• Hoi allemaal,

    De afgelopen twee jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 1 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Pinguino || Laura || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Benzin || Anne || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Bakugou || Romi || België
    Tuena || Iris || Nederland
    Feinics || Suzanne || Nederland
    Trager || Lisa || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    LynnBlack || Lynn || België
    R3HAB || Naomi || Nederland
    Gisborne || Leentje || Nederland
    Wiarda || Jip || Nederland


    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 8:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nighthawks

    Nog wat vragen voor mensen:
    - Wat is jullie favoriete personage ever?
    - Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    - Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    - Wat zijn jullie hobby's/passies?
    - Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    - Zijn puzzels een go of een no als cadeau?


    - Wow dat is een brede vraag. Dus je krijgt twee antwoorden, Lexie Grey en Luna Lovegood.
    - Ik hou van de harry potter series, volg grey's anatomy. Qua muziek vind ik the willis clan heel goed, hou nog altijd van One Direction. Taylor Swifts eerste albums zijn guilty pleasure
    - Ik gebruik alleen producten wat niet op dieren wordt getest. Op het moment hou ik van de etos lavendel shower mousse
    - Ik doe aan paardrijden, daarnaast vind ik schrijven , handlettering en het maken van bullet journals
    - Ben geen groot puzzelaar


    Firm believer of all that is magic

    Nighthawks schreef:
    (...)

    Nog wat vragen voor mensen:
    - Wat is jullie favoriete personage ever?
    - Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    - Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    - Wat zijn jullie hobby's/passies?
    - Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    - Zijn puzzels een go of een no als cadeau?


    - Grantaire
    - Ehm, in elk geval: Les Mis, Tanz der vampire, Harry Potter, Fangirl/Carry on, Sense8, Samcro, King boo, Disney, Rammstein, Krezip, George Blagden, Samantha Barks, Chris Colfer en Finn Jones.
    - Ik had een geweldige op Corfu gekocht, maar ben er meestal geen grote fan van.
    - Musicals, muziek, klinische/ forensische psychologie, dieren, schrijven, World of Warcraft, tattoo's, reizen en mythologie.
    - Ik wil de vervolgen op Trials of Apollo in elk geval ooit nog hebben.
    - Zeker een go voor mij.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    - Wat is jullie favoriete personage ever?
    - Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    - Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    - Wat zijn jullie hobby's/passies?
    - Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    - Zijn puzzels een go of een no als cadeau?

    Okaay hier ga ik, hier zitten wel een paar goeie tussen hoor..
    1. vind ik al enorm moeilijk, ik heb heel uiteenlopende personages waar ik fan van ben, maar het personage waar ik toch al het langst helemaal gek op ben en heel wat respect voor heb is Thorin Oakenshield uit The Hobbit.

    2. Ik ben grote Tolkien fan, eigenlijk fantasy fan maar Tolkien is echt wel mijn held met al zijn boeken en dat is wel te zien aan mijn lichaam dat gevuld raakt met tattoo's die hem eren.

    3. Ik ben grote fan van Rituals, ik heb geen specifieke Shampoo daar die ik altijd koop maar ik hou echt van al hun producten in het algemeen, wel hou ik het meest van leuke scrub shampoos ;)

    4. Lezen en paardrijden, hahah dat is echt mijn leven buiten mijn vriend maar die hou ik niet als hobby uiteraard.

    5. Sinds mijn vriend helemaal gek is van Mortal Engines (maar de boeken zelf niet heeft en ik dus ook niet) denk ik dat die boeken wel nog aan mijn collectie ontbreken zeker nu da film uitkijkt moet ik echt eens beginnen lezen!

    6. Puzzels zijn jammer genoeg een no go voor mij, ik heb er 1 hangen van The Hobbit maar deze moest mijn moeder zelf maken omdat ik er de tijd niet wou insteken en geen geduld had ;)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Oh oeps haha ik was weer vergeten dat er een topic was, maar hier heb ik ook wat antwoorden!!!

    Wat is jouw favoriete smaak chocolade? Puur/melk/wit/almond? (:

    Wit en melk zijn wel mijn favoriet. Puur vind ik ook niet vies of zo, maar liever melk of wit. Losse stukjes noten in chocola vind ik niet zo lekker, maar praliné of zo weer wel heel erg.

    Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    Cinema. Ik heb een vue moviepass, dus ik kom er best wel vaak haha

    Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    Allebei? Ik ben dol op eten en quality time met vriendinnen, maar als ik in dezelfde stad een slaapplek kan vinden, vind ik naar een dansclub gaan ook ontzettend leuk (vooral PANN feesten).

    Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    Ik vind zelf koken heel leuk, maar ik ben er niet zo goed in, dus is het nog iets te vaak takeaway, haha.

    Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    Een warme douche, ik heb geen bad.

    's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?
    Ik ben voor allebei te vinden, haha. Ik hou enorm van experimenteren met make-up, maar ik ben er de laatste tijd iets te lui voor, dus rol ik gewoon uit bed en ben ik klaar.

    Wat is jullie favoriete personage ever?
    Haha, heel eerlijk? Uncle Iroh uit Avatar, The Last Airbender. Ik vond zijn verhaallijn en persoonlijkheid zo gaaf in die serie, hij zit echt heeeeel diep in mijn hart.

    Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    Qua series ben ik momenteel een heel grote fan van Brooklyn Nine-Nine, beide Avatar series, The Good Place en Modern Family. Karl Jenkins is mijn favoriete componist, ik word altijd blij van Hayley Kiyoko's muziek en de Deadpool films vind ik ook wel heel erg tof. De andere Marvel films ook wel een klein beetje, maar daar blijf ik vooral hangen bij Thor en Spider-Man. (de laatste twee films).

    Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    Oh, ik ben echt gek op lekkere luchtjes, maar helaas zijn er veel soorten zeep waar mijn huid gevoelig op reageert. Wel vind ik de kamergeurtjes/gewone parfums van de Rituals heel lekker, en ben ik altijd in voor andere dingen die ervoor zorgen dat je kamer lekker ruikt

    Wat zijn jullie hobby's/passies?
    Op het moment de ik er niet heel veel mee, maar ik ben al een paar jaar bezig met bullet journallen, en dat vind ik wel heel erg leuk. Ook doe ik aan aikido, hoewel ik er nog niet heel erg goed in ben, en speel ik een beetje ukelele. En schrijven is mijn passie, al doe ik het veel te weinig de laatste tijd.

    Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    Ik lees weinig boeken en al mijn films stream ik, dus voor mij ontbreekt wat dat betreft niks.

    Zijn puzzels een go of een no als cadeau?
    Een no, helaas. Ik weet dat ik hem gewoon nooit zou doen.


    En nog wat vragen aan de groep:

    - Hoe ziet jouw kamer eruit?
    - Welk cadeautje krijg je (bijna) ieder jaar op je verjaardag, maar doe je eigenlijk niets mee?
    - Staat er iets spannends in je leven op de planning voor 2019?
    - Heb je huisdieren?
    - Na een lange, zware week, wat kan jou dan het gelukkigst maken op vrijdagmiddag/avond?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2018 - 13:29 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hele was lijst maarja :'D

    Wat is jouw favoriete smaak chocolade? Puur/melk/wit/almond? (:
    Ik houd eigenlijk van alle chocolade. :'D Alleen choco met almond hoeft dan weer niet van mij.

    Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    Avontuurlijke wandeling, ik ga zelf amper naar de cinema of er moet iets van mijn fandom in moeten draaien. Zoals vanaaf naar Fantastic Beasts :Y)

    Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    Beide voor mij :'D je kan ook eerst etentje doen en daarna dansclub c;. Ik ga dan ook het liefst naar dansclubs waar EDM gedraaid word, vandaar ga ik vaker naar festivals dan uit haha. ^^

    Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    Liever take away want koken is al me beroep haha. Take away bij; casa di mama, telt dat ook? ^^

    Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    Een warme douche, hoewel ik bij een zwembad/wellness vaak nog wel de jacuzzi in glip.

    's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?
    Water in me gezicht c;

    Wat is jullie favoriete personage ever?
    Echt een kiezen? Wauw dit is moeilijk :'D Ik denk Malfoy cuz... Hij doet zijn hele leven zijn best om perfect te zijn in de ogen van andere en als hij eenmaal bereikt heeft wat hij dacht te willen zijn, hij beseft that he was chasing something wrong, all deez taimmm niet dat hij iets anders kon doen though but ysh c;. so Yh.

    Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    Harry Potter, Lord of the Rings, The Maze Runner, Teen Wolf, Riverdale, Armin v Buuren, Axwell ^ Ingrosso aka Swedish House Mafia, Lucas & Steve en een grote fan van lekker eten haha :'D

    Wat zijn jullie hobby's/passies?
    Festivals, Zwemmen doe ik tevens 2-3x in de week, wellness, uitgaan, just having fun in general, wandelen, stedentrips en vast nog boel andere dingen waar ik even niet op kan komen :Y).

    Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    Ik heb momenteel nog niks te wensen daarin c;.

    Zijn puzzels een go of een no als cadeau?
    Puzzels zijn voor mij een no go, gezien ik echt daar geen geduld voor heb haha.

    Hoe ziet jouw kamer eruit?
    Ik heb eigenlijk een hele saaie kamer waarschijnlijk, maar ik ben een druk persoonlijkheid dus rust op me kamer vind ik wel fijn haha ;'D

    Welk cadeautje krijg je (bijna) ieder jaar op je verjaardag, maar doe je eigenlijk niets mee?
    Ik krijg altijd them moneeeys, dus tja n.v.t. dus.

    Staat er iets spannends in je leven op de planning voor 2019?
    Ik ga zeer waarschijnlijk naar Ultra Music Festival in Kroatie aanstaande jaar, dus daar ben ik wel tuned voor ^^. Ook hoop ik om nog een verre reis te maken in 2019.

    Heb je huisdieren?
    Ik heb 3 katten, waarvan 1 mijn Queen is. Verder heb ik zelf geen liefde voor honden, maar wel voor; zeekoeien, roggen en nog meer zeedieren. Qua landdieren trekken vossen en lynxen me meer.

    Na een lange, zware week, wat kan jou dan het gelukkigst maken op vrijdagmiddag/avond?
    Klink ik nu echt als een alcoholist als ik Jack Daniels zeg? Tja dat vind ik eenmaal lekker na een druk dagje of iets. Daar ontspan ik het meest van c;.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoe ziet jouw kamer eruit?
    - Uh hoe omschrijf ik die best... Druk... Ja heel druk met zo overal van die hebbedingetjes je weet wel juwelen, souvenirs van vakanties, overal papieren en boeken, oh en veeeeel posters van The Hobbit.

    - Welk cadeautje krijg je (bijna) ieder jaar op je verjaardag, maar doe je eigenlijk niets mee?
    - Gaat heel erg klinken maar een boek... ik krijg bijna elk jaar een boek dat zo echt van lang voor mij tijd was en dat dus van een rommelmarkt gehaald werd, en meestal is het geen fantasy en ik lees nu niet enkel fantasy maar als het om dikke boeken gaat jaa kijk dan heb ik toch wat fantasy nodig om erdoor te geraken. Dus die oude horror boeken of drama boeken van 500 pagina's daar begin ik niet aan. Sorry not sorry...

    - Staat er iets spannends in je leven op de planning voor 2019?
    - EINDELIJK GAAN SAMENWONEN MET MIJN VRIEND EN HOND! <3

    - Heb je huisdieren?
    - Een hond en een kat waar mijn vriend jammer genoeg allergies aan is dus die verhuist niet met ons mee en moet thuis blijven :o

    - Na een lange, zware week, wat kan jou dan het gelukkigst maken op vrijdagmiddag/avond?
    -Mijn vriend bij mij in de zetel, met een wijntje in de hand, en wat hapjes terwijl we een goede serie bekijken. Of als het echt eens duur mag gaan een wellness bezoekje duhhh ;)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Oke sorry guys het duurt ff maar dan heb je ook wat hè. Komen ze hoor, al mijn antwoorden:

    Wat is jouw favoriete smaak chocolade? Puur/melk/wit/almond? (:
    Melk met hazelnoot! Of wit.

    - Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    Bios, sowieso

    - Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    Etentje

    - Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    Take-away

    - Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    Douche

    - 's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?
    Haha, water, sowieso. Alles voor die extra paar minuutjes slaap.

    - Wat is jullie favoriete personage ever?
    Ja daag. DAAHAAG. Dit verschilt per week hoor. Op dit moment Rick Grimes van The Walking Dead.

    - Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    Eten, slapen, GoT, TWD, Harry Potter, Marvel...

    - Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    Ugh, vrijwel alles van Rituals. Lof.

    - Wat zijn jullie hobby's/passies?
    Eten, slapen... nee, geen uitgesproken hobby's of interesses. Beetje lezen, beetje gamen. Beetje saai.

    - Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    Floortje Zwigtman - Spiegeljongen

    - Zijn puzzels een go of een no als cadeau?
    GO.

