• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die marsepein figuurtjes zijn leuk, hihi. x3 Kan niet wachten ze te ontvangen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Tof dat de reclames van deze site zo groot zijn dat ze een deel van de topics bedekken


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Haha oké leuk ga nu maar weg pls.


    The truth is out there.

    10 min.. 20 min.. en nu 30 min vertraging!! Ik had nog wat rustig mijn tijd kunnen nemen, ugh. Waar blijft die trein, verdomme.. 😾😾


    Ik wil een tuin vol egels

    Wijn en The Haunting of Hill House.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Stiekem geen zin om te blijven logeren. Maar heb al toegezegd en ze kan dit echt wel goed gebruiken.
    Meh. Hopelijk valt t eenmaal daar wel mee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blakelee schreef:
    Tof dat de reclames van deze site zo groot zijn dat ze een deel van de topics bedekken

    adblock, mein freund


    A to the Z

    Ik had op AO3 een verhaal aangemaakt omdat ik dus op zoek was naar een fic. Krijg ik vandaag een e-mail dat iemand het blijkbaar heeft gerapporteerd. Waarom doet iemand zoiets? Ik heb het nu verwijderd (want dat moest) en ik heb een waarschuwing gekregen. Maar ik snap gewoon weg niet waarom iemand het zou rapporteren, ik zie vaker van dit soort verhalen en ik vraag me oprecht af of die persoon die dan ook allemaal rapporteert.


    Physics is awesome

    Everything makes sense now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ya Girl is going to Alex Agnew bitches


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    These sudden bursts of confidence I've been getting are weird af, but they make me so happy?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2018 - 10:23 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I will not be afraid.

    Channeling my inner Sarah J. Maas characters like crazy.


    Ohnee. Ik heb nog 6 uur te gaan op werk maar ik heb nog maar 3 episodes gedownload staan...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik waardeer het wel als mensen toch nog de moeite nemen om te antwoorden ook al hebben ze de keus gemaakt en ben jij het niet geworden. 🙂 Daar mogen anderen ook nog wel een voorbeeld aan nemen, maar dat boeit hen waarschijnlijk niet.


    Ik wil een tuin vol egels


    waarom moet ik altijd alles alleen doen terwijl ik anderen altijd help hmmm


    A to the Z