• Soren Virtanen

    •••

    Human • Guardian • 25 • Outfit • @ Carnival • & Laurel
          Soren.
          Alhoewel zijn gehoor niet voldoende is ontwikkeld om haar stem te kunnen horen, ziet hij zijn naam gevormd — haar mondhoeken die omhoog krullen. Wanneer haar kijkers eveneens oplichten, ziet hij haar schouders ontspannen. Rondom haar hele lichaamshouding hangt een rust, alle stress verdwenen — een complete verandering.
          Vanwege het gemompel van anderen krijgt Soren in de gaten dat Laurel in beweging is weten te komen — op weg richting niemand minder dan hijzelf. Grijnzend stapt hij naar voren, haar tegemoet willen komend binnenin de menigte. Wanneer ze start te sprinten blijft hij echter doodstil stilstaan — de plotseling gevoelens van niets minder dan liefde rondom hem heen spoelend als een vloedgolf. Alhoewel ze elkaar slechts een minimale periode werkelijk echt kennen, heeft Laurel een vaste plaats verworven binnenin zijn kleine leven. Soren slikt moeizaam.
          'Vang!'
          Lachend weet hij zijn armen op tijd te openen voor een vliegende Laurel — haar armen om zijn nek in seconden. Ondanks dat ze middenin een menige staan, voelt het alsof zij tweeën de laatste personen op de aarde zijn momenteel. Voorzichtig krullen zijn armen zich rondom Laurel — haar ondersteunend tegen zijn lichaam.
          'Je bent echt weer terug.'
          Soren voelt zijn grijns langzaam veranderen in een oprechte glimlach — zijn kijkers slechts gefocust op haar gezicht.
          'Welkom thuis.'
          Alle warme gevoelens binnenin zijn borstkas vergroten, de duisternis rondom zijn verleden momenteel verlichtend. Onbewust versterken zijn armen hun greep rondom Laurel's bevende lichaam, haar dichter tegen zich aantrekkend. Wanneer hij haar kijkers kortstondig ziet shiften, plaatst hij haar voorzichtig op de grond. Zijn armen blijven rondom haar — hun lichamen vrijwel samen gesmolten tot één. Ondanks dat hij zijn kijkers standvastig op Laurel gericht houdt, voelt hij de volle maan boven hun hoofden fel branden.
          'Voordat het te laat is—'
          Soren brengt zijn rechtse hand omhoog richting Laurel's blozende wang — deze omvattend als kostbaar materiaal. Voorzichtig buigt hij naar voren, hun lippen samenkomend als puzzelstukjes. Soren ademt haar geur kortdurig diep in — bossen, natuur en thuis. Veel te snel laat hij haar los. Direct mist hij haar nabijheid.
          'Wees voorzichtig vanavond, ja? Kom weer bij me terug. Neem geen risico's, oké?'
          Voor enkele seconden richt Soren zijn blik over Laurel's schouder — kijkend naar de plaats waar ze zojuist vandaan is gekomen. Grijnzend richt hij zijn kijkers op haar, een kwajongensachtige blik verschijnend in hen. Zojuist had hij haar gezoend in een menigte terwijl een gedeelte van haar pack toekeek.
          'Dit was een mooie introductie. Ik zal later m'n excuses maken bij je packleden daarzo.'

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:14 ]


    •

    Hebben jullie eigenlijk allemaal Goodreads? Ik ben actiever op Goodreads dan op Quizlet 😅 maar ik ben wel aan nieuwe boeken toe.
    Anyone here die ook Goodreads heeft en die ik kan stalken? 😊😊😊


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Hebben jullie eigenlijk allemaal Goodreads? Ik ben actiever op Goodreads dan op Quizlet 😅 maar ik ben wel aan nieuwe boeken toe.
    Anyone here die ook Goodreads heeft en die ik kan stalken? 😊😊😊

    Me!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Derks schreef:
    Hebben jullie eigenlijk allemaal Goodreads? Ik ben actiever op Goodreads dan op Quizlet 😅 maar ik ben wel aan nieuwe boeken toe.
    Anyone here die ook Goodreads heeft en die ik kan stalken? 😊😊😊


    Ik geef wel enkel sterren, ik ben te tam om een recensie te schrijven :')

    [ bericht aangepast op 13 jan 2019 - 17:21 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Read:
    Karen M. McManus — One Of Us Is Lying ☆☆☆☆☆

    En mijn goodreads haha klik


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mirte • Paracosmic
    Current
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban

    Read (3)
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Chamber Of The Secrets — ☆☆☆☆☆


    •

    Le goodreads de moi :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zet dit er trouwens ook nog maar bij:

    Current:
    • J.K. Rowling — Harry Potter and the Chamber of Secrets

    Read: (still in 2018 though)
    • J.K. Rowling — Harry Potter and the Philosopher's Stone — five stars


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Derks schreef:
    Hebben jullie eigenlijk allemaal Goodreads? Ik ben actiever op Goodreads dan op Quizlet 😅 maar ik ben wel aan nieuwe boeken toe.
    Anyone here die ook Goodreads heeft en die ik kan stalken? 😊😊😊


    Dit is mijn goodreads!


    Stenenlikker

    Derks schreef:
    Hebben jullie eigenlijk allemaal Goodreads? Ik ben actiever op Goodreads dan op Quizlet 😅 maar ik ben wel aan nieuwe boeken toe.
    Anyone here die ook Goodreads heeft en die ik kan stalken? 😊😊😊


    Dit is mijn goodreads.
    Ik heb de rest van jullie ook even toegevoegd c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Update tijdd


    Current
    • Amanda Lovelace — The Witch Doesn't Burn in This One
    • John Connolly — The Book of Lost Things
    • Richelle Mead — Vampire Academy: Shadow Kiss

    Read (4)
    • Thomas Olde Heuvelt — Hex — ☆☆☆
    • Rupa Sepetys — Out of the Easy — ☆☆☆☆
    • Natasha Ngan — Girls of Paper and Fire— ☆☆☆☆
    • Richelle Mead — Vampire Academy: Frostbite — ☆☆☆☆☆


    Ik zat te denken, is het leuk om eventueel ook DNF (did not finish) toe te voegen?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2019 - 14:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morales > Vengeful (krul)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vengeful schreef:
    Morales > Vengeful (krul)

    Oh my gosh ik was twee dagen terug oprecht aan het nadenken om m'n username daarnaar te veranderen hahaha

    [ bericht aangepast op 18 jan 2019 - 11:03 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fenrys schreef:
    (...)
    Oh my gosh ik was twee dagen terug oprecht aan het nadenken om m'n username daarnaar te veranderen hahaha

    Haha, I'm sorry :p (maar niet echt, want ik ben blij dat ik hem heb XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vengeful schreef:
    (...)
    Haha, I'm sorry :p (maar niet echt, want ik ben blij dat ik hem heb XD)

    Lucky you, haha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Morrigann schreef:
    Ik zat te denken, is het leuk om eventueel ook DNF (did not finish) toe te voegen?


    Ik vind dit prima — maar dan gewoon als iemand dat graag wil? Ik lees zelf bijvoorbeeld ál mijn boeken af, omdat ik het gewoon niet aankan halverwege te stoppen, HAHA. Dus als je een DNF lijstje hebt, zeker plaatsen!


    •