    - Hoe ziet jouw kamer eruit?
    Meestal een puinzooi. Overal kleding, behalve in de kast. Verder staat er een ENORM bed, een bureau, boekenkast, tv en kledingrek. En alles is wit. A l l e s.

    - Welk cadeautje krijg je (bijna) ieder jaar op je verjaardag, maar doe je eigenlijk niets mee?
    Ik vier mijn verjaardag niet, dus niks.

    - Staat er iets spannends in je leven op de planning voor 2019?
    JA na 84 jaar haal ik eindelijk hopelijk mijn diploma en ben ik niet langer compleet nutteloos!

    - Heb je huisdieren?
    Yep, een hondje genaamd Sherlock. Boomertje.

    - Na een lange, zware week, wat kan jou dan het gelukkigst maken op vrijdagmiddag/avond?
    Iedereen is de deur uit, er ligt een pizza in de vriezer, het plenst buiten en ik plof neer en kom niet meer overeind. Yes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wiarda schreef:
    (...)
    En nog wat vragen aan de groep:

    - Hoe ziet jouw kamer eruit?
    - Welk cadeautje krijg je (bijna) ieder jaar op je verjaardag, maar doe je eigenlijk niets mee?
    - Staat er iets spannends in je leven op de planning voor 2019?
    - Heb je huisdieren?
    - Na een lange, zware week, wat kan jou dan het gelukkigst maken op vrijdagmiddag/avond?

    - Mijn kamer heeft een blauw en zwart deel en een stukje magneetverf aan de raamkant van mijn kamer. In mijn kast heb ik op een plank dingetjes staan die ik van mensen dicht bij me heb gekregen en ik heb nog wat fandomdingen op andere planken van die kast staan.
    - Goh, ik krijg enkel van mijn ouders iets, verder vier ik het niet. Dus ik weet het eigenlijk niet.
    - Het Rammstein arena concert.
    - 3 katten.
    - Vooral World of Warcraft spelen op dit moment. Schrijven en muziek luisteren kan me dan ook wel gelukkig maken dan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Misschien een vreemde vraag maar moet iedereen zijn adres eigenlijk bij zijn naam of interesses zetten op die site van lootjetrek want hoe weten we anders waar ons pakje naartoe moet? :p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Nu ik al mijn cadeaus al heb gekocht is het mogelijk ook tijd om nog wat meer vragen te beantwoorden... :Y)

    Wat is jullie favoriete personage ever?
    Mijn meest favoriete personage ever is Yona, van de anime Akatsuki no Yona

    Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    Imagine Dragons is echt mijn favoriete band. Verder ben ik een Ravenclaw in hart en nieren en ben ik gek op anime.

    Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    Ik zweer bij de rood/roze lijn van de Rituals. Verder ben ik vrij terughoudend met zepen en shampoos, omdat ik snel allergisch ben voor producten op mijn huid.

    Wat zijn jullie hobby's/passies?
    Ik ben helemaal gek met dieren. Ik ben dan ook meerdere dagen per week bij mijn bijrijdpaard te vinden en studeer diergeneeskunde, dus ik ben een gelukkig mens! Daarnaast kan ik niet stilzitten, dus ik sport ook minstens 2 keer per week (fitness). Helaas hierdoor niet veel tijd voor andere hobby's die ik heb (gehad).

    Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    Ik heb helaas bijna geen tijd om te lezen... Maar o.a. de Hunger Games staat nog op mijn lijstje!

    Zijn puzzels een go of een no als cadeau?
    Voor mij een no, ik heb geen tijd of ruimte om te puzzelen.

    Hoe ziet jouw kamer eruit?
    Ehh, blauw! Ik woon in een studentenhuis, dus mijn kamer bevat ook een wasbak en een koelkast. Ik heb ook veel opbergruimte, zodat ik al mijn spullen kwijt kan, en heb veel persoonlijke spullen in mijn kamer liggen op planken en kasten. Mijn lievelingskleur is aqua/turquoise en dat zie je onder andere terug in mijn prullenbak, een muur, mijn handdoeken, verschillende schoenen, het beddengoed, etc :'D

    Welk cadeautje krijg je (bijna) ieder jaar op je verjaardag, maar doe je eigenlijk niets mee?
    Douche/badspulletjes. Omdat ik er best zuinig mee ben en allergisch of gevoelig ben voor veel dingen, gebruik ik er heel weinig van. Ik heb nu een speciale doos op mijn kamer met die spulletjes, zodat ik ze mogelijk als backup recycle cadeau kan gebruiken :'D

