•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je lijkt me echt een ontzettend aardig persoon en ik wil je nogmaals bedanken voor je liever kerstkaartje (ook al is het alweer bijna een maand geleden, maar je feestige pf deed me er wel weer aan denken :Y) )


    From these ashes, I will rise

    SUUZ! - wat vond ik het ontzettend leuk om jou weer gezien en gesproken te hebben! Ik hoop dat ik je dit jaar nog vaker ga zien en anders hebben we altijd nog whapp/snap om samen te ranten en te lachen! Love you, boo! ♥


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    geen regels over hoeveel users er moeten reageren na je eigen bericht, dus ik ga even reageren, want LIEFDE
    BRITT! Ik vond het echt amazing om je weer te zien (na iets van 5 jaar, jeez) and you betcha (v nice) ass dat we mekaar dit jaar nog zien, want we gaan nog een keer uit in Utrecht! Eerste Q-after-midnight-meeting, who's in?
    All craziness aside, ik vind je echt een geweldig persoon, ik kan heerlijk met je lachen and I certainly appreciate your Slytherin attitude. Love you too, chick! <3


    From these ashes, I will rise

    Suuuuzzz ik ken je op zich niet maar ik zie je nu op snap en ik hoor dingen van BRITT en ik wil je graag een keer ontmoeten. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MATTY - onze macdate in Groningen was zeker wel 1 van mijn hoogtepunten van 2018 en ik ben echt ontzettend blij met jou als vriendin!
    Wanneer zie ik je weer? We moeten snel weer ontzettende knappe selfies maken en ik wil je gewoon weer zien/spreken en samen met je lachen! ♥


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je hebt echt een mooie tatt, die is super strak gezet


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je kan mooie gedichten maken! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz - je bent lief, leuk en actief hier op Q en dat soort mensen hebben we er hier meer van nodig!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, jij hebt de make-upskills gurl. Die wings. S L A Y. Daarnaast ben je ook nog eens super lief en aardig ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jij geeft altijd zo'n lieve complimenten hier aan iedereen! Ga vooral zo door! En je bent echt een goede mod geweest!


    One Who Travels A Higher Path.

    Weer een heel mooie username!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jij hebt echt een hele leuke lach en je ziet er heel leuk uit op foto's


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik hou echt van onze leuke gesprekken, en je gedichten vind ik echt steeds weer prachtig.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Fijn dat je altijd zo actief bent! Eigenlijk gewoon alle complimentjes bij elkaar, die ik je heb gegeven! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ah, weer een geweldige username, as expected!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque