•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FREDERICK - echt, fuck al die straight bitches die niet weten wat ze zien, WANT BOY, YOU ARE PRETTY AF!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent mn schatje en ik ben zo dol op jou can't wait om je zaterdag weer te zien. 😍


    The truth is out there.

    Yas Veer mede-ginger en queen, ik vind je zo leuk en mooi en ik zie je over zo'n 14 uur weer which is amazing 💕


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je bent lekker actief en daar ben ik wel erg blij om, omdat je veel inzet voor Quizlet!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind je echt hart hebben voor de site, je zet je super goed in. Daarnaast altijd de leukste username.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HAHAHA JOUW USERNAME EN PF OMG GEWELDIG

    Je stuurde me deze week een volgverzoek op insta met je creatieve account en of course moest ik je terugvolgen want halloooo je bent zo getalenteerd! Ook je schminkkunsten zijn out of this world! 💜

    AH LAURA! Je schrijft zo ontzettend goed – ik hou er zo erg van. Verder vind ik je een schatje en ik zou jou zo enorm graag eens willen meeten. EN JE BENT ZO. PRETTY. LOVE IT.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind je echt enorm aardig en gezellig, en je stijl is amaaazing! (:
    Was super om je te meeten!

    Jij bent echt een toffe gast!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je nieuwe username en profielfoto is leuk haha. Ook vrij impressive dat je daarop bent gekomen. Het is zo random. Echt top.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Annaaa zo jammer dat je er vandaag niet bij was ): ): ); Gelukkig ben jij mijn Groningenbuddy en ben je gewoon een geweldig mens en vind ik je best wel lief


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Anna je bent een little fluffy ball of sunshine en ik vind je geweldig <3 ben ook superblij dat we de laatste tijd wat meer contact hebben, hehe.

    Oeps, net te laat zie ik!
    Matty je bent ook een superlief persoon en ik vind het altijd superleuk om je tegen te komen op Q!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2019 - 17:32 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bes ik ken je al wel een tijdje sinds Kletscafe en heb je altijd enorm gezellig gevonden ^^ kan altijd leuk met je kletsen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hahahaha, echt een geweldige username! Om heel eerlijk te zijn dacht ik echt dat je een troll was of dat je echt een klantenservice was van een bedrijf, HAHHAHAHHA. Maar echt leuk bedacht. Ergens verbaast het mij dat die naam nog vrij was. :'D


    One Who Travels A Higher Path.