    Staat er iets spannends in je leven op de planning voor 2019?
    In 2019 helaas helemaal niets nog. Ik ben tot augustus bezig met mijn master thesis en begin in september met mijn coschappen, wat ik al spannend genoeg vind (cat)

    Heb je huisdieren?
    Bij mijn ouders heb ik nog een hele lieve Golden Retriever c:

    Na een lange, zware week, wat kan jou dan het gelukkigst maken op vrijdagmiddag/avond?
    Rust en stilte :Y) Lekker onder een dekentje en dan gewoon film(pjes) kijken of een serie kijken op mijn laptop. Vaak bestel ik dan ook pizza (cat)


    From these ashes, I will rise

    LynnBlack schreef:
    Misschien een vreemde vraag maar moet iedereen zijn adres eigenlijk bij zijn naam of interesses zetten op die site van lootjetrek want hoe weten we anders waar ons pakje naartoe moet? :p

    Ik vroeg me ook af waar we de adressen moesten doorgeven :')
    Plus, wanneer moet ik ten laatste m'n pakketje erop uitsturen zodat het op tijd aankomt? (Ik heb geen ervaring met pakjes sturen, hoelang is zo'n ding onderweg?)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sorry ik was even erg druk! Mijn antwoorden komen dit weekend. Je kunt in het verlanglijstje zelf je adres neerzetten. (:
    En versturen... laten we dat in de week van 12 tot 16 december doen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    LynnBlack schreef:
    Ik heb ook wel wat vragen dus voor diegene dat ze willen beantwoorden:

    - Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    - Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    - Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    - Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    - 's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?

    Dankje! Fijn weekend iedereen!


    - liever een niet zo avontuurlijke wandeling. Ik ben wel graag bezig, maar ik vind het juist heerlijk om rustig langs het water te lopen (bijv langs een rivier of kanaal.) Ik heb een hekel aan modder en dergelijke =') (Ik ben een wussy)
    - etentje met liefje. Ik hou niet van uitgaan.
    - Beide.
    - ook beide.
    - Ik draag zelden make-up.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    - Hoe ziet jouw kamer eruit?
    wit, orkapuzzel aan de wand, lelijke vloer =')
    - Welk cadeautje krijg je (bijna) ieder jaar op je verjaardag, maar doe je eigenlijk niets mee?
    ik vier mijn verjaardag niet echt... De vijf mensen in mijn omgeving die komen weten wat ik graag wil hebben.
    - Staat er iets spannends in je leven op de planning voor 2019?
    Als juf mee op schoolkamp? Ik ben nogal saai,,, geen spannende dingen op de planning
    - Heb je huisdieren?
    Telt mijn vriend? Mijn ouders hebben een hond waar ik veel van hou, maar zelf heb ik niets.
    - Na een lange, zware week, wat kan jou dan het gelukkigst maken op vrijdagmiddag/avond?
    thuiskomen van werk, koffie, sims spelen/schrijven, in bad gaan met een goed boek, op tijd slapen =')

    Als ik zo mijn antwoorden teruglees besef ik dat ik echt een saai figuur ben =')

    [ bericht aangepast op 23 nov 2018 - 14:29 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wat is jouw favoriete smaak chocolade? Puur/melk/wit/almond?
    Wit of melk.

    Nog wat vragen voor mensen:
    - Wat is jullie favoriete personage ever?
    Dit is de meest onmogelijke vraag ever! Ik zal maar even de meest bekende fandoms pakken =)
    Harry Potter -> Luna Lovegood & Mcgonagall
    LOTR -> Galadriel.
    - Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)

    Harry Potter, Elizabeth George, Hawaii 5-0, NCIS LA, LOTR.
    - Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    Ik hou van lavendel en eucalyptus. Mijn favoriete merk is lush
    Ik ben allergisch voor zwaar geparfumeerde spullen zoals Rituals
    - Wat zijn jullie hobby's/passies?
    schrijven, lezen, the sims, pokemon Go, runescape (sinds kort), YouTube,
    - Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    - Zijn puzzels een go of een no als cadeau?
    Alleen als het onderwerp van de puzzel past bij de persoon. Of deze persoon van puzzelen houdt.


    The thing you do mean something to people -Ncis