• Hoi allemaal,

    De afgelopen twee jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 1 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Pinguino || Laura || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Benzin || Anne || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Bakugou || Romi || België
    Tuena || Iris || Nederland
    Feinics || Suzanne || Nederland
    Trager || Lisa || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    LynnBlack || Lynn || België
    R3HAB || Naomi || Nederland
    Gisborne || Leentje || Nederland
    Wiarda || Jip || Nederland


    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 8:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)
    Yay! Je hoeft op zich geen privébericht te sturen (behalve met je mailadres tegen die tijd) want jij bent wel een bekend gezicht hier. En jij bent een Belg, toch?

    Dan geen berichtje :p (Ik wilde het letterlijk net sturen haha)
    Ja, ik ben Belg. Is dat een probleem? (Want verzenden naar België is duurder, toch?)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nighthawks schreef:
    (...)
    Dan geen berichtje :p (Ik wilde het letterlijk net sturen haha)
    Ja, ik ben Belg. Is dat een probleem? (Want verzenden naar België is duurder, toch?)


    Sinds Kiala weg is, is verzending naar België echt ongelofelijk duur, rond de veertien euro. Dus dan zou het wel heel fijn zijn als er nog minstens één Belg is die meedoet (vorige jaren wel hoor). c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)

    Sinds Kiala weg is, is verzending naar België echt ongelofelijk duur, rond de veertien euro. Dus dan zou het wel heel fijn zijn als er nog minstens één Belg is die meedoet (vorige jaren wel hoor). c;

    Holy damn, dat is bijna zo duur als het cadeau :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Croweater schreef:
    (...)

    Sinds Kiala weg is, is verzending naar België echt ongelofelijk duur, rond de veertien euro. Dus dan zou het wel heel fijn zijn als er nog minstens één Belg is die meedoet (vorige jaren wel hoor). c;


    Ja, dat bedacht ik me net dus ook. Dus om die reden haakt deze Belg af hahaha :')
    Veel plezier toch aan iedereen die meedoet!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ja, dat bedacht ik me net dus ook. Dus om die reden haakt deze Belg af hahaha :')
    Veel plezier toch aan iedereen die meedoet!

    Maar is het niet de bedoeling dat er net minstens 2 Belgen zijn zodat we naar elkaar kunnen sturen en die extra kosten kunnen omzeilen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nighthawks schreef:
    (...)
    Maar is het niet de bedoeling dat er net minstens 2 Belgen zijn zodat we naar elkaar kunnen sturen en die extra kosten kunnen omzeilen?

    Precies...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil eigenlijk echt graag weer meedoen, maar ik ben met zoveel dingen bezig dat ik er echt nog ff over moet denken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nog een week om je op te geven! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aight, I'm in! ^^
    Ik ben Nederlander btw. Ik zal je meteen even toevoegen op FB!


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    Aight, I'm in! ^^
    Ik ben Nederlander btw. Ik zal je meteen even toevoegen op FB!

    Leuk! (:
    Ik heb je toegevoegd!


    Every villain is a hero in his own mind.

    We hebben trouwens drie Belgen inmiddels :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    We hebben trouwens drie Belgen inmiddels :)

    Yesssssh


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oeh nice ff nadenken was wel leuk vorig jaar (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I'm in! c:


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    R3HAB schreef:
    Oeh nice ff nadenken was wel leuk vorig jaar (:

    Vandaag is de laatste kans ;D


    Every villain is a hero in his own mind.