•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    XAN - je bent een ontzettend leuk, lief en creatief iemand en ik heb van betrouwbare bronnen gehoord dat je binnenkort weer in NL bent en stiekem hoop ik je dan toch wel te meeten ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, ik vind het echt ge-wel-dig dat je dat geweldige boek gekocht hebt. Gewoon, omdat het kan. Echt, love that kind of people. :')
    Ik wil 'm nog steeds lezen btw, hahaha

    Jouw make-up skills zijn echt zo goed! Je doet het echt geweldig mooi!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    YO! - ik weet nog dat ik jou zo'n 5 jaar geleden heb ontmoet en dat ik je zo'n ontzettend aardige was en nog steeds bent. Je bent lekker actief hier op Q en ook op social media zie ik je wel eens langs komen. Stiekem hoop ik je na al deze tijd weer eens een keer te zien/spreken op een meeting ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brittje, wat je al zei: we moeten snel maar weer eens op nuggetdate. Dat mis ik wel, hoor. En jou ook, of course. Je bent in zeer korte tijd een heel goede vriendin van me geworden en ondertussen heb ik je al drie keer gezien (whaaaaat) en heb je me zelfs in huis gehad (whaaaaaat). I love you, baby!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Echt een leuke username heb je! Daarnaast was het fijn om met je samen te werken in het team. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind jouw username echt mooi


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind je altijd heel gezellig en kan enorm met je lachen altijd :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het leuk dat je zo actief bent op Q! Lekker bezig!

    HEY! Je bent echt heel leuk en gezellig in het echt en ik vond het super om je eens te onmoeten. Laten we hopen op nog een toffe Utrechtmeeting ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna - ik kan altijd met je lachen en je bent echt een ontzettend leuke en lieve meid. Ondertussen alweer een paar keer gezien, je bent zelfs bij mij thuis geweest, en ik hoop dat er nog vele keren zullen komen! Je bent een schatje, love you ♥!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brittje my bae. Ik ken je nu al wat, 2 jaar? 2,5 jaar? Holy shit dat je het met me uithoudt. en je bent in korte tijd zo’n goede vriendin geworden. Also, ik ben in je huis geweest en ik vind dat we dat weer eens moeten doen.
    I love you so much en je verdient het om phonetics zometeen te acen.
    PS. Daten?


    What’s tasty in Busan?

    Jij hebt echt de beste katten haha, super cute. En niet alleen de kat want jij bent ook cute ^^

    [ bericht aangepast op 17 jan 2019 - 18:43 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gurl jij hebt echt goede tekenskills! Ik hou van je stijl en van de dingen die je tekent! Past echt in mijn straatje. (:

    Ik zag eeen keer je cosplay voorbij komen, looked dope man! : )


    We're all mad here.