• Hoi allemaal,

    De afgelopen twee jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 1 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Pinguino || Laura || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Benzin || Anne || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Bakugou || Romi || België
    Tuena || Iris || Nederland
    Feinics || Suzanne || Nederland
    Trager || Lisa || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    LynnBlack || Lynn || België
    R3HAB || Naomi || Nederland
    Gisborne || Leentje || Nederland
    Wiarda || Jip || Nederland


    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 8:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Hier is de foto, ik ben er super blij mee, nogmaals dankjewel! C:
    (I don't know why, maar tinypic heeft de foto gedraaid :') )

    [ bericht aangepast op 26 dec 2018 - 12:53 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik heb een mooi stickerboek van harry potter , washi tapes en sticky tabs gehad. Dankjewel secret santa :)


    Firm believer of all that is magic

    Morales schreef:
    ^Veel beterschap (:
    (En is een boek niet het perfecte cadeau als je een pijnlijke knie hebt XD)


    hehe dankjewel!
    Een boek is zeker het perfecte cadeau voor een kapotte knie of gelijk wie soort van bedrust heeft eigenlijk! Heb hem vandaag net in 1 keer uitgelezen hahahhahaha dagje bedrust was nog nooit zo leuk! Top idee!


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Wow. Mijn secret santa is echt all out gegaan. Zeker tof en Ik ben er blij mee -dus bedankt!-, maar damn. 0.0

    Ik heb 3 notitieboeken, 2 kleurboeken, een set van afzonderlijk fineliners, kleurpotloden en gelpennen, en een schattige muts gekregen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn


    Bedankt Secret Santa! De chocolaatjes waren heerlijk en het boek is echt prachtig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het laatste boek gekregen van één van mijn favoriete series en ik ben er zo ontzettend mega blij mee!! 😍😍😍

    THANK U SANTAAA ❤️


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mogen we eig al zeggen wiens Secret Santa we waren.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kunnen we het misschien nog heel even spannend laten? (A) Mijn Secret Santa had wat moeilijkheden met haar slee en het vervoeren van mijn pakje (maar dat had ze heel lief uitgelegd ook en ik vind het niet erg om wat langer te wachten) dus hij is bij mij nog niet binnen, haha.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Kunnen we het misschien nog heel even spannend laten? (A) Mijn Secret Santa had wat moeilijkheden met haar slee en het vervoeren van mijn pakje (maar dat had ze heel lief uitgelegd ook en ik vind het niet erg om wat langer te wachten) dus hij is bij mij nog niet binnen, haha.

    Haha, ik vroeg het maar, omdat ik niet zeker wist of er een of ander teken komt wanneer we het mogen zeggen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Morales schreef:
    (...)
    Haha, ik vroeg het maar, omdat ik niet zeker wist of er een of ander teken komt wanneer we het mogen zeggen :')


    Volgens mij komt die er ook niet, ik vind het eigenlijk ook niet echt erg als jullie het al wel aan elkaar vertellen, want heel veel zit ik sowieso niet op Q en ik denk dat het nog eventjes gaat duren voordat mijn pakketje binnenkomt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.