• Hoi allemaal,

    De afgelopen twee jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 1 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Pinguino || Laura || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Benzin || Anne || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Bakugou || Romi || België
    Tuena || Iris || Nederland
    Feinics || Suzanne || Nederland
    Trager || Lisa || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    LynnBlack || Lynn || België
    R3HAB || Naomi || Nederland
    Gisborne || Leentje || Nederland
    Wiarda || Jip || Nederland


    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 8:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gisborne schreef:
    I'm in! c:

    Jij woont in Nederland toch? En kun jij nog even je mailadres pb'en? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet nog drie mailadressen ontvangen (heb diegenen al een berichtje gestuurd) en dan kunnen we beginnen *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)
    Jij woont in Nederland toch? En kun jij nog even je mailadres pb'en? (:

    Jup, ik woon in Nederland (: (mocht dat nu nog van belang zijn, aangezien je de uitnodiging al verstuurd hebt =P)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Haha ja ik wist het stiekem wel gewoon :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bij deze mijn usernaam verandering:
    Wrathsteed --> Benzin


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Even MT
    Dit is het derde jaar dat ik meedoe volgens mij want dit is gewoon ontzettend leuk!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jeej topic gevonden, hahaha wauw ja ik doe dus ook mee. Ik las via mail iets over vragenlijsten enzo worden deze hier online gezet? Is dat om elkaar beetje te kunnen inschatten dan van welke interesses iedereen heeft of moet je je interesses enzo eigenlijk op de site van lootjetrek invullen? ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Je kan sowieso ook in je verlanglijstje je interesses zetten, maar om het wat interactief te houden is het ook wel leuk om hier vragen te plaatsen. Dus hier alvast een vraag aan iedereen:

    Wat is jouw favoriete smaak chocolade? Puur/melk/wit/almond? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Je kan sowieso ook in je verlanglijstje je interesses zetten, maar om het wat interactief te houden is het ook wel leuk om hier vragen te plaatsen. Dus hier alvast een vraag aan iedereen:

    Wat is jouw favoriete smaak chocolade? Puur/melk/wit/almond? (:


    Mag ik lekker moeilijk doen en zeggen dat ik niet kan kiezen tussen Puur en Almond ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Ik heb ook wel wat vragen dus voor diegene dat ze willen beantwoorden:

    - Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    - Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    - Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    - Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    - 's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?

    Dankje! Fijn weekend iedereen!


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    Ik heb ook wel wat vragen dus voor diegene dat ze willen beantwoorden:

    - Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    - Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    - Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    - Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    - 's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?

    Dankje! Fijn weekend iedereen!

    Jij ook!
    Mijn antwoorden zijn:
    - Een avontuurlijke wandeling is het voor mij tussen deze twee.
    - Etentje (of iets anders doen) met mijn beste vrienden.
    - Als het goede vega take-away is, dat, maar dat bestaat niet in mijn ervaring. 😹
    - bad denk ik, al is het geen favoriet iets voor mij.
    - water in mijn gezicht. Kan ik meteen ook later opstaan, haha.

    En wat chocola betrefd is het witte voor mij, of het moet een speciale bijsmaak hebben. Zoals melk met butterscotch.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb mijn eerste inkopen al gedaan :Y)

    LynnBlack schreef:
    Ik heb ook wel wat vragen dus voor diegene dat ze willen beantwoorden:

    - Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    - Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    - Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    - Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    - 's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?

    Dankje! Fijn weekend iedereen!

    Mijn antwoorden hierop:
    - Echt heel afhankelijk van mijn mood. Ik vind het heerlijk om actief bezig te kunnen zijn, maar sommige dagen ben ik alleen maar druk en wil ik even op adem komen!
    - Etentje met da boi of dansen met vriendinnen kan ik allebei erg van genieten, maar zie comment hierboven waar mijn keuze vanaf hangt. Overigens heb ik ook dagen dat ik mezelf dan juist helemaal kapot maak door toch te gaan dansen :')
    - Zelf koken! Als ik er de tijd voor kan nemen, geniet ik er met volle teugen van om zelf te komen.
    - Het chillst vind ik badderen, maar ik heb daar 1) geen tijd voor en 2) geen bad :'D
    - Lekker tutten voor de spiegel, het liefst voor minstens een uur. Maar ook daar heb ik vaak geen tijd voor.
    Tldr; ik moet echt even een chill pil nemen :')

    Oh en voor chocola hou ik van alles! Maar extra puur vind ik denk ik toch wel het chillst, met op de tweede plaats melkchocolade.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2018 - 14:35 ]


    From these ashes, I will rise

    Croweater schreef:
    Je kan sowieso ook in je verlanglijstje je interesses zetten, maar om het wat interactief te houden is het ook wel leuk om hier vragen te plaatsen. Dus hier alvast een vraag aan iedereen:

    Wat is jouw favoriete smaak chocolade? Puur/melk/wit/almond? (:

    Voor gewone chocolade: puur (het liefst van Cote D'Or, ik heb een specifieke smaak, i know). Maar als het over pralines gaat, wit of melk. (Ik ben vreemd oké.) En qua specifieke chocolade: Ferrero Rocher c:

    LynnBlack schreef:
    Ik heb ook wel wat vragen dus voor diegene dat ze willen beantwoorden:

    - Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    - Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    - Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    - Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    - 's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?

    Dankje! Fijn weekend iedereen!

    - Ligt aan de mood en aan het weer, haha, maar ik zou wrs voor de cinema gaan. Ben nogal voorzichtig en soms vind ik avontuurlijke wandelingen vooral gevaarlijk :p
    - Eeen etentje, ik haat dansclubs zo hard dat ik er geen woorden voor heb haha :')
    - Geen van beide, ik zou iemand anders voor me laten koken of op restaurant gaan. Want ik ben een ramp in de keuken en take away is meestal ongezond.
    - Douche, ik haat het bad haha :')
    - Wat water in m'n gezicht gooien (dan kan ik langer slapen haha)

    Nog wat vragen voor mensen:
    - Wat is jullie favoriete personage ever?
    - Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    - Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    - Wat zijn jullie hobby's/passies?
    - Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    - Zijn puzzels een go of een no als cadeau?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2018 - 21:55 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Croweater schreef:
    Je kan sowieso ook in je verlanglijstje je interesses zetten, maar om het wat interactief te houden is het ook wel leuk om hier vragen te plaatsen. Dus hier alvast een vraag aan iedereen:

    Wat is jouw favoriete smaak chocolade? Puur/melk/wit/almond? (:

    Dat ligt er heel erg aan haha, qua repen heb ik soms zin in melk en soms in wit, maar bij bijvoorbeeld pindarotsjes vind ik puur weer lekkerder =P

    LynnBlack schreef:
    Ik heb ook wel wat vragen dus voor diegene dat ze willen beantwoorden:

    - Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    - Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    - Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    - Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    - 's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?

    Dankje! Fijn weekend iedereen!

    - In het weekend 's ochtends een wandeling in het bos vind ik heerlijk, maar ik hou ook echt heel erg van naar de bioscoop gaan, dus hier kan ik niet tussen kiezen (A)
    - Liever een etentje met goede vriendin(nen) (forever single :')), hoewel ik op zijn tijd een avond lekker dansen ook wel kan waarderen (zolang er niet alleen maar techno wordt gedraaid, dan is het wel een beetje saai) c:
    - Ik ben niet geweldig in koken en soms een beetje lui, dus ik laat af en toe wel eten bezorgen, maar ik probeer toch wel zo vaak mogelijk zelf te koken want dat is wel een stuk gezonder
    - Warme douche, want ik heb geen bad en vaak ook niet de tijd of zin om voor langere tijd in een bad te zitten
    - Water in mijn gezicht, ben echt geen ochtendmens dus elke minuut die ik langer in bed kan liggen is heilig haha (A)

    Nighthawks schreef:
    Nog wat vragen voor mensen:
    - Wat is jullie favoriete personage ever?
    - Waar ben jij een grote fan van? (Mag je zo ruim mogelijk invullen)
    - Welke zeep/shampoo vinden jullie echt geweldig? (of zijn jullie daar geen fan van?)
    - Wat zijn jullie hobby's/passies?
    - Welke film/boek ontbreekt nog aan je collectie? (Als je al een collectie hebt XD)
    - Zijn puzzels een go of een no als cadeau?

    - Dit is echt de moeilijkste vraag die je me ooit kunt stellen haha, als ik echt moet kiezen denk ik dat ik toch voor Hermelien ga c:
    - Eragon, Harry Potter, LOTR en de Hobbit, DC-Arrowverse series (Supergirl, Flash, etc), Dixie Chicks (countrygroep), Merlin, Robin Hood, Sherlock
    - Shampoo ben ik niet echt fan van, het is meer dat ik krullen heb dus daar specifiek shampoo voor uitkies =P Qua zeep vind ik de shower foam van de Rituals altijd echt geweldig c:
    - Dat zijn er een hoop =P Even denken: lezen, schrijven, muziek luisteren, zingen, piano spelen, wandelen, ballet, handbal, spelletjes spelen (zowel kaart-, als bord, als videospellen), puzzelen
    - Hmm... Ik heb laatst het eerste boek van een nieuwe serie van Nora Roberts gekregen (Het Begin, serie De Bron), dus die wil ik sowieso nog aanvullen, maar het tweede boek komt pas in december in de VS uit en wrs pas in de zomer in Nederland, dus daar moet ik nog lang op wachten :c verder heb ik op dit moment niet echt boeken of films die ik nog heel erg graag wil hebben (Deel 3 van Luotisade als hij uitkomt natuurlijk, maar dat duurt ook nog eventjes :3)
    - Puzzels zijn geweldig C:

    Ik ga ook nog even nadenken over vragen! :3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2018 - 14:59 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    LynnBlack schreef:
    Ik heb ook wel wat vragen dus voor diegene dat ze willen beantwoorden:

    - Liever een avontuurlijke wandeling of een avondje naar de cinema?
    - Een etentje met je liefje of een goede vriend(in) of naar een dansclub gaan?
    - Zelf een lekker avondmaal koken of lekker take away halen?
    - Een warme douche nemen, of relaxend in bad gaan?
    - 's Ochtends voor de spiegel staan om jezelf lekker op te maken met wat make-up of gewoon wat water in je gezicht gooien en je staat fris voor de dag?

    Dankje! Fijn weekend iedereen!


    Yass ik doe ook mee.

    - Toch wel een avontuurlijke wandeling
    - Een etentje
    - Dat ligt aan de dag
    - In bad, al hebben we geen bad. Maar het is zo fijn.
    - Gewoon wat water in je gezicht. Verzorg mn huid wel goed, maar ben niet zo van de make up.

    Liefs Iris


    Firm believer of all that is magic