•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Xan - jij bent echt een leuk iemand die ik echt heel graag wil meeten (gon' do that soon)! je bent creatief, grappig en gewoon erg gezellig om mee te praten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahw liefde voor je signature! En ik heb je nooit echt gesproken, maar je lijkt me echt heel aardig hehe


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het interview met jou was nog altijd heel leuk en je hield het gesprek makkelijk op gang (en je had originele, leuke vragen!) ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je lijkt me een heel erg aardig persoon en ook iemand met flink wat humor! Hopelijk kom ik je nog een keer tegen op een meeting c:


    From these ashes, I will rise

    Jij bent echt super lief! Ik heb je al een berichtje erover gestuurd, maar je kerstkaart was echt lief. Dus ik zie gewoon dat jij een puur lief iemand bent!


    One Who Travels A Higher Path.

    Je geeft altijd zulke leuke complimentjes, en reacties op gedichten :) (Ik kwam jou username heel vaak tegen tijdens de sneeuwbal actie)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Fijn om je positieve berichten in ljh te lezen. You're awesome and you know it! I hope, haha. Nee maar echt, je bent super tof en je schrijft echt geweldig mooie gedichten! ❤️😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolanda - je bent een ongelooflijk leuke en sterke meid en je bent een luisterend oor voor iedereen hier op Q. Just be you!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, je bent één van m’n favoriete personen en damn girl you hooot.


    MIRTE! Je bent honestly ZO LEUK! Ik vind het zo leuk om jou in real life te zien met je accent en je knappe koppie. Je bent zo sweeeett en oml aaah


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je bent echt een lieve user hier op Q en je geeft lieve en aangename complimenten. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik kan je inzet op deze site enorm waarderen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Yoooooo Freddie :Y) ik kan alleen maar denken aan de film van Bohemian - love it.

    Jij bent zo'n lieve en een goede vriendin! Ik kan niet wachten om elkaar weer te zien, want dat wordt weer geweldig gezellig met jou! <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Prachtige username! (: