
    Welk snoepgoed vind je lekker? en welk vies?
    hou je van sokken?
    bespeel je een instrument?

    - Ik draag sieraden en heb ook gaatjes in mijn oren. Ik draag alleen zilverkleurige sieraden en ik ben allergisch voor nepzilveren oorbellen
    - Alleen een douche helaas
    - Chocola, koekjes en dat soort dingen doe ik een moord voor. Ik leef ook voor een toetjes buffet. Normaal "gummie" snoepgoed en lolly's heb ik niet zoveel mee, die geef ik liever weg.
    - Sokken zijn altijd welkom. Vooral van die dikke huissokken c:
    - Ik speel(de) piano, als in, ik ben gestopt met lessen en de piano staat bij mijn ouders thuis. Maar ik pingel af en toe nog wat!


    Dan heb ik ook nog wat vragen:
    - Wat is jouw favoriete kleur?
    - Waar wil je graag nog een keer naartoe reizen?
    - Wat is je lievelingsdier?
    - Wat is jouw favoriete onderdeel van de feestdagen?
    - Thee of koffie?


    From these ashes, I will rise

    tubbietoost schreef:
    Draag je sierraden?
    Heb je thuis een bad, een douche of allebei? Wat gebruik je?
    Welk snoepgoed vind je lekker? en welk vies?
    hou je van sokken?
    bespeel je een instrument?

    - Ja, al zijn het wel vooral vaste dingen die ik dagelijks draag.
    - Allebei en ik gebruik ze ook beiden.
    - Ik houd van stroopwafels, witte chocola, drop, speculaas, etc.. Ik heb minder met pure chocola.
    - Met name als ze een leuke print hebben, ja!
    - Niet meer, helaas.

    Feinics schreef:
    Dan heb ik ook nog wat vragen:
    - Wat is jouw favoriete kleur?
    - Waar wil je graag nog een keer naartoe reizen?
    - Wat is je lievelingsdier?
    - Wat is jouw favoriete onderdeel van de feestdagen?
    - Thee of koffie?

    - Blauw, en zwart.
    - Een rondreis door Amerika is een van mijn droomreizen die ik nog wil maken.
    - Katten en alpaca's.
    - De gezelligheid in ons gezin, en het vuurwerk bij oud en nieuw.
    - Koffie (H)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    tubbietoost schreef:
    Ow ik heb ook nog een paar vragen ;)En dan ben ik klaar met spammen

    Draag je sierraden?
    Heb je thuis een bad, een douche of allebei? Wat gebruik je?
    Welk snoepgoed vind je lekker? en welk vies?
    hou je van sokken?
    bespeel je een instrument?

    - Normaal gezien niet, behalve een horloge en af en toe oorbellen.
    - We hebben een douche en een bad, maar ik gebruik altijd de douche, tenzij hij niet zou werken.
    - Chocolade for life (specifiek Ferrero Rocher XD), ik ben niet de grootste fan van drop
    - Sokken met een leuke print zijn wel tof c:
    - Nee

    Feinics schreef:
    (...)
    Dan heb ik ook nog wat vragen:
    - Wat is jouw favoriete kleur?
    - Waar wil je graag nog een keer naartoe reizen?
    - Wat is je lievelingsdier?
    - Wat is jouw favoriete onderdeel van de feestdagen?
    - Thee of koffie?

    - Groen of paars
    - Naar Griekenland en Hawaii, ik wil ook nog eens een wereldreis maken langs de 7 wereldwonderen
    - Zoveel D: Maar m'n favorieten: olifant, lynx, panda en een wolf
    - Bij familie zijn met lekker eten
    - Geen van beide haha, geef mij maar chocomelk :p

    [ bericht aangepast op 23 nov 2018 - 18:20 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zal vanavond de nieuwe vragen nog beantwoorden, maar ik had nog even snel een algemene vraag: is het de bedoeling om bij je pakket iets van een briefje/kaartje te doen waarop je zegt van wie het is, of hoort dat echt geheim te blijven?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Gisborne schreef:
    Ik zal vanavond de nieuwe vragen nog beantwoorden, maar ik had nog even snel een algemene vraag: is het de bedoeling om bij je pakket iets van een briefje/kaartje te doen waarop je zegt van wie het is, of hoort dat echt geheim te blijven?


    Het is het leukste als je nog even Secret Santa blijft en we hier daarna kunnen onthullen wie wie had getrokken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat is jouw favoriete smaak chocolade?
    Almond

    Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    Vind ik allebei leuk, maar ik zou toch voor de bioscoop gaan.

    Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    Etentje

    Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    Zelf koken

    Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    Warme douche

    ´s Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?
    Water in mijn gezicht gooien ;p

    Wat is jullie favoriete personage ever?
    Kiezen tussen Juice Ortiz (Sons of Anarchy) en Loki voelt een beetje onmogelijk.

    - Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    Theo Rossi, Lord of the Rings/The Hobbit, Sons of Anarchy, Jurassic Park, Marvel

    - Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    Geen fan van ;p

    - Wat zijn jullie hobby's/passies?
    Schrijven, series kijken, reizen, archeologie, lezen

    - Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    Volgens mij heb ik alle films wel die ik wil op dit moment. En qua boeken, tja, heel veel? :”p Maar staat op mijn lootje.

