• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is klaar. hij wordt niet meer beter. De opa die ik kende is er niet meer.. Hij is er nog wel lichamelijk maar mentaal... Hij is op..

    Hij is aan het wegvallen voor onze ogen en dat doet zo'n pijn. Zo'n sterke man nu helemaal liggend in zijn bed als een hoopje niks...

    Ik durfde geen dag, te zeggen. Ik zie je snel. Ik wil gewoon nog geen gedag zeggen, maar diep in mijn hart wil ik gewoon dat je kan rusten...


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Nolite bastardes carborundorum, bitches.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Als dit niet snel betert, dan bestaat mijn lichaam uit 100% stress...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    DIE VIDEO. Ghost. I love you


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ahhh zo veel leuke dingen gekocht in de stad.


    Dit is de grootste ergenis in mijn leven, als mensen zeggen dat ze mijn moeder goed kennen.
    Ja, Filiz ik ken je moeder heel goed.
    Ja, Filiz ik weet precies hoe je moeder is.
    Ja Filiz.......
    Alsof IK mijn moeder niet ken....


    One Who Travels A Higher Path.

    Please, versta de fucking hint.


    Queer zijn is gewoon alles

    Gesprek van vandaag ging redelijk en ik hoor maandag of ik door de selectie heen ben.

    Ondertussen aan het rondkijken voor iemand die thema verjaardagstaarten maakten en hier in de buurt woont. Ik vertelde het dus aan mijn ouders.
    Ik: Ik heb ook even gekeken voor thema verjaardagstaarten
    Ma: Ga je, je eigen verjaardagstaart bestellen?
    Ik: Wie gaat het anders doen?

    En toen was het heel erg stil. Als ik hem zelf bestel, dan kan ik precies de taart bestellen die ik wil.


    Physics is awesome

    fuck you


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Als er staat dat om 18u de groepen online gaan om je in te schrijven voor een practicum zou het fijn zijn als dat ook zo is. We zijn twee uur verder en nog steeds niks te zien...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn tbr lijst is echt te groot. Ik wil zoveel boeken lezen, maar gewoon geen tijd? Uhg, ik wou dat ik een maand vrij had, dan zou ik er zo even tien doorheen douwen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ja hoi ik heb echt zin om even een goed potje te janken want mijn hand doet zoveel pijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    me listening to this boi's stupid ass comments going from 0 to 100 real quick
    y'all better not take it there is2g


    A to the Z

    Waarom is mijn internet/youtube zo aan het kutten??
    Alleen werkt Q wel gewoon prima, dus waarom zit youtube dan wel continu te haperen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2018 - 21:35 ]


    Stenenlikker

    Waarom denken mensen, mannen én vrouwen, dat seks VERPLICHT is binnen een relatie? Op Facebook staat een bericht dat een man een compleet Excelbestand heeft gemaakt met uitgeschreven waarom zijn vrouw 'nee' zei tegen seks? En dan reageren er mensen dat hij gelijk heeft omdat het erbij hoort? Wat? Wat?! Nee is nee, met of zonder reden????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.