    - Zijn puzzels een go of een no als cadeau?
    Een no voor mij, daar heb ik geen geduld voor.

    - Hoe ziet jouw kamer eruit?
    Mijn slaapkamer? Niet heel bijzonder. En mijn werk/hobbykamer… vrij vol met boeken haha.

    - Welk cadeautje krijg je (bijna) ieder jaar op je verjaardag, maar doe je eigenlijk niets mee?
    Van die douchepakketten.

    - Staat er iets spannends in je leven op de planning voor 2019?
    Ik ga drie weken naar Ecuador in maart *O*

    - Heb je huisdieren?
    Ik heb een kat, Tommie

    - Na een lange, zware week, wat kan jou dan het gelukkigst maken op vrijdagmiddag/avond?
    Ik doe dan het liefst zo min mogelijk haha, gewoon bank hangen met een boek of een serie :p




    Every villain is a hero in his own mind.

    Draag je sieraden?
    Ik draag armbandjes. Kettingen wil ik nog wel eens dragen, maar vind ik gauw minder fijn

    Heb je thuis een bad, een douche of allebei? Wat gebruik je?
    Ik heb alleen een douche.

    Welk snoepgoed vind je lekker? en welk vies?
    Ik eet over het algemeen geen snoep. Chocolade vind ik dus wel lekker.... geen voorkeur smaak; maar melk is altijd veilige keuze (met en/of zonder iets erin)

    houd je van sokken?
    Ja (:

    bespeel je een instrument?
    Helaas niet. ;c.

    Wat is jouw favoriete kleur?
    Kerstrood

    Waar wil je graag nog een keer naartoe reizen?
    Zoveel, maar vooral Nieuw Zeeland

    Wat is jouw favoriete onderdeel van de feestdagen?
    Het eten :Y) en sowieso de boom versieren enzo.

    Thee of koffie?
    Koffie c;




    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draag je sierraden?
    - ik draag dagelijks een ketting en twee ringen, ik heb zodanig veel juwelen dat het telkens wel moeilijk kiezen is.

    Heb je thuis een bad, een douche of allebei? Wat gebruik je?
    - Ik heb beide en ga liefst in bad, toch doe ik dit minst van al omdat ik dit zo'n waterverspilling vindt dus dan verplicht ik mezelf om een douche te nemen tenzij ik me echt slecht voel en nood heb aan een relax bad.

    Welk snoepgoed vind je lekker? en welk vies?
    - Ik eet amper snoep maar van die lange zuurtjes vindt ik wel lekker en anders chocolade van Tony's met karamel en zeezout.

    hou je van sokken?
    - Ja! Ik ben wel heeeel kieskeurig op vlak van sokken maar ik hou er wel van als ze goed zitten en lekker warm zijn.

    bespeel je een instrument?
    - Heeeel af en toe probeer ik mezelf wat te leren op piano.



    - Wat is jouw favoriete kleur?
    - Zwart, obviously.

    - Waar wil je graag nog een keer naartoe reizen?
    - Ik wil de wereld verder ontdekken maar Nieuw-Zeeland van boven tot onder rondtrekken is mijn grote droom!

    - Wat is je lievelingsdier?
    - Ik heb geen lievelingsdier maar ben wel gek op paarden en honden. Mogelijks is een wolf wel iets wat dicht bij mijn favoriete dier komt ik ben echt heel geïnteresseerd in die beesten hun doen en laten.

    - Wat is jouw favoriete onderdeel van de feestdagen?
    - Het eten, en de cadeautjes van vrienden of mijn vriend ook wel, maar anders ben ik eerlijk gezegd niet zo'n fan van die dagen.

    - Thee of koffie?
    - Thee.. definitely thee!


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Ik heb mijn adres alvast bij mijn verlanglijstje gezet op lootjetrek ;p Misschien handig als iedereen dit doet.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Sorry als ik dit topic random kom binnenvallen: maar bij DHL kun je nu met 25% korting je pakket versturen, joe.
    Ik kreeg daar een mail over. Staat vast ook op hun website ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ohmygod ik heb mijn pakketje binnen HOE GA IK DIT VOLHOUDEN


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nog even een algemene vraag (dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een Secret Santa, hehe (A)), is het gebruikelijk om je cadeau(s) in te pakken en dan in de doos te stoppen of dat de doos een soort van het inpakpapier is, en je de doos zelf dus echt pas met kerst opent?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Gisborne schreef:
    Nog even een algemene vraag (dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een Secret Santa, hehe (A)), is het gebruikelijk om je cadeau(s) in te pakken en dan in de doos te stoppen of dat de doos een soort van het inpakpapier is, en je de doos zelf dus echt pas met kerst opent?

    Sowieso de cadeautjes inpakken, maar de doos mag óók, haha. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een Secret Santa die via de post ging, maar weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt rond de kerst voordat een pakketje aankomt? Zijn er rond deze tijd echt enorme vertragingen, of valt dat wel mee